Оптимізація інтернет-магазину від А до Я

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-специалист
26 жов 2020
1561 перегляд
5/ 5 (1)
Оптимізація інтернет-магазину від А до Я

У сфері бізнесу на просторах інтернету необхідно бути спритним і завжди випереджати своїх суперників. Це не проста складова компонентів стратегії розвитку своєї справи. Це потреба, умова стрімкого зростання серед значної конкуренції. Тому при виникненні потреби в оптимізації інтернет-магазину трафік не може бути зайвим. Чим він вищий, тим кращим буде результат продажу, коефіцієнт прибутку.

Як правило, користувач не відкриває більше двох перших запитів, які видає пошуковик. Такі організації, природно, отримують більше переходів і, відповідно, прибуток. Стати на перше місце у ТОПі саме вам, а не вашим конкурентам допоможе оптимізація інтернет-магазину.

Навіщо потрібно проводити оптимізацію

Збільшити кількість продажів товару або послуг можна лише за умови періодичного відвідування сайту зацікавленими користувачами. Для їх залучення існує безліч способів:

  1. пости у соціальній мережі;
  2. рекламні плакати різного типу;
  3. оголошення.

Кожен із вищеперелічених варіантів має свої плюси та мінуси. Але найбільш оптимальним рішенням збільшення кількості відвідувань визнано пошукову видачу.

Чим більше сторінок займає високі позиції в пошуковій системі, тим більше користувачів заходитиме на ваш сайт. Такі люди вважаються потенційними покупцями. Адже вони цілемірно шукають товар. Вам не потрібно сплачувати позицію, перехід зі списків органічного типу.

Ви все ще не знайшли відповіді на запитання, навіщо потрібна оптимізація інтернет-магазину? Для досягнення максимуму видимості веб-сторінки в пошуковій системі, що в свою чергу збільшує кількість запитів, позицію окремих їх елементів.

Внутрішня оптимізація інтернет магазину

Внутрішня оптимізація інтернет-магазину

Цей процес вважається досить важливою основою для успішного розвитку веб-сайту в пошуковій системі. Без його проведення неможливий розвиток бізнесу на просторах інтернету.

Внутрішня оптимізація сайту – виконання різних заходів, які сприяють підвищенню рейтингу сайту, збільшенню товарообігу. Вона передбачає налаштування елементів конструкції інтернет-магазину, що дозволяє виявити технічні проблеми та виправити їх. В результаті рівень довіри пошукача зростає, кількість відвідувачів збільшується.

Внутрішня оптимізація складається з кількох етапів. Спробуємо вивчити їх докладніше.

Ключові слова та семантика

Пошуки визначають тематику сторінки на основі ключових слів, які представлені в текстовому контенті. Також у цьому допомагають метатеги веб-сайту. Пошукова система розпізнає та аналізує їх, після чого визначає, на які питання може знайти відповіді користувач на вашій сторінці.

Роботи з внутрішньої оптимізації інтернет-магазину розпочинаються саме з аналізу ключових слів. Фахівці групують їх у окремі теми, формують семантичне ядро. Для цього застосовуються різні послуги спеціалізованого типу, які підбирають необхідні ключові слова і відсівають непотрібні. До останніх відносять:

  1. тип продукції, яка представлена ​​на web-сайте;
  2. імена та назви компаній конкурентів;
  3. доповнення нерелевантного типу

Такий процес довгий і потребує максимальної відповідальності. Адже часто інтернет-магазин складається з багатьох сторінок, до кожної з яких підбирається оптимальна група ключів.

Ключові слова для інтернет-магазину. Семантичне ядро

Структура інтернет-магазину

З чого розпочати оптимізацію сайту? Після визначення ключових слів варто розпочати розробку структури. Для цього семантичне ядро ​​розподіляють на всіх сторінках веб-сайту. Це передбачає виконання кількох дій:

  1. перерозподіл товарів;
  2. зміни системи категорій та підкатегорій;
  3. створення нових сторінок.

Як правило, інтернет-магазин створюють за структурою деревоподібного чи ієрархічного типу. На головній містяться посилання основні категорії, кожна з яких має підкатегорії. Такий підхід забезпечує звичну та інтуїтивно зрозумілу навігацію для відвідувачів.

Оптимізація мета-тегів

Оптимізація мета-тегів по праву називається одним із головних етапів створення інтернет-магазину. У тегах title та description описується назва сторінки, короткий зміст. Вони є елементами HTML-коду.

Пошуковики використовують теги для надання інформації про сторінку в результаті пошуку. Від того, наскільки грамотно вони складені залежить позиція сайту у видачі, показник його відвідуваності.

Title – тег, який містить назву сторінки веб-сайту. Текст заголовка видно у верхній частині вікна браузера, в результаті пошукової видачі. Він є у кожній сторінці сайту. Має велике значення для просування.

Мета-теги при розробці сайтів мають бути:

  1. унікальними;
  2. читаними;
  3. лаконічними;
  4. містити хоча б один ключ.

Правильна URL або що таке ЧПУ?

Що таке оптимізація сайту? Це читається і зрозуміла для користувача не тільки контент, але й URL-адреса сторінки. Категорично заборонено робити його як випадкових символів, букв.

ЧПУ URL – розшифровується, як людинозрозумілий урл. Такий підхід у рази полегшує користування навігацією, враховується під час ранжування. Під час проведення робіт із внутрішньої оптимізації, майстри налаштовують ЧПУ для кожної окремої сторінки, яка бере участь у індексації.

Мікророзмітка

Оптимізація сайту інтернет-магазину передбачає виконання мікророзмітки. Дане поняття є спецописом окремих частин контенту web-сторінки, які дозволяють дізнатися додаткові дані, роблять їх структуризацію набагато простіше.

Як правило, налаштування мікророзмітки здійснюється для збільшення кількості наданої інформації в СНІПЕТ. Це з метою отримання більшої кількості переходів.

За рахунок мікророзмітки інтернет-магазин отримує сніпет розширеного типу в пошуковій видачі. Крім того, вона створює умови для відображення навігаційних компонентів, оцінки потенційних клієнтів на SERP. Тому SEO-оптимізація інтернет-магазину з виконанням мікророзмітки вкрай потрібна для будь-якого сайту.

Оптимізація зображень

Обов'язковою умовою створення сайту є наявність якісних картинок. Адже кожна людина бажає бачити, що вона купує. Неякісні зображення свідчать про низький рівень професіоналізму організації.

Виріши замовити сайт у Києві, ви отримуєте комплексний підхід до справи. Фахівці розмістять на веб-сторінці кілька фото з різних ракурсів. Це дозволить збільшити конверсію в кілька разів, отримати додаткові переходи з пошуку зображення.

Не варто перевантажувати сайт картинками. Вони безпосередньо відображаються на рівні завантаження сторінки. Висококваліфіковані фахівці знають, як зробити все грамотно та без завдання шкоди якості.

Оптимізація зображень в інтернет магазині

Текстовий контент для веб-сайту

Пошукова оптимізація інтернет-магазину також передбачає наповнення контентом. До того ж, він має бути якісним. Для цього текст:

  1. перевіряють на унікальність (Text.ru, AdvegoPlagiatus);
  2. оцінюють на заспамленность (норма 3% за Advego);
  3. перевіряють на водність (не більше ніж 60%).

Висококваліфіковані копірайтери, рерайтери знають, як зробити все правильно. Адже пошукові системи обов'язково врахують якість SEO-просування при ранжируванні сайту, користувачі оцінять при відвідуванні сторінки.

Блог в інтернет-магазині

При оптимізації комерційного сайту варто створити власний блог. Тут можна буде публікувати статті на різну тематику (відповідно до товару). Це дозволить підвищити власну присутність у пошуку, кількість потенційних клієнтів на сайті.

Що оптимізує сайт? За грамотного підходу вона дозволяє визначити, що можна зробити для покращення роботи інтернет-магазину. Розробляючи блог, можна побачити, чого не вистачає. Можна удосконалити:

  1. тематику;
  2. оптимізацію контенту;
  3. частоту та регулярність публікації;
  4. перелінкування статей внутрішнього типу;
  5. конвертуючі компоненти.

Це підвищити рівень довіри та забезпечить успішний розвиток організації.

Оптимізація текстового контенту в інтернет-магазині. Блог.

Внутрішня перелінковка

Дуже важливо, щоб внутрішня перелінковка сайту була виконана якісно. Це спростить його використання, збільшити конверсію магазину.

Фахівці найкращої веб-студії України MegaSite роблять для цього все можливе:

  1. додають розділи типу "схожі товари", "з цим товаром купують";
  2. розміщують пошукове меню;
  3. роблять все зрозумілим та простим.

Основні помилки під час оптимізації інтернет магазину

Існує безліч помилок, яких припускаються недосвідчені фахівці при просуванні сайтів. Найчастіше це перевищення заходи необхідного.

Якщо ви бажаєте підвищити позицію свого сайту в ТОПі, не варто перенасичувати його ключами. Це може призвести до санкцій. В результаті ваш інтернет-магазин не тільки втратить свою нинішню позицію, але й може бути взагалі вилучений з індексу. Виконуючи СЕО-оптимізацію інтернет-магазину, жоден добрий фахівець не зможе виправити подібну ситуацію за кілька днів і навіть тижнів. Для цього знадобляться місяці тривалої та завзятої роботи. А це втрати дорогоцінного часу та грошей.

Юзабіліті інтернет магазину - фундамент Вашого сайту

Юзабіліті інтернет-магазину

Юзабіліті сайту – рівень зручності його використання. Сюди входить:

  1. дизайн;
  2. структура;
  3. час завантаження;
  4. адаптація до різних пристроїв.

При оптимізації всі можливі помилки будуть визначені та виправлені. Це підвищить позицію сайту у ТОПі.

Зверніться до веб-студії MegaSite в Києві для ознайомлення з кейсом робіт. Отримайте максимум зиску від співпраці.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error