Ретаргетинг і ремаркетинг Google Ads - рекламні оголошення, які бачить користувач інтернету, який раніше заходив на ваш сайт.
Наприклад, користувач зайшов на сайт, зацікавившись рекламою про знижки на куртки, але нічого не придбав. Незабаром реклама знову з'явиться на його сторінці, з метою нагадати користувачеві про його потреби і схилити до купівлі товару.
Вартість ремаркетингу визначають тип обраного ретаргетингу і де користувачеві показана реклама товару. Від налаштування залежить ефективність рекламної кампанії. Успішно налаштовувати рекламу вміють тільки досвідчені фахівці, що володіють необхідними навичками.
Ціна ретаргетингу охоплює вартість налаштування, роботу фахівця і ціну за клік за оголошеннями.
Ремаркетинг і ретаргінг запускаються через кілька днів після початку роботи з рекламою замовника. Налаштування рекламою кампанії належить зафіксувати для різних видів аудиторії. Важливо визначитися з бюджетом, стратегією призначення ставок і мовним таргетингом. необхідно написати текст оголошення із заголовком і закликом до покупки.
У сучасному світі складно домогтися розвитку бізнесу тільки за допомогою офлайн-методів. Практично всі компанії мають власний WEB ресурс, що дає змогу розширити базу клієнтів і збільшити прибуток. Перед покупкою клієнти переглядають інформацію про товар, але не завжди відразу оформляють замовлення і залишають сайт. Незамінний інструмент нагадати про себе і повернути потенційного покупця - ремаркетинг Google Ads. З його допомогою можна показувати оголошення користувачам, спонукаючи їх повторно відвідати ресурс. Недорого замовити розробку сайту в Україні та налаштування ремаркетингу в Гугл АдВордс можна у Веб студії Київ Мегасайт.
Ремаркетинг і ретаргетинг - два терміни, які використовують PPC фахівці. На практиці вони не відрізняються за значенням, але в різних сервісах мають свою назву.
Налаштування ремаркетингу в Google Ads підходить для всіх, хто має намір запустити контекстну рекламу. Особливо це стосується власників малого та середнього бізнесу. Винятком будуть ніші, яким системи забороняють запускати рекламні оголошення - ритуальні послуги, кальяни, сигарети тощо.
Багато користувачів переходять на WEB-ресурс з метою ознайомитися з інформацією про товар або послугу. Для остаточного ухвалення рішення зробити покупку багатьом користувачам потрібне повторне відвідування. Можливості ремаркетингу забезпечують додатковий зв'язок з аудиторією, що значно підвищує ймовірність цільових дій. Оголошення налаштовуються на потенційних покупців, яких зацікавив контент, товар або послуги компанії. Доцільно налаштувати ремаркетинг за щоденної відвідуваності понад 300 осіб. Сотні відвідувань достатньо для компаній, які реалізують дорогий товар і для прийняття остаточного рішення покупцеві потрібен час.
Основні фактори, чому вигідно використовувати ремаркетинг Гугл.
Крім перерахованих переваг рекламні оголошення мають ще один плюс - рекламодавець не переплачує. Оплата стягується за кожен клік користувача, що істотно заощаджує кошти на тлі аналогічних інструментів маркетингу. Спираючись на дані користувачів зі списку ремаркетингу можна самостійно визначити оптимальну ціну за клік і встановити параметри в налаштуваннях під час створення кампанії. Додаткових дій вручну для цього не потрібно.
Залежно від поставленої мети налаштувати рекламні оголошення можна декількох видів. Найпоширеніші два типи - стандартний і динамічний ремаркетинг.
Стратегія налаштування ремаркетингу виконується за різними сценаріями залежно від відвідуваності WEB-ресурсу та особливості бізнесу.
За таких налаштувань реклама відображається користувачам, які відправили товар у кошик, але не оформили замовлення. Це найбільш ефективний спосіб повернути клієнта, щоб він завершив цільову дію на сайті.
Базовий варіант не вимагає додаткових налаштувань. Такий тип ремаркетингу актуальний для невеликих сайтів з низькою відвідуваністю.
Потенційний покупець отримає нагадування про переглянутий товар, доданий у вибране, кинутий у кошик тощо.