Ретаргетинг|escape:"quotes"}

Ретаргетинг
Google Ads

Налаштуємо рекламу на аудиторію, яка вже була на Вашому сайті і будемо "наздоганяти" її в мережі
Ми реалізуємо

Пошукова реклама

Пошукові оголошення Google з правильними заголовками приведуть на сайт великий трафік потенційних клієнтів

Банерна реклама

Баннера з рекламною пропозицією будуть показуватися вашій цільовій аудиторії та приводити їх на сайт

Товарна реклама

Запуск реклами товарів Вашого інтернет-магазину за допомогою сервісу Google Merchant

Відеореклама

Запустимо Ваш рекламний ролик у Youtube та охопимо максимальну аудиторію
Ретаргетинг

Кейси з ретаргетингу

Виготовлення сходів
-211%
Зменшили вартість за клік
Скриншот 1
Хлібобулочні вироби
+125%
Збільшення кількості замовлень
Скриншот 2
Туристичні екскурсії в ОАЕ
+100%
Підвищення відвідуваності сайту
Скриншот 3
Продаж квартир для житлового комплексу
+23%
Підвищили відвідуваність сайту за рахунок НЧ запитів у ТОПі та зменшили ціну за клік
Скриншот 4

Досягнення

1
місце
Рейтинг IT-компаній України 2022
3
місце
Рейтинг веб студій України 2022
1
місце
Конкурс WEB AWARDS 2023
3
місце
Рейтинг веб студій України 2021
1
місце
Рейтинг IT-компаній України 2021
Фон

7 кроків до ефективного ремаркетингу

01.

Аналіз сайту та конкурентів

Аналізуємо сайт на наявність проблемних моментів. Аналізуємо конкурентів та визначаємо їх слабкі сторони
02.

Підготовка стратегії

Розробляємо стратегію щодо ефективного досягнення поставленої мети
03.

Налаштування Аналітики

Налаштовуємо сервіс аналітики для відстеження прогресу у роботі РК
04.

Налаштування та запуск рекламної кампанії

Налаштовуємо РК відповідно до стратегії та запускаємо в роботу
05.

А\Б тестування, Моніторинг та аналіз РК

Аналізуємо та коригуємо роботу РК для максимальної віддачі
06.

Оптимізація

Оптимізуємо налаштування РК для зниження ціни за клік та підвищення показника CTR
07.

Звіт та план на наступний період

Надаємо звіт та формуємо список цілей/робіт на наступний період
Статистика
5
днів необхідно для запуску РК
2-3
людини працює над проектом
від 3
років середній досвід спеціалістів
від 30
годин на місяць працюємо з РК
кількість пошукових фраз
30
днів звітний період за проектом
Відгуки
Zollex Group
Рожков В.Ю.
Zollex Group

Про свій вибір ми не пошкодували ні на мить. Так, саме так можна охарактеризувати нашу співпрацю з веб студією Megasite. Адже вони перевершили всі наші очікування.

Нам було дуже важливо отримати якісний результат, який би відповідав усім вимогам. Вся команда працює як годинник, адже вони оперативно та злагоджено відповідали на наші запити. Ми були здивовані швидкістю та якістю послуг, що надаються.

Як результат ми хотіли отримати якісний, іміджевий та сучасний сайт, що відповідає статусу нашої компанії, та отримали. Однак, крім усього іншого, нам дістався найкращий друг і реалізатор задуманого — це веб студія «Megasite». Ми дякуємо всьому колективу за виконану роботу.

І дуже раді, що вибрали саме вас, адже ви надали нам справді якісну співпрацю з неймовірним результатом!

Інтернет-магазин
Шимбарева Е. В.
Інтернет-магазин ''GRANI''

Я не пошкодувала про вибір партнера з реалізації моїх ідей у ​​повноцінний, функціональний інтернет магазин, що приносить прибуток.

Співпраця з Megasite – правильне рішення.

Поринула у світ креативу, створення, участі, творення та справжньої магії. Потрібно було просто малювати, диктувати та писати і далі відбувалися справжні дива!

Безсумнівно - це важка праця професіоналів своєї справи, а чи не диво!)

Але працюючи в такому режимі, бачачи участь кожного співробітника компанії Megasite (ніби твій проект єдиний) – мимоволі віриш у магів та чарівників! :-)

Надійні працівники є! Дива трапляються! Прибуткові проекти швидко реалізовуються!)

Дякую! Успіхів! Підкорення нових вершин і завжди слідуйте далі горизонтів!

Фон
Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
Фон

Наша гордість

Питання щодо ретаргетингу та ремаркетингу

Ретаргетинг і ремаркетинг Google Ads - рекламні оголошення, які бачить користувач інтернету, який раніше заходив на ваш сайт.

Наприклад, користувач зайшов на сайт, зацікавившись рекламою про знижки на куртки, але нічого не придбав. Незабаром реклама знову з'явиться на його сторінці, з метою нагадати користувачеві про його потреби і схилити до купівлі товару.

Вартість ремаркетингу визначають тип обраного ретаргетингу і де користувачеві показана реклама товару. Від налаштування залежить ефективність рекламної кампанії. Успішно налаштовувати рекламу вміють тільки досвідчені фахівці, що володіють необхідними навичками.

