Пошукові запити - Інструмент у SEO просуванні сайту

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
27 сер 2020
2170 переглядів
5/ 5  (1)
Пошукові запити - Інструмент у SEO просуванні сайту

Що таке ключові слова та як їх підібрати для вашого сайту

Успішному просуванню товарів та послуг сприяє наявність власного сайту – візитної картки бізнесу. У власників веб-ресурсу часто постає питання – що таке семантичне ядро ​​сайту? Ключовики необхідні оптимізації ресурсу. Від них залежать видимість у пошукових системах та просування сайту.

Вплив ключових слів на SEO

Ключові слова називають ще ключами, запитами, ключовими запитами, пошуковими запитами. Мета розміщення таких словосполучень у тексті та мета даних – розпізнавання пошуковою системою того, що шукає користувач. І якщо раніше орієнтація була на максимальну кількість ключів у вмісті, то зараз пошукові запити орієнтовані на людей. Причому, як і раніше, ключові слова в тексті застосовуються для виявлення тематики, релевантності контенту, але підхід до їхнього використання змінився докорінно, став більш помірним. Показник густини вже давно втратив свою значущість і почався розквіт семантичного пошуку, який враховує і релевантність, і якість, і корисність. Успішне SEO просування – це не переспамленность і максимум точних входжень, а інформативність, лаконічність, конкурентоспроможність та коректність. Основні вимоги до ключових слів:

  • відповідність темі ресурсу та інформації на певній сторінці;
  • популярність, частота використання словосполучення;

Ключові слова та словосполучення необхідно застосовувати правильно, за допомогою чого можна значно збільшити трафік.

Продвижение сайта ключевыми словами. Влияние поисковых запросов на SEO

Просування сайту за допомогою ключових слів

На видимість веб-ресурсу впливає повнота семантичного ядра. Що таке семантичне ядро ​​сайту? Ключовики згруповані до одного структурованого списку. Це і є СЯ. Навіщо потрібне семантичне ядро? Від його якості залежить ефективність всіх наступних дій щодо розкручування сайту. Як складати семантичне ядро? Краще не використовувати такі типи ключових слів:

  • назви сторонніх брендів, виробників, товарів, послуг;
  • слова та фрази, які вводять користувача в оману (поїздки у значенні пасажирські перевезення та поїздки – тури, б/в, задарма тощо);
  • назви торгових марок – конкурентів.

Ще один важливий момент – угруповання пошукових запитів. Що таке кластеризація семантичного ядра? Суперництво ресурсу з собою викликане саме неписьменним угрупованням ключів. Неправильно, коли кілька сторінок веб-сайту відповідають на однакові ключові запити. Отже, що робити із семантичним ядром сайту, щоб оптимізувати ресурс? СЯ необхідно правильно скласти:

методом ручного підбору. Основні запити зазвичай пропонує власник бізнесу, при цьому вказуючи докладну інформацію про специфіку діяльності. Далі оптимізатори підбирають слова та фрази, які ширше характеризують тематику.
Перевірка ключів за допомогою сервісів статистики Яндекс та Гугл. Пошукові системи надають дані про кількість показів певних запитів протягом місяця. Причому послуги пропонують широкий перелік фраз на задану тему. З цього списку слід виключити ключові слова з високою конкуренцією, непопулярні та неінформативні.
Аналіз веб-ресурсів із відкритою статистикою.
Проаналізувавши інформацію на сайтах конкурентів, можна вибрати деякі варіанти, а зайві відсіяти. Відкинути необхідно нерелевантні та неконкурентоспроможні фрази.

Фактори ранжирування

Розібравшись, що таке семантичне ядро, важливо дізнатися про важливі для запитів аспекти. Експерти виділяють такі фактори ранжирування ключових фраз у пошукових системах:

  • релевантність вмісту запиту;
  • якість ресурсів, що посилаються;
  • використання релевантних ключів слів та понять;
  • авторитет та трастовість домену та окремих сторінок;
  • швидкість завантаження та адаптація під мобільні телефони, смартфони та можливість голосового введення запиту;
  • точність використання ключів;
  • кількість і різноманітність веб-ресурсів, що посилаються;
  • достовірність, свіжість, актуальність інформації;
  • наявність ключових слів в URL і в назві домену;
  • посилання сторонні ресурси;
  • розташування та частота застосування пошукових фраз;
  • комфортність користування веб-сайтом;
  • удосконалення пошуку за картинками;
  • зміни кількості та формату реклами при видачі;
  • конкуренція із сервісами.

