Як розробити рекламну стратегію: основні етапи

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
24 лип 2023
543 переглядів
5/ 5  (1)
Як розробити рекламну стратегію: основні етапи

Рекламна стратегія - це базис будь-якої компанії, яка просуває свої послуги або товари на ринку і хоче робити це максимально ефективно. Досягнення яких саме цілей бере на себе рекламна стратегія, які в неї основні етапи та що потрібно враховувати при побудові успішної кампанії? Відповіді на ці питання ви дізнаєтеся в цьому матеріалі.

Що таке рекламна стратегія

Стратегія рекламної кампанії - це певний план просування, який складає бізнес для зростання впізнаваності свого бренду і стимулювання продажів. У ній прописується, на якій точці розвитку перебуває бізнес на цей момент, і прописуються конкретні дії, які необхідно здійснити для досягнення поставлених цілей.

Рекламна стратегія будь-якого бренду спрямована не просто на виконання поставленого завдання. Вона має бути чітко спланована, мати послідовність дій і стежити за оптимізацією бюджету, щоб усі витрати служили спільній меті і несли максимальну ефективність.

Замість того, щоб хаотично і непослідовно закуповувати рекламу в інтернеті в спробі генерування лідів і продажів, успішні компанії починають свою роботу з розробки рекламних стратегій. У такому разі маркетинг дає змогу компанії досягти своїх бізнес-цілей. Ключем до ефективної рекламної стратегії є креативність і гнучке планування, засноване на глибокому знанні цільового споживача.

Наша веб-студія в Києві MEGASITE пропонує свої послуги з розробки успішних рекламних стратегій для різних ніш бізнесу. Ми постійно стежимо за новими тактиками, інструментами і техніками для розробки маркетинг-стратегій, тому ви можете бути впевнені, що ми допоможемо вам налаштувати рекламну кампанію так, щоб максимально ефективно використовувати бюджет і досягти всіх поставлених бізнес-цілей.

З чого складається рекламна стратегія

Незалежно від бізнес-моделей і цілей просування на ринку, всі стратегії базуються на чотирьох складових, без яких інтернет-кампанію реалізувати не вдасться:

  • цільова аудиторія - для побудови ефективної кампанії необхідне розуміння цільової аудиторії бренду, її портрет і ступінь "прогріву";
  • цілі - чітке прописування цілей, що компанія хоче отримати від кожного сегмента ЦА;
  • план розміщення реклами - прописування графіка розміщень на різних майданчиках, частоту публікацій із зазначенням які саме креативи для якої аудиторії необхідно використовувати;
  • KPI - для кожної аудиторії встановлюються свої KPI, за допомогою яких і вимірюється ефективність тієї чи іншої реклами.

Розробка рекламної стратегії обов'язково включає всі ці пункти.

Що таке рекламна стратегія

Рекламні стратегії за типами

Маркетингові кампанії можна розділити на кілька видів, які визначаються виходячи з характеристик:

Стратегії за метою:

  • запуск нової компанії або продукту;
  • стимулювання попиту;
  • залучення трафіку;
  • лідогенерація та продажі;
  • формування певного іміджу компанії;
  • формування навколо компанії лояльного ком'юніті.

Варто враховувати, що стратегія рекламної PR-кампанії передбачає масштабний план дій, який передбачає досягнення одразу щонайменше кількох бізнес-цілей.

Стратегії за географією:

  • місцеві або локальні;
  • регіональні;
  • загальнонаціональні;
  • міжнародні.

Види реклами за кількістю цільової аудиторії компанії:

  • масові;
  • нішеві.

За періодичністю:

  • постійне і рівномірне розміщення promo-матеріалів протягом усього періоду кампанії;
  • флайтове розміщення, коли рекламні матеріали найактивніше розміщуються на початку кампанії, поступово знижуючи свою активність;
  • сезонні кампанії, коли реклама розміщується в період піку продажів товару або послуги.

Етапи розроблення ефективної рекламної стратегії

Розробка рекламної стратегії включає такі основні етапи, які на практиці розбиваються на більш дрібні підетапи.

Крок 1. Дослідження ринку, конкурентів і цільової аудиторії.

Уявлення про ситуацію у вашій ніші, рекламну політику конкурентів допоможе визначити вектор просування продукту, а також порівняти його з іншими продуктами, які вже присутні на ринку. При цьому необхідно чітко розуміти, до якої аудиторії ви звертатиметеся під час просування - її вік, стать, місцезнаходження, хобі, дохід, сімейний стан, ставлення до вашого бренду, її потреби і як можна їх закрити.

Крок 2. Детальне розроблення стратегії рекламної кампанії.

Ґрунтуючись на отриманих даних про стан ринку, портреті ЦА та її потребах, складається стратегія просування, що містить у собі прописування бізнес-цілей, способи реалізації, рекламний бюджет, строки реалізації, систему оцінки ефективності кампанії (KPI).

Крок 3. Реалізація PR-стратегії.

На цьому етапі відбувається розробка креативних елементів, їхніх форматів і смислів. Також фахівці працюють над пошуком відповідних платформ і каналів, на яких є потрібна ЦА. Саме на них і буде розміщуватися реклама для залучення трафіку.

Крок 4. Тестування креативів і контроль поточних результатів.

Постійний моніторинг кампанії необхідний, щоб відстежувати її ефективність - як реагує аудиторія, які охоплення, чи виконує ЦА дії, які потрібні бренду, яка конверсія кожної конкретної публікації.

Крок 5. Аналіз отриманих результатів і складання звіту.

За підсумками PR-стратегії проводиться загальний аналіз її ефективності, який дає змогу виокремити найефективніші механізми взаємодії з аудиторією і застосовувати їх у наступних кампаніях.

Розробка рекламної стратегії та її етапи можуть містити деякі відмінності, які викликані специфікою бізнесу клієнта, тому при вирішенні цього завдання MEGASITE використовує індивідуальний підхід з повним зануренням у бізнес клієнта.

Етапи розроблення рекламної стратегії

Рекламна стратегія від MEGASITE

MEGASITE має великий досвід у побудові успішних PR-кампаній у різних нішах бізнесу. Для досягнення найкращих результатів ми використовуємо такі інструменти:

Якщо у вас залишилися питання щодо розробки рекламних стратегій, запрошуємо вас на безкоштовну консультацію. Для цього залиште заявку на нашому сайті або просто зателефонуйте за номером +38 (095) 1000 119.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок