Таргет реклама - перевірений інструмент просування товарів і послуг у соціальних мережах. Особливість таргетованої реклами - фахівець може налаштувати презентацію продукту для певної аудиторії. Грамотно налаштувавши таргет, можна підвищити впізнаваність бренду, поліпшити взаємодію із зацікавленими споживачами, збільшити продажі та прибуток.
Вартість налаштування таргета визначають цілі, яких хоче досягти клієнт. Рекламна кампанія може бути організована для декількох соціальних мереж, а значить ціна таргетованої реклами вища. Креативи можуть бути різної складності, це також впливає на вартість.
Веденням таргету займається професіонал, який знає, як підвищити охоплення і залучити більше споживачів. Тому його послуги не можуть коштувати дешево.
Якщо рекламна кампанія одна, для запуску таргетованої реклами в пошуковій системі Гугл може знадобитися від 10 днів. Цей часовий відрізок збільшується, якщо йдеться відразу про кілька кампаній.
Послуги з таргетованої реклами дають змогу залучити більше споживачів товару і підвищити дохід. Таргет налаштовується для цільової аудиторії, враховуючи її потреби та запити.
Інтернетом користуються практично всі жителі України. За статистикою соціальні мережі поступаються тільки новинним і стрімінговим сервісам. Бізнес поступово переходить в онлайн простір і розробка сайту в Україні необхідна для будь-якої компанії. Кожен підприємець прагне розширити базу клієнтів і збільшити кількість продажів. Таргетована реклама належить до найбільш ефективних інструментів, які використовуються для досягнення поставленої мети. Оголошення в соцмережах допоможуть дослідити ринок і встановити бренду контакт з цільовою аудиторією. Веб студія в Києві Мегасайт надає недорого послуги з налаштування таргетованої реклами, так само тут можна замовити створення WEB ресурсу під ключ.
В основі технології закладено принцип отримання повної інформації про користувачів. Під час реєстрації на сервісі можна заповнити анкету і підтвердити згоду на збір даних про себе для показу реклами. Під час взаємодії з платформою багато хто демонструє свої інтереси. Система обробляє інформацію і розподіляє користувачів за категоріями. Після введення запиту, пов'язаного з пошуком товару або послуги, буде показано оголошення за заданою тематикою. Налаштування таргетованої реклами дає змогу формувати цільову аудиторію, яку може зацікавити продукт.
Для досягнення максимально ефекту в маркетинговій стратегії під час оптимізації сайту можна комбінувати таргетовану та контекстну рекламу. Це дасть змогу обробляти готовий попит і формувати новий.
Залежно від параметрів налаштування цільової аудиторії, фахівці виділяють такі види і канали таргета.
У налаштуваннях можна об'єднати різні типи оголошень і показувати рекламу ширшому колу цільової аудиторії.
Налаштування таргетованої реклами необхідне для досягнення таких цілей: взаємодія з брендом, купівля продукту, залучення в комунікацію з компанією.
Показ оголошень допоможе вирішити такі завдання:
Кожен маркетинговий інструмент має свої особливості. Основні причини, чому вигідно замовити таргетовану рекламу.
Показ тільки для цільової аудиторії. Параметри налаштування дають змогу визначити характеристики потенційного клієнта. За таких можливостей вдається отримати доступ до аудиторії, яку можуть зацікавити пропозиції рекламодавця.
Цілеспрямовані оголошення. Сегментація дає змогу підвищити ефективність реклами. Формат включає зображення або відео, заголовки та опис. Для кожної групи користувачів можна створити оголошення з прямим зверненням до користувача, що дає змогу виділитися на тлі загального контекту.
Вартість реклами залежить від обраних налаштувань, які використовуються для вирішення певних завдань. Оплачується таргетована реклама за показ, кліки, перегляд відео.