Крім того, до факторів ранжирування відносяться поведінкові сигнали, анкорний текст посилань, загальна кількість інформації на веб-сторінці, вік сайту, унікальність релевантних зображень та згадка про бренд/торгову марку в мережі. При цьому вміст web-сайту важливіший за ключові слова та посилання.

Типи ключових запитів

Щоб краще розуміти, що таке ключові слова SEO та які фрази варто застосовувати, варто розібратися з їхніми видами. Відповідно до намірів користувача виділяють фрази:

  1. Комерційні (транзакційні) – пов'язані з необхідністю придбати якийсь товар чи зробити замовлення послуги.
  2. Інформаційні ключі вводяться з метою пошуку конкретного контенту: переважно побудовані у формі запитання. У ключових фразах є запитальні слова: як? де? що таке? який? При цьому часто користувач спочатку шукає інформацію, а потім набуває потрібного йому товару. Наприклад, інформаційне питання «як вибрати туш для вій» має комерційний намір.
  3. Запити навігаційні вводяться з метою пошуку чогось – фірми, торгової марки, веб-сайту та ін.
  4. Геозалежні ключі. Варто зважити, що релевантність пошуку часто залежить від місцезнаходження користувача. Якщо ви шукаєте послугу «замовити піцу», «таксі», пошукова система видасть перелік ресурсів компаній, що знаходяться в безпосередній близькості. Якщо користувач вводить назву населеного пункту, пошуковик видає результати по вказаних регіонах, незалежно від того, де в даний момент знаходиться людина.

Крім цього, виділяють ключові фрази, пов'язані з пошуком мультимедіа – фотографій, відеороликів, музики. Існують загальні запити, ціль яких невідома (наприклад: гіпсокартон, шпалери, комп'ютер тощо). Також запити відповідно до частоти вжитків та конкурентності поділяються на високочастотні, середньочастотні та низькочастотні. Причому високочастотна ключова фраза – це та, що найчастіше використовується користувачами під час пошуку, а та застосовується частіше інших ключів у сфері, у якій функціонує ресурс. Конкурентність у результатах залежить від частоти вживання ключового запиту. Використання низькочастотних ключів хоч і призводить до мінімальної видачі, але при цьому задовольняє намір користувача.

Типи пошукових запитів

Як збирати пошукові запити

Що таке складання семантичного ядра розібралися, варто ознайомитись із інструментами для підбору ключовиків. Підбирати ключі вручну можна місяцями. Для цього існують популярні онлайн-сервіси Яндекс.Вордстат, Keyword Planner, Serpstat, Spywords, Keyword Tool, Rush Analytics. Такі багатофункціональні інструменти. Також існують спеціальні бази ключів "Бази Пастухова", "Букварікс", Moab. У складанні семантичного ядра беруть участь програми обробки семантики Key Collector, Slovoeb.

Як використовувати ключові слова на сайті

Вживати ключові слова необхідно в тайтлі та дискрипшині. Також грає роль Keywords. Обов'язково варто використовувати запити в заголовках і підзаголовках, анкорних посиланнях і в самому тексті без шкоди для читання. Не слід допускати переспаму та довгих точних входжень. Для перевірки також є спеціальні послуги. Щоб не розмивати релевантність, потрібно використовувати запити так, щоб одній фразі відповідала одна веб-сторінка. Розкруткою ресурсу досить складно займатися без відповідних знань та досвіду. Оптимізацію сайту варто довірити професіоналам. Найкраща веб-студія Києва Мегасайт надає широкий спектр послуг. Звертайтеся до нас – і результат не забариться.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок