Успішному просуванню товарів та послуг сприяє наявність власного сайту – візитної картки бізнесу. У власників веб-ресурсу часто постає питання – що таке семантичне ядро сайту? Ключовики необхідні оптимізації ресурсу. Від них залежать видимість у пошукових системах та просування сайту.
Ключові слова називають ще ключами, запитами, ключовими запитами, пошуковими запитами. Мета розміщення таких словосполучень у тексті та мета даних – розпізнавання пошуковою системою того, що шукає користувач. І якщо раніше орієнтація була на максимальну кількість ключів у вмісті, то зараз пошукові запити орієнтовані на людей. Причому, як і раніше, ключові слова в тексті застосовуються для виявлення тематики, релевантності контенту, але підхід до їхнього використання змінився докорінно, став більш помірним. Показник густини вже давно втратив свою значущість і почався розквіт семантичного пошуку, який враховує і релевантність, і якість, і корисність. Успішне SEO просування – це не переспамленность і максимум точних входжень, а інформативність, лаконічність, конкурентоспроможність та коректність. Основні вимоги до ключових слів:
Ключові слова та словосполучення необхідно застосовувати правильно, за допомогою чого можна значно збільшити трафік.
На видимість веб-ресурсу впливає повнота семантичного ядра. Що таке семантичне ядро сайту? Ключовики згруповані до одного структурованого списку. Це і є СЯ. Навіщо потрібне семантичне ядро? Від його якості залежить ефективність всіх наступних дій щодо розкручування сайту. Як складати семантичне ядро? Краще не використовувати такі типи ключових слів:
Ще один важливий момент – угруповання пошукових запитів. Що таке кластеризація семантичного ядра? Суперництво ресурсу з собою викликане саме неписьменним угрупованням ключів. Неправильно, коли кілька сторінок веб-сайту відповідають на однакові ключові запити. Отже, що робити із семантичним ядром сайту, щоб оптимізувати ресурс? СЯ необхідно правильно скласти:
методом ручного підбору. Основні запити зазвичай пропонує власник бізнесу, при цьому вказуючи докладну інформацію про специфіку діяльності. Далі оптимізатори підбирають слова та фрази, які ширше характеризують тематику.
Перевірка ключів за допомогою сервісів статистики Яндекс та Гугл. Пошукові системи надають дані про кількість показів певних запитів протягом місяця. Причому послуги пропонують широкий перелік фраз на задану тему. З цього списку слід виключити ключові слова з високою конкуренцією, непопулярні та неінформативні.
Аналіз веб-ресурсів із відкритою статистикою.
Проаналізувавши інформацію на сайтах конкурентів, можна вибрати деякі варіанти, а зайві відсіяти. Відкинути необхідно нерелевантні та неконкурентоспроможні фрази.
Розібравшись, що таке семантичне ядро, важливо дізнатися про важливі для запитів аспекти. Експерти виділяють такі фактори ранжирування ключових фраз у пошукових системах:
Крім того, до факторів ранжирування відносяться поведінкові сигнали, анкорний текст посилань, загальна кількість інформації на веб-сторінці, вік сайту, унікальність релевантних зображень та згадка про бренд/торгову марку в мережі. При цьому вміст web-сайту важливіший за ключові слова та посилання.
Щоб краще розуміти, що таке ключові слова SEO та які фрази варто застосовувати, варто розібратися з їхніми видами. Відповідно до намірів користувача виділяють фрази:
Крім цього, виділяють ключові фрази, пов'язані з пошуком мультимедіа – фотографій, відеороликів, музики. Існують загальні запити, ціль яких невідома (наприклад: гіпсокартон, шпалери, комп'ютер тощо). Також запити відповідно до частоти вжитків та конкурентності поділяються на високочастотні, середньочастотні та низькочастотні. Причому високочастотна ключова фраза – це та, що найчастіше використовується користувачами під час пошуку, а та застосовується частіше інших ключів у сфері, у якій функціонує ресурс. Конкурентність у результатах залежить від частоти вживання ключового запиту. Використання низькочастотних ключів хоч і призводить до мінімальної видачі, але при цьому задовольняє намір користувача.
Що таке складання семантичного ядра розібралися, варто ознайомитись із інструментами для підбору ключовиків. Підбирати ключі вручну можна місяцями. Для цього існують популярні онлайн-сервіси Яндекс.Вордстат, Keyword Planner, Serpstat, Spywords, Keyword Tool, Rush Analytics. Такі багатофункціональні інструменти. Також існують спеціальні бази ключів "Бази Пастухова", "Букварікс", Moab. У складанні семантичного ядра беруть участь програми обробки семантики Key Collector, Slovoeb.
Вживати ключові слова необхідно в тайтлі та дискрипшині. Також грає роль Keywords. Обов'язково варто використовувати запити в заголовках і підзаголовках, анкорних посиланнях і в самому тексті без шкоди для читання. Не слід допускати переспаму та довгих точних входжень. Для перевірки також є спеціальні послуги. Щоб не розмивати релевантність, потрібно використовувати запити так, щоб одній фразі відповідала одна веб-сторінка. Розкруткою ресурсу досить складно займатися без відповідних знань та досвіду. Оптимізацію сайту варто довірити професіоналам. Найкраща веб-студія Києва Мегасайт надає широкий спектр послуг. Звертайтеся до нас – і результат не забариться.