Зовнішня оптимізація сайту

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
01 жов 2020
2270 переглядів
5/ 5  (1)
Зовнішня оптимізація сайту

Маючи свій сайт пам'ятайте, що необхідно постійно стежити за рівнем його відвідуваності. Якщо ви помітили, що він почав падати, рекомендуємо виконати внутрішню та зовнішню оптимізацію. Для цього зверніться до фахівців найкращої веб-студії в Україні – MEGASITE.

Зовнішня оптимізація сайту – що це таке?

Багато людей, зіштовхуючись із цим поняттям, замислюються над тим, що таке зовнішня оптимізація сайту. Це дуже важливий фактор, який відбивається на ефективності просування різних ресурсів. Іншими словами, зовнішня оптимізація – це розробка профілю посилання або отримання посилань на свою веб-сторінку з інших ресурсів. Чим вища їхня якість, тим краще для власника сайту. Це тим, що подібна посилальна маса виступає своєрідною рекомендацією. Чим їх більше, тим вищий авторитет. Тому варто уважно стежити за їхньою якістю. Особливо в умовах, коли пошуковики борються із SEO-посиланнями.

Виділяють дві групи зовнішніх посилань:

  • постійні (вічні);
  • тимчасові (динамічні).

Побудова зовнішньої оптимізації сайту

Просування сайту вважається непростим завданням. Виділяють два етапи оптимізації: зовнішня та внутрішня. Починати фахівці рекомендують із першого типу. Робити це краще покроково.

Головні етапи:

  • Наповнення каталогів інформацією. Чим більше каталогів, краще для розвитку сторінки. Не обов'язково це мають бути тематичні списки. Вони можуть бути спонтанними. Основне правило, якого потрібно дотримуватись для досягнення позитивного результату, це виконання правил та покроковості оптимізації. Також не варто забувати про правдивість даних. Луше наголошувати на переваги організації, товару, написати менше тексту. Але не допустити видачі неправдивої інформації.
  • Залишайте коментарі до інших ресурсів. Ви можете залишати наскрізні посилання на свій веб-сайт. Цей спосіб досить простий, але визнаний найефективнішим за бажання зайняти позицію лідера.
  • Обмін між двома ресурсами. Цей варіант користується величезною популярністю. Людина домовляється з власниками різних ресурсів, тематика яких дуже схожа, та сторони змінюються посиланнями. Це найчесніший і прозоріший спосіб отримати масу посилань. Результат такої співпраці помітний практично одразу. Дозволено залишати посилання на інші ресурси, які не мають нічого спільного з вашою справою. Але все залежить від того, які завдання ви переслідуєте.
  • Придбання. Ви можете розмістити орендні посилання на свій сайт за гроші. Як правило, це найчастіше відвідувані ресурси. Пошуковики вважають такий лінк звичайним. Тому їхня ефективність досить висока.
  • Розміщення посилань. В окремих випадках власники веб-сайтів домовляються з організаторами майданчиків в Інтернеті про розміщення контенту з посиланням на особистий ресурс. Працює така система без затримки. Власник сайту готує текст на тему, яка близька до стилістики майданчика. Сюди вставляється посилання. У результаті одна сторона співробітництва отримує безкоштовний контент, друга – просування сторінки. Але варто бути дуже уважними. Звернувшись до несумлінних організаторів, ваше посилання можуть просто видалити.

Перед тим, як розпочати зовнішню оптимізацію, необхідно зробити багато роботи:

  • внутрішня оптимізація;
  • копірайт СЕО-оптимізованих текстів;
  • юзабіліті веб-сторінки.

Тільки грамотний підхід до просування забезпечить вам позитивний результат після завершення роботи.

Розробка веб-сайту професійними майстрами – перший етап отримання прибутку. На даний момент багато фахівців пропонують не тільки створити, але і просувати ваш сайт. Вибір за вами.

Методи зовнішньої оптимізації
Розкрутка сайтів передбачає застосування різноманітних методів. Кожен спеціаліст використовує різні методи.

Найпопулярніші методи:

  • соціальні мережі;
  • тематичні ресурси;
  • каталоги;
  • форуми;
  • біржі посилань.

Найчастіше посилання просто купуються на біржі. Тут можна знайти все необхідне, залежно від вимог. Головне, чітко розуміти завдання.

Зовнішня оптимізація сайту

Де купувати посилання

Просування сайту передбачає покупку посилань. Всі вони поділяються на 4 групи, які мають свої особливості.

Закупівля посилань може здійснюватися різних сервісах. Особливою популярністю користуються:

  • Miralinks;
  • Sape;
  • Gogetlinks.

Біржа посилань – що це таке та як її вибрати

Біржа посилань є системою купівлі-продажу беклінків. За її допомогою майстри купують посилання з метою нарощування маси на web-сайт, який планується просувати.

Вибір біржі має бути обґрунтованим та професійним. Адже від цього залежить майбутнє вашого сайту. Тому радимо звернутися до перевірених фахівців.

Існує кілька видів бірж:

  • орендні;
  • вічних посилань;
  • крауд-посилань;
  • автоматичної покупки.

Параметри сайтів донорів

ренції до показників веб-сайтів висуваються особливі вимоги. Головними з них є:

  1. Траст сайту-донора. Якщо показник невисокий, відповідно, ефект буде таким самим. І навпаки.
  2. Відповідність до тематики. Це можна перевірити вручну. Чим ідентичніший донор до теми вашого сайту, тим краще. Це посилить лінк. Не рекомендовано збирати профільні посилання із блогів. Наприклад, на сайт про бібліотеку зі сторінки будівельників.
  3. Рівень запамленості. Показує вихідні посилання, які негативно впливають на розвиток сайту. Вони є головною перешкодою SEO просування.
  4. Наявність фільтра АГС. За зовнішньої оптимізації це неприпустимо. Адже такі фільтри можуть понизити позиції веб-сайту.
  5. Величина ТІЦ (тематичний індекс цитування) донора. Цей показник показує авторитет донора, точніше, як оцінює Yandex. Він визначається сумою ваги зовнішнього заслання. Чим він більший, тим сильніший вплив заслання з донора.
  6. Наявність донора. Показник вказує на користь посилання з донора для подальшого розкручування.
  7. Участь у біржах. Найкраще, коли донор бере участь у популярних біржах.

Перевірка наведених вище параметрів можлива на сервісі Checktrust.

Як отримати посилання на свій сайт

Розкрутка сайту передбачає отримання посилань на свій веб-сайт. Для цього існує безліч варіантів:

  • купівля на біржі;
  • реєстрація у каталозі сайту;
  • реєстрація у каталозі статей;
  • розміщення інформації на форумах та блогах;
  • обмін статтями з іншими майданами.

При складанні стратегії зовнішньої оптимізації не забувайте стежити за якістю посилань.

Основні способи зовнішньої оптимізації

Кожен спеціаліст просуває сайти по-своєму. Він має перевірені способи, які активно використовує у роботі. При нарощуванні посилань найчастіше використовують:

  • розміщення у каталогах;
  • просування за допомогою статей;
  • залучення клієнтів акційними пропозиціями;
  • створення відгуків;
  • сателіти.

Останній спосіб вважається досить ризикованим та витратним. Для просування створюються міні-сторінки з основною інформацією. Якщо людина зацікавиться нею, може клікнути на посилання і перейти на головний ресурс. Така стратегія посилань не завжди ефективна. Тому застосовують її досить рідко.

Веб-студії в Києві пропонують клієнтам максимально вигідні умови. Найкраще серед них є MEGASITE. Залишайте заявку на сайті або по телефону негайно.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок