Навіть якісний та стабільний сайт вимагає просування для більшого охоплення цільової аудиторії та підвищення рейтингу відвідуваності. Щоб просунути веб-сторінку і зробити її більш актуальною для пошукових роботів, необхідно серйозно поставити питання, як зробити внутрішню оптимізацію сайту.
Що таке внутрішня оптимізація сайту
Внутрішня оптимізація сайту – покращення характеристик сторінки зсередини. Для цього враховуються всі вимоги пошукових інтернет-систем, які просувають сайт при ранжируванні і створюють йому максимальну релевантність відповідно до запитів, що просуваються.
Внутрішня оптимізація сайту, що входить:
- Мета-теги. Сюди входить Title, Description та Keywords. Title – перший та основний мета-тег, який враховується під час ранжирування, тому з нього необхідно починати прописування сайту. Description – це короткий опис змісту сайту під тайтлом. Така мета тег підвищує кількість відвідувань на сторінці та перегляди. Keywords практично не впливає на ранжування, але якщо цей мета тег прописаний, то за його допомогою легко орієнтуватися за якими ключовими словами просувається веб-сторінка конкурента. Існують також інші технічні мета теги, які використовуються для створення корпоративного сайту (Content type, Refresh, Content-language, Copyright, Refresh).
- Теги. Існує кілька базових тегів для внутрішньої пошукової оптимізації сайту – ALT, H1 та Bold/strong. ALT необхідний відображення ілюстрацій. Його необхідно прописувати всім картинок, оскільки у пошукових системах є можливість пошуку запиту по зображенням. Тег Н1 – це заголовок першого рівня. Найчастіше він відображає назву головної сторінки, тому застосовується один раз. Bold/strong – виділення жирним шрифтом ключових слів. Використовувати такий тег можна 1-2 рази, щоб не спамати сторінку. Рекомендуємо також прочитати – Пошукові запити – інструмент SEO проведення сайту.
- Текстове заповнення. Текст повинен бути не тільки читабельним для користувача, але ще й оптимізованим для сайту. З точки зору внутрішньої оптимізації сайту для пошукових систем текстове поле не повинно бути переповнене ключовими виразами. В іншому випадку це буде прийнято за спам і веб-сторінка потрапить у тіньовий бан.
- структура. Структура веб-ресурсу має дуже важливе значення для оптимізації. Вона складається з кількох рівнів вкладеності (наприклад, «головна сторінка – розділ – підрозділ» – це трирівнева вкладеність). Якщо інтернет-сайт великий, йому необхідна складна та багатоступінчаста структура, для цього використовуються карти сайту та майданчики для індексації веб-сторінок.
- Мікродані. З їх допомогою створюються цікаві сніпети, які використовуються для seo просування та рекламних вставок.
- Соціальний чинник. У період розвитку соціальних мереж та публічних сторінок, ці фактори дуже впливають на просування сайтів у браузері. Інструментом такого просування можуть бути твіти, лайки чи репости.
- Юзабіліті. Це персональний елемент оптимізації, який включає дизайн сторінки і її зручність. Чим краще структура сайту і приємніший зовнішній вигляд, тим зручніше ним користуватися. Це впливає на відвідуваність, зворотний зв'язок, здійснення замовлень та продажів. Над юзабіліті постійно потрібно працювати, пробувати та тестувати нові фішки чи альтернативні варіанти навігації.
- Кодування. Якісна розробка сайтів, оптимізація їх кодів впливає на швидкість роботи ресурсу. Чим повільніше завантажується веб-сторінка, тим менша ймовірність її просування під час ранжування.
Рекомендуємо вивчити – Зовнішня оптимізація сайту
Навіщо потрібна SEO оптимізація
Внутрішня SEO оптимізація необхідна кожному сайту, власник якого бажає просунути свою веб-сторінку та розвинути її. Як було зазначено вище, внутрішня оптимізація просуває сайт на перші місця під час ранжування. Але що саме пояснює її потребу?
- SEO дозволяє зайняти лідируючі місця у видачі пошуковика. Така система виділяє переваги сайту перед конкурентами, тому ваша сторінка займатиме перші місця у пошуковій видачі браузера. Оптимізація контенту, покращення структури, робота над дизайном тощо – це ключові інструменти для SEO та створення сайтів в Україні.
- Підвищення довіри до цільової аудиторії. Чим вище у пошуковому ранжируванні знаходиться ваш сайт, тим більше його аудиторія відвідає. Відповідно споживачі повертатимуться на станицю, а ви завоюєте їхню довіру.
- Залучення цільового трафіку. Внаслідок SEO оптимізації залучається високий трафік, що є важливим для розвитку сайту. І лише грамотно оптимізовані системи можуть одержувати стабільні обсяги потоку відвідувачів.
- Економія коштів у рекламні послуги. Єдиною альтернативою SEO-просування є купівля реклами та платного трафіку у медійній сфері. Порівняно з оптимізацією така реклама є дорогою та не завжди виправданою. Тому можна замовити сайт в Україні з SEO-просуванням, що заощадить фінансові витрати на розвиток сторінки. Рекомендуємо прочитати статтю – Вартість просування сайту.
- Самостійна робота. Якщо сайт якісно створений, добре оптимізований та займає лідируючі місця у пошуковій розкладці, то він сам автоматично приваблює відвідувачів. Інші методи внутрішньої оптимізації сайту та його просування потребують постійної уваги. Система SEO дозволяє не слідкувати цілодобово за рухом трафіку.
Рекомендуємо до прочитання – Зворотний бік SEO оптимізації
Чинники, що впливають на оптимізацію сайту
Внутрішня оптимізація сайту покроково дає змогу просунути свою сторінку в інтернет-мережі. Розробляючи стратегію просування, необхідно врахувати всі фактори, які впливають на цей процес.
Чинники, що впливають на внутрішню оптимізацію сайту:
- Вік домену сторінки.
- Якість та кількість сторінок та вкладок. Важливо, щоб користувач не заблукав у доступних сторінках, і їх було зручно використовувати. Вся навігація та розміщення інформаційних колонок не повинні викликати труднощів у пошуку та перегляді даних, що цікавлять.
- Асортимент пропонованих послуг чи товарів. Весь представлений каталог необхідно структурувати та логічно правильно розмістити за позиціями. Потенційному клієнту має бути зрозумілим, як знайти необхідний товар на інтуїтивному рівні.
- Якість та кількість оновлюваного контенту. Тексти та картинки мають бути грамотно підібрані. Висока якість зображень, професійна зйомка та хороша ретуш справлять враження на користувача та затримати його увагу на товарі. Текстовий контент потрібно зручно розмістити. Важливо виключити всі граматичні помилки та неточності інформації, які можуть негативно позначитися на просуванні сайту у Києві.
- Структура веб-сайту. Не потрібно створювати багатоступінчасту структуру сторінки. Достатньо поділу на розділи та підрозділи. Якщо ж магазин або інтернет-платформа великі та надають широкий спектр послуг, можна додати категорії або поділ товарів за певними критеріями (виробник, підлога і т.д.). Впоратися з цим завданням зможе веб-студія у Києві.
- Швидкість завантаження. Кодування сайту та швидкість його завантаження безпосередньо впливають на просування веб-ресурсу в інтернеті. Клієнти не чекатимуть, поки сайт відкриється, якщо цього не сталося в перші секунди після переходу за посиланням. Підвисання та низька швидкість завантаження сторінок знищують бажання залишатися та чекати. Це психологія. Аудиторія не терпляча.
Правильність технічної оптимізації. Верстка сайту, відображення сторінок у HTML, використання тегів та мета тегів – все це технічне наповнення сторінки, на яку потрібно звертати увагу. Інакше пошукова система просто не виведе сайт до користувачів.
Висновок
Процес внутрішньої оптимізації сайтів потребує досвіду та знань. Але завдяки ньому для веб-ресурсу відкриваються нові можливості, що дозволяють його розвивати. Секрети внутрішньої оптимізації сайту криються в її базових поняттях та технічних характеристиках.
Щоб полегшити свій шлях власника веб-сторінки, рекомендуємо скористатися послугами найкращої веб-студії. У штабі професійних фірм працюють досвідчені майстри з необхідним досвідом, навичками та кейсами. Вони зможуть вивести сайт на новий рівень та забезпечать внутрішню оптимізацію будь-якої складності.
Важливо пам'ятати, що для створення інтернет-магазину, навчальної платформи або сайту з послугами необхідно вдаватися до SEO оптимізації. Пошукове просування сайтів дозволяє збільшувати трафік аудиторії та займати лідируючі позиції у пошуковій розкладці.