Рекламна стратегія - це базис будь-якої компанії, яка просуває свої послуги або товари на ринку і хоче робити це максимально ефективно. Досягнення яких саме цілей бере на себе рекламна стратегія, які в неї основні етапи та що потрібно враховувати при побудові успішної кампанії? Відповіді на ці питання ви дізнаєтеся в цьому матеріалі.
Стратегія рекламної кампанії - це певний план просування, який складає бізнес для зростання впізнаваності свого бренду і стимулювання продажів. У ній прописується, на якій точці розвитку перебуває бізнес на цей момент, і прописуються конкретні дії, які необхідно здійснити для досягнення поставлених цілей.
Рекламна стратегія будь-якого бренду спрямована не просто на виконання поставленого завдання. Вона має бути чітко спланована, мати послідовність дій і стежити за оптимізацією бюджету, щоб усі витрати служили спільній меті і несли максимальну ефективність.
Замість того, щоб хаотично і непослідовно закуповувати рекламу в інтернеті в спробі генерування лідів і продажів, успішні компанії починають свою роботу з розробки рекламних стратегій. У такому разі маркетинг дає змогу компанії досягти своїх бізнес-цілей. Ключем до ефективної рекламної стратегії є креативність і гнучке планування, засноване на глибокому знанні цільового споживача.
Наша веб-студія в Києві MEGASITE пропонує свої послуги з розробки успішних рекламних стратегій для різних ніш бізнесу. Ми постійно стежимо за новими тактиками, інструментами і техніками для розробки маркетинг-стратегій, тому ви можете бути впевнені, що ми допоможемо вам налаштувати рекламну кампанію так, щоб максимально ефективно використовувати бюджет і досягти всіх поставлених бізнес-цілей.
Незалежно від бізнес-моделей і цілей просування на ринку, всі стратегії базуються на чотирьох складових, без яких інтернет-кампанію реалізувати не вдасться:
Розробка рекламної стратегії обов'язково включає всі ці пункти.
Маркетингові кампанії можна розділити на кілька видів, які визначаються виходячи з характеристик:
Стратегії за метою:
Варто враховувати, що стратегія рекламної PR-кампанії передбачає масштабний план дій, який передбачає досягнення одразу щонайменше кількох бізнес-цілей.
Стратегії за географією:
Види реклами за кількістю цільової аудиторії компанії:
За періодичністю:
Розробка рекламної стратегії включає такі основні етапи, які на практиці розбиваються на більш дрібні підетапи.
Крок 1. Дослідження ринку, конкурентів і цільової аудиторії.
Уявлення про ситуацію у вашій ніші, рекламну політику конкурентів допоможе визначити вектор просування продукту, а також порівняти його з іншими продуктами, які вже присутні на ринку. При цьому необхідно чітко розуміти, до якої аудиторії ви звертатиметеся під час просування - її вік, стать, місцезнаходження, хобі, дохід, сімейний стан, ставлення до вашого бренду, її потреби і як можна їх закрити.
Крок 2. Детальне розроблення стратегії рекламної кампанії.
Ґрунтуючись на отриманих даних про стан ринку, портреті ЦА та її потребах, складається стратегія просування, що містить у собі прописування бізнес-цілей, способи реалізації, рекламний бюджет, строки реалізації, систему оцінки ефективності кампанії (KPI).
Крок 3. Реалізація PR-стратегії.
На цьому етапі відбувається розробка креативних елементів, їхніх форматів і смислів. Також фахівці працюють над пошуком відповідних платформ і каналів, на яких є потрібна ЦА. Саме на них і буде розміщуватися реклама для залучення трафіку.
Крок 4. Тестування креативів і контроль поточних результатів.
Постійний моніторинг кампанії необхідний, щоб відстежувати її ефективність - як реагує аудиторія, які охоплення, чи виконує ЦА дії, які потрібні бренду, яка конверсія кожної конкретної публікації.
Крок 5. Аналіз отриманих результатів і складання звіту.
За підсумками PR-стратегії проводиться загальний аналіз її ефективності, який дає змогу виокремити найефективніші механізми взаємодії з аудиторією і застосовувати їх у наступних кампаніях.
Розробка рекламної стратегії та її етапи можуть містити деякі відмінності, які викликані специфікою бізнесу клієнта, тому при вирішенні цього завдання MEGASITE використовує індивідуальний підхід з повним зануренням у бізнес клієнта.
MEGASITE має великий досвід у побудові успішних PR-кампаній у різних нішах бізнесу. Для досягнення найкращих результатів ми використовуємо такі інструменти:
Якщо у вас залишилися питання щодо розробки рекламних стратегій, запрошуємо вас на безкоштовну консультацію. Для цього залиште заявку на нашому сайті або просто зателефонуйте за номером +38 (095) 1000 119.