Зворотний бік SEO-оптимізації

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
12 лис 2020
1334 переглядів
5.00/ 5  (1)
Зворотний бік SEO-оптимізації

Говорячи про СЕО-просування сайту загалом, можна виділити три головні пункти:

  • розробка унікального та корисного контенту;
  • нарощування маси посилань;
  • оптимізація технічного типу

Стратегій просування безліч. Але далеко не всі вони ідеальні. Окремі з них здатні обнулити усі ваші зусилля. Про них варто знати. Про це й ми сьогодні поговоримо.

SEO - це безперервний процес

Вирішивши, що без SEO просування вам не обійтися, варто чітко визначити для себе, що в такій справі немає фінішу. Оновлення повинне здійснюватися на постійній основі.

Куди б ви не звернулися, яких висококваліфікованих фахівців не наймали, варто розуміти, що в будь-якому випадку будуть негативні наслідки від проведених заходів:

  • дії конкурентів, які змінюють умови ринку;
  • нові алгоритми;
  • інші моменти.

Простіше кажучи, SEO-просування схоже на заняття спортом. Якщо ви не тренуєтеся, ваші конкуренти гарантовано випередять вас.

Технічні помилки та вибір CMS

За наявності помилок технічного типу вся виконана робота може звестися до нуля. Тому, якщо ви вирішили внести навіть найменші правки, програміст обов'язково повинен проконсультуватися з СЕО-фахівцем. Постійно варто виконувати бекайпи сайту, застосовуйте у роботі системи контролю версій типу GIT.

Щоб виключити можливі помилки в просуванні, або хоча б звести їх до мінімуму, необхідно для початку правильно вибрати платформу, на якій надалі працюватиме веб-сайт. Від того, наскільки серйозно ви підійдете до вирішення поставленого завдання, залежить можливість застосування різних функцій.

Більшість двигунів сучасного виробництва оснащені різними СЕО-модулями. Але далеко не всі з цього списку вирізняються зручністю при вирішенні поставлених проблем. Крім того, існують такі завдання, яким модулям просто не до зубів. Особливо якщо користувач вибирає при розробці сайту кастомну платформу.

Щоб унеможливити технічні помилки сайту, врахуйте, що сторонні web-ресурси будуть присутні на вашій сторінці. При цьому важливо прорахувати, як їхня наявність відобразиться на самому процесі СЕО-оптимізації.

Вибір CMS сайту для кращого просування

SEO – це як гра в рулетку

Під час ранжування сайту Google керується безліччю факторів. Як запевняють співробітники компанії з ідентичною назвою, вони самі точно не можуть сказати, як працює пошуковик. Алгоритми пошукових систем (більша частина) ґрунтуються на штучному інтелекті, навчанні машинного типу. SEO-фахівці з досвідом роботи добре знають це. Тому часто вони розробляють кілька веб-сайтів на одну тематику. Вони вважають, що так можна швидко потрапити до ТОП у певній ніші. Але чому так трапляється?

Навіть за умови вибору двох сайтів, пов'язаних з однією тематикою, що мають єдину стратегію оптимізації, виконання ідентичних дій, результат обох веб-сайтів може кардинально відрізнятися. При чому комусь може пощастити, а комусь не дуже. Саме тому окремі фахівці запевняють, що SEO – це гра у рулетку. Ніколи не знаєш, чи пощастить вам сьогодні чи ні.

Якщо ви тільки запускаєте роботу сайту, не варто одразу чекати на якісь захмарні результати. Для його розкручування потрібен час. Важливо вивчити всі особливі моменти, дати можливість пошукачеві зібрати всі необхідні дані про сайт. Тільки так ви отримаєте чудове ранжування.

Бажаєте дізнатися більше, читайте нашу статтю про зовнішню оптимізацію сайту.

Оновлення алгоритмів пошукових систем

Щодня алгоритм роботи пошуковика дещо змінюється. Щорічно відбувається оновлення більш глобального масштабу. Такі заходи здатні значно вплинути на результат видачі пошукача. Те, що вчора було ідеальним рішенням, сьогодні може взагалі не знадобитися.

Щоб дізнатися, яка позиція веб-сайту, чи вона змінилася і в який бік, потрібно постійно відстежувати його. Для цього використовують спеціальні послуги моніторингу позицій. Причому їх потрібно зіставляти з датою виходу оновлень пошукових систем. Головним завданням у такому разі виступає швидке реагування та вжиття ефективних заходів.

Ризики у SEO

Командна робота

Вирішивши замовити інтернет-магазин, багато хто вважає, що для його розкрутки буде цілком достатньо звернення до СЕО-фахівця та виділення йому коштів на вічні посилання. Але це не так. За такого підходу він ніколи не потрапить у ТОП.

В окремих випадках сайт вимагає залучення до роботи суміжних фахівців. Для створення високоефективного, якісного інтернет-магазину, сайту-візитки, знадобляться:

  • стратегії;
  • копірайтери;
  • програмісти;
  • верстальники;
  • SEO-фахівці;
  • дизайнерів.

Як правило, краще звернутися до професійної агенції, ніж самостійно підбирати фахівців. Адже в першому випадку вони працюють у команді, що набагато ефективніше, ніж поодинока робота.

Найкраща веб-студія MegaSite пропонує вам послуги своїх висококваліфікованих фахівців. У штаті вона зібрала професіоналів своєї справи, які точно знають, як зробити ваш веб-сайт найкращим.

Командна робота у SEO просуванні

Негативні дії з боку конкурентів

Кожен сайт бажає увійти до ТОПу. Тому в умовах конкуренції можуть бути використані різні методи для зниження позицій противника. Завжди є ризик просування. Розглянемо найчастіші із чорних методів.

DDOS-атака передбачає максимальне навантаження на web-сайт. При цьому сотні тисяч вірусів одночасно заходять на сторінку, ніж постійно завантажують сервер. В результаті він перестає відповідати на запити, взагалі падає. Роботу над відновленням варто розпочинати якомога раніше.

Для початку можна підібрати хостинги з надійнішим захистом від DDOS. Дешеві провайдери відразу відключають обліковий запис при незначних навантаженнях, що вже говорити про DDOS. Допускається використання cloudflare.com

Крадіжка контенту – другий «чорний» метод. Недостатньо розробити хорошу стратегію посилань. Варто подбати про захист своїх унікальних текстів. Адже вони можуть бути вкрадені вручну або автоматизовано за допомогою скриптів та ботів. Якщо Google проіндексує ваш контент на сторонньому сайті першим, першоджерелом буде саме той веб-сайт. Чи не ваш.

Для виключення виникнення подібних ситуацій фахівці рекомендують додавати сторінки на індексацію, використовуючи Search Console.

Для перевірки першоджерела контенту можна провести кілька дійових заходів. Скопіюйте рядок тексту на веб-сайті, вставте його в рядок пошуку Google. При цьому потрібно взяти в лапки «тут текст». Сайт, який буде розташований вище по видачі, як правило, і вважатиметься першоджерелом.

Посилання спам - досить популярний спосіб знизити позиції конкурента. Дуже часто при нарощуванні посилань користувач не помічає, як пропускає веб-сайт неперевірені переходи. Вони зазвичай з нерелевантних сайтів, що негативно відображається на позиції вашого ресурсу.

Якщо ви помітили, що інтернет-магазин втратив місце в ТОП, рекомендовано використовувати інструмент для відхилення зворотних посилань.

Зламування ресурсу – це може статися з будь-яким сайтом-візиткою, каталогом або лендингом. Будьте уважними та обережними, здійснюючи вибір CMS. Особливо найпопулярніші з них. Зловмисники обов'язково знайдуть слабкі місця та перенаправлять трафік на інший сайт, встановлять наскрізні посилання.

Помилки у стратегії SEO просування

Дуже часто трапляється, що при значному зануренні в бізнес клієнта, гонитві за трафіком, власники web-ресурсу забувають про найголовніше. Категорично заборонено перенасичувати сайт різним контентом, посиланнями. А їх видів існує чимало:

  • крауд-посилання;
  • орендні посилання;
  • профільні посилання.

Просування сайту чи маркетплейсу потребує різного підходу. Крім того, навіть схожі тематикою ресурси можуть мати суттєві відмінності.

Розглянемо як приклад тематику «Музичні інструменти». На основі вартості кожного з них буде розроблено певну стратегію оптимізації. Це залежить від специфіки цільової аудиторії.

Прості любителі зазвичай шукають потрібний інструмент за допомогою загальних запитів. Професійні музиканти чітко знають, що їм потрібно. Якщо власник ресурсу ганяється за трафіком, цілком реальним є неефективне витрачання бюджету, який було закладено на просування.

Висновки

При СЕО просуванні існує маса моментів, які потрібно враховувати. Вибір підрядника, нарощування маси посилань — все це в результаті вплине на ефективність роботи ресурсу, його позицію в ТОПі.

Незважаючи на ризики, які існують при виконанні SEO-просування, це залишається найдоступнішим каналом залучення трафіку. Тому будьте уважними та обережними. Розробте якісну посилальну стратегію, яка не просто працюватиме. Яка покращуватиме ваш ресурс.

Якщо вас цікавить розкрутка сайту, звертайтесь до перевірених організацій. У списку перших – веб-студія MegaSite. Щоб замовити сайт, залишайте заявку на сайті або по телефону. Менеджер проконсультує вас, проведе необхідні розрахунки вартості послуг, організує якісне просування веб-ресурсу.

Веб-студія у Києві MegaSite – ми працюємо для вас.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Страница
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок