Оптимізація сайту на етапі розробки

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-специалист
06 січ 2021
1035 просмотров
5/ 5 (1)
Оптимізація сайту на етапі розробки

Зараз розробити якісний сайт без допомоги програмістів, тестувальників просто неможливо. Що найбільше цінують користувачі? Звичайно, зручний інтерфейс. Саме програмісти займаються розробкою кожної дрібниці.

Seo оптимізація нового сайту дозволить вам заощадити час та гроші. При цьому вона забезпечує успішне просування нового проекту. Оптимізація нового сайту необхідна для того, щоб спочатку все йшло правильно і не виникло надалі будь-яких проблем. Сео оптимізація нового сайту – пошукова оптимізація нового сайту, яка є базовою. Скориставшись нею її на етапі розробки проекту, ви отримаєте якісний продукт на виході. Після чого ви займаєтеся його просуванням та налаштуванням реклами. Для досягнення бажаної мети ми рекомендуємо звернутися за допомогою до SEO-фахівця.

Якщо ви тільки збираєтеся створювати новий сайт, ми наполегливо рекомендуємо прочитати статтю «З чого почати розробку сайту?».

Там ви зможете дізнатися про всі нюанси, і отримаєте вірну пораду.

Оптимізація сайтів на етапі розробки – для чого вона потрібна?

Коли настає момент запуску ресурсу, ви зрозумієте, що оптимізація сайту на етапі розробки – необхідна та дуже корисна річ. У результаті ви отримаєте багато переваг, оскільки сайт буде вже оптимізовано під пошукові системи та їх вимоги.

  • По-перше, швидкість зростання позиції і цільового трафіку зросте в рази. Це пов'язано з тим, що у пісочниці ресурс перебуватиме мала кількість часу.
  • По-друге, ви заощадите час. Так як seo доопрацювання сайту дозволяють вам не витрачати час на базову оптимізацію. З цієї ж причини ви заощаджуєте і свій бюджет.
  • По-третє, ви зможете побачити перший дохід набагато швидше. Це виходить із першої переваги.

У наших реаліях оптимізатор не обмежується роботою над технічними доробками та складанням семантики. Сфера його дії стає набагато ширшою. Тепер головне призначення SEO – підвищити важливість та привабливість ресурсу для цільової аудиторії.

Seo доопрацювання сайту впливають не тільки на зростання кількості переходів із пошуку на веб-сайт, але й змушують споживачів залишатися на сайті якомога довше, та здійснювати певні дії. Особливо актуальною ця тема є для різних брендів та магазинів. Щоб краще розібратися в цій темі, читайте статтю: «Оптимізація інтернет-магазину від А до Я». 

SEO оптимізація сайту на етапі розробки

Базова оптимізація – що це таке?

Базова оптимізація є комплексом заходів, які підготують сайт до подальшого просування. За її допомогою ваш сайт займатиме верхні позиції в пошуковій системі. Цільовий трафік теж збільшиться.

Що дає базова оптимізація:

  • Економить гроші. Один раз, усунувши проблеми в роботі ресурсу, ви зможете побачити зміни. Видимість сайту неодмінно покращає.
  • Ви побачите результат уже за кілька тижнів.
  • Полегшує подальше просування сайтів.

Хто потребує базової оптимізації?

  • запущені сайти
  • ті проекти, яким вже понад півроку і вони не приносять трафік
  • якщо немає великих коштів, щоб здійснити комплексне просування
  • якщо ви обмежені в часі та бажаєте швидше побачити результат
  • нові проекти
  • якщо ви хочете самостійно займатися просуванням

Етапи базової оптимізації

SEO на етапі розробки сайту

Етап аналітики


Під час розробки сайту фундаментом є вивчення цільової аудиторії. Без цього далі продовжувати роботу нема рації.

Спеціаліст повинен докладно вивчити сферу та головні потреби клієнтів у ній. Важливо розуміти актуальність вашого продукту у цій сфері. Потрібний повний аналіз своїх конкурентів. Може бути так, що ввівши в пошуковій системі потрібний запит, такий, як у вас, споживачі натраплять на малу кількість сайтів. Серед них виділитися може лише ваш. Тоді зайняти лідируючі позиції зовсім не складно.

Проте, є й інший розклад подій. Щоб не прогавити своє місце в топі серед сайтів, вам потрібно постійно вдосконалюватися. Вигадуйте нові ідеї, пристосовуйте свій проект під потреби споживача, покращуйте дизайн та працюйте над зовнішнім виглядом. Звичайно, у цьому випадку ви повинні бути готовими фінансово.

Не забувайте вчитися чогось нового. Ви завжди можете подивитися на цікаві фішки у своїх колег. Але не зловживайте цим, вигадуйте щось своє, унікальне.

Формування семантичного ядра

Найбільш істотна мета оптимізатора полягає в охопленні якнайбільшої кількості пошукових запитів. Для цього формується повне семантичне ядро. Найважливіше – згрупувати всі запити на певну тематику, а не просто зібрати їх у хаотичному вигляді.

Також продумайте, як їх розподілити так, щоб клієнт міг знайти певний контент. Щоб зрозуміти, що таке ключові слова та запити, потрібно прочитати статтю «Пошукові запити – Інструмент у SEO просуванні сайту».

