Реклама у Фейсбук - перевірений метод просування бізнесу, продукції та послуг за допомогою соціальної мережі, що налічує мільйони користувачів. Фейсбук допомагає сформувати яскраві та продуктивні рекламні оголошення, які можна направити до цільової аудиторії. Цільовою аудиторією називають користувачів соціальних мереж, для яких рекламна кампанія може бути цікавою.
Таргетована реклама у Фейсбук однаково вигідна для невеликих фірм і великих компаній з таких причин.
Якщо ви не знаєте, як відбувається налаштування реклами Facebook, але хочете скористатися цим рішенням, звертайтеся по допомогу до нашої веб-студії. Ми знаємо, як впоратися з цим завданням, ціни на послугу помірні.
Рекламні оголошення формуються одним із способів.
Реклама через Facebook Ads має великі можливості в налаштуванні. Наші фахівці знають, як створити аудиторії, визначитися з цілями рекламної кампанії, сформувати ефективні оголошення та їхні групи, відстежити результат.
В Ads Manager вбудовані функції професійного налаштування реклами в Інстаграм і Фейсбук. Можна встановити години, коли буде показана реклама. Це дає змогу економно витрачати бюджет.
Користуючись А/В тестуванням, ми робимо висновки, яка реклама найрезультативніша. Тести працюють для креативних рекламних оголошень, аудиторії. Щоб досягти потрібних цілей, фахівці аналізують зміни в рекламі та порівнюють різні стратегії.
Насамперед фахівець IT-компанії MEGASITE приступає до ретельного аналізу бізнесу і конкурентного середовища. Важливо визначити цільову аудиторію, для якої здійснюється налаштування ефективної Facebook реклами. Користувачів підбирають з огляду на інтереси, віковий ценз, приналежність до статі, освіту та інші фактори.
Копірайтери приступають до написання креативного тексту, що заманює і спонукає до покупки. Дизайнери займаються візуальною картинкою рекламного поста.
Після цього оголошення налаштовують для цільових аудиторій, визначаються з бюджетом. Створення результативної реклами у Фейсбуці також передбачає