Ціна ретаргетингу охоплює вартість налаштування, роботу фахівця і ціну за клік за оголошеннями.

Ремаркетинг і ретаргінг запускаються через кілька днів після початку роботи з рекламою замовника. Налаштування рекламою кампанії належить зафіксувати для різних видів аудиторії. Важливо визначитися з бюджетом, стратегією призначення ставок і мовним таргетингом. необхідно написати текст оголошення із заголовком і закликом до покупки.

Ремаркетинг в Google Ads з МЕГАСАЙТ

У сучасному світі складно домогтися розвитку бізнесу тільки за допомогою офлайн-методів. Практично всі компанії мають власний WEB ресурс, що дає змогу розширити базу клієнтів і збільшити прибуток. Перед покупкою клієнти переглядають інформацію про товар, але не завжди відразу оформляють замовлення і залишають сайт. Незамінний інструмент нагадати про себе і повернути потенційного покупця - ремаркетинг Google Ads. З його допомогою можна показувати оголошення користувачам, спонукаючи їх повторно відвідати ресурс. Недорого замовити розробку сайту в Україні та налаштування ремаркетингу в Гугл АдВордс можна у Веб студії Київ Мегасайт.

Особливості ретаргетингу

Ремаркетинг і ретаргетинг - два терміни, які використовують PPC фахівці. На практиці вони не відрізняються за значенням, але в різних сервісах мають свою назву.

Налаштування ремаркетингу в Google Ads підходить для всіх, хто має намір запустити контекстну рекламу. Особливо це стосується власників малого та середнього бізнесу. Винятком будуть ніші, яким системи забороняють запускати рекламні оголошення - ритуальні послуги, кальяни, сигарети тощо.

Багато користувачів переходять на WEB-ресурс з метою ознайомитися з інформацією про товар або послугу. Для остаточного ухвалення рішення зробити покупку багатьом користувачам потрібне повторне відвідування. Можливості ремаркетингу забезпечують додатковий зв'язок з аудиторією, що значно підвищує ймовірність цільових дій. Оголошення налаштовуються на потенційних покупців, яких зацікавив контент, товар або послуги компанії. Доцільно налаштувати ремаркетинг за щоденної відвідуваності понад 300 осіб. Сотні відвідувань достатньо для компаній, які реалізують дорогий товар і для прийняття остаточного рішення покупцеві потрібен час.

Переваги рекламних оголошень

Основні фактори, чому вигідно використовувати ремаркетинг Гугл.

  1. Можливість повернути відвідувача на WEB ресурс. Нагадування потенційному покупцеві, що він цікавився товаром, але не оформив замовлення, може вплинути на його рішення і повернути на сайт за покупкою.
  2. Підвищення конверсії. Ремаркетинг Adwords приводить відвідувачів, які цікавилися продуктом компанії, а якщо викликати бажання перейти на сайт, шанс на вчинення цільової дії збільшується.
  3. Нагадування про бренд. Професійне налаштування ретаргетингу сприяє підвищенню впізнаваності торгової марки. Правильно підібраний візуал для рекламної кампанії допоможе залучити клієнтів.
  4. Збільшення ROI. Запуск ремаркетингу в Гугл АдВордс робить рекламу більш ефективною і допоможе швидше окупити витрати. Промо-матеріал приваблює зацікавлених покупців, що дасть змогу своєчасно реалізувати продукт, поки він актуальний на ринку.

Крім перерахованих переваг рекламні оголошення мають ще один плюс - рекламодавець не переплачує. Оплата стягується за кожен клік користувача, що істотно заощаджує кошти на тлі аналогічних інструментів маркетингу. Спираючись на дані користувачів зі списку ремаркетингу можна самостійно визначити оптимальну ціну за клік і встановити параметри в налаштуваннях під час створення кампанії. Додаткових дій вручну для цього не потрібно.

Види ремаркетингу

Залежно від поставленої мети налаштувати рекламні оголошення можна декількох видів. Найпоширеніші два типи - стандартний і динамічний ремаркетинг.

  1. Стандартний. Система видає оголошення за ключовими запитами потенційним покупцям, які відвідували WEB ресурс, але не вчинили цільових дій.
  2. Динамічний. Після перегляду певного продукту користувач бачить рекламу з цими товарними картками в соцмережах, пошукових системах, месенджерах. Пошуковий ремаркетинг може бути доповнений інформацією про аналогічні товари, знижки, акції тощо.

Сценарії рекламних оголошень

Стратегія налаштування ремаркетингу виконується за різними сценаріями залежно від відвідуваності WEB-ресурсу та особливості бізнесу.

Покинутий кошик

За таких налаштувань реклама відображається користувачам, які відправили товар у кошик, але не оформили замовлення. Це найбільш ефективний спосіб повернути клієнта, щоб він завершив цільову дію на сайті.

Оголошення для всіх відвідувачів WEB ресурсу

Базовий варіант не вимагає додаткових налаштувань. Такий тип ремаркетингу актуальний для невеликих сайтів з низькою відвідуваністю.

Email-ремаркетинг з налаштуванням розсилок

Потенційний покупець отримає нагадування про переглянутий товар, доданий у вибране, кинутий у кошик тощо.

Замовте консультацію
(це безкоштовно)
Icon
Замовте консультацію
Онлайн прорахунок