На цьому етапі вам потрібно врахувати, що:

  • додавши в ядро ​​крім високочастотних фраз ще й середньочастотні та низькочастотні, вам легше буде зайняти лідируючі позиції;
  • у ядро ​​додавати фрази потрібно лише з вашої тематики;
  • для комерційного проекту фрази мають бути такими самими. Наприклад, для наукового проекту лише наукові фрази;

Оптимізація структури

Після того як ми зібрали потрібну інформацію про конкурентів, згрупували ключові фрази, настав час приступати до розробки структури сайту. Думаючи над структурою, пам'ятайте, що найголовніше – зручність користувача. Йому має бути комфортно та зрозуміло знаходиться на сайті. Продумайте добре навігацію сайтом.

У процесі розробки структури не забудьте про те, що у кожної групи фраз має бути посадкова сторінка. Зверніть увагу, щоб залишилося місце для подальшого поповнення структури.

Технічна оптимізація

Якщо ви звичайний користувач, то, швидше за все, ви ніколи не помічали якісь технічні помилки на сайті. Часто такі недоробки не помічають фахівці під час тестування.

Щоб така ситуація не мала впливу на високі позиції сайту, потрібно забезпечити технічну оптимізацію вашого продукту. Вона має на увазі проведення перевірок на регулярній основі та складання технічних завдань (ТЗ) для фахівців, а саме для програмістів.

Для підтримки популярності сайту важливо робити ще й зовнішню оптимізацію. Щоб детальніше дізнатися цю тему, рекомендуємо вивчити статтю «Зовнішня оптимізація сайту».

Роботи з текстовим наповненням

Робота з текстом та контентом – невід'ємна складова сео-робіт. Від цього залежить поведінка користувачів на сайті.

Фахівець займається упорядкуванням ТЗ для автора тексту. Йому потрібно врахувати кілька пунктів:

  • намір користувача. Текст повинен нести корисну інформацію у зручному для клієнта форматі.
  • завдання тексту. Будь-який контент несе в собі певну мету та призначення. Це може бути мета продати товар або просто поінформувати читачів.
  • ключові фрази.
  • вимоги щодо технічних показників. Сюди відноситься аналіз тексту та перевірка його на унікальність, водність, наявність помилок та ключів.

Якщо ви займетеся текстом одразу на етапі розробки сайту, вам вдасться заощадити надалі.

Реєстрація та налаштування веб майстра та системи аналітики
На цьому етапі всі роботи з внутрішнього та технічного налаштування виконані. Це означає, що веб-сайт можна відривати до індексації.

Після цього виконується зовнішня оптимізація.

SEO рекомендації при розробці сайту

  • Ось seo рекомендації, які допоможуть створити якісний сайт.
  • Перевірте проект на наявність битих посилань. Вони можуть зашкодити вашому сайту, тому краще їх видалити або виправити.
  • Зовнішні посилання. Їх потрібно максимально позбутися, оскільки вони ведуть на інші сайти. Тому користувачі можуть замість вашого сайту потрапити на посилання конкурента. Головне, щоб такі посилання були схвалені адміністратором.
  • Перевірте швидкість завантаження сторінки. Якщо вона низька, користувачі можуть просто закрити сайт, навіть не ознайомившись із ним.
  • Адаптуйте сайт під мобільну версію браузера.
  • Для зручності користувачів, створіть карту сайту та розмістіть посилання на неї.
  • Для контенту краще використовувати лише один заголовок h1.
  • Розкрутка сайту здійснюється за допомогою зовнішньої оптимізації.
  • Оптимізатор повинен взаємодіяти з командою розробників протягом усього процесу створення нового проекту. Наприклад, на етапі 

Проектування спеціаліст повинен звернути особливу увагу на формування структури сайту.

У створенні дизайну оптимізатор повинен перевірити макети. Це важливий момент, тому що потрібно розраховувати на розміщення додаткового контенту, для якого має бути місце.

Проведіть тестування ресурсу та переконайтеся у його працездатності. Комплексна перевірка забезпечить вам якість наступних етапів.

Створення сайтів Київ – розробка під ключ в Україні

Розробка сайтів – відповідальна місія, яку можна довірити лише професіоналам. Якщо вам потрібно створити сайт для компанії, інтернет-магазин або продати один якийсь товар, ми знаємо хто в цьому справжній профі. Веб студія у Києві – Megasite працює у багатьох напрямках. Найкраща веб студія, яка знає що таке:

  • розкрутка сайтів. Методи та найкращі канали.
  • seo просування. Усі швидкі та якісні способи просунути ваш сайт знають фахівці компанії.
  • seo-оптимізація.
  • оптимізація сайту на етапі створення та для чого вона потрібна.

Висновки


Так що ж включає оптимізація сайту при розробці? Оптимізацію сайту умовно поділяють на 2 групи. Перша – внутрішня, а друга – зовнішня, яка передбачає нарощування маси посилань.

Навіщо оптимізувати сайт під час розробки? Для того, щоб якнайбільше людей переходило з пошуку на ваш сайт. Для того, щоб користувачі хотіли здійснювати певні дії. Наприклад, робити покупки, замовлення, дзвінки, писати смс і таке інше.

Якщо ви все ще думаєте, чи потрібна вам оптимізація сайту при розробці, наша відповідь впевнена – ТАК!

Оптимізація сайту на етапі створення полегшує та стимулює зростання його популярності надалі. Також вона заощаджує ваш бюджет, ресурси та час. Так як цей процес дуже відповідальний, то його краще довіряти досвідченим фахівцям, які знають усі фішки та вимоги. Саме з цієї причини замовити сайт у Києві найкраще у Megasite.

Вже понад 10 років компанія створює проекти для невеликих та великих підприємств. Головна діяльність спрямована на розробку 3 типів проектів. Перший – інтернет-магазини, другий – корпоративні сайти, а третій – landing page. Наше завдання зробити так, щоб ваш проект став найкращим у своїй категорії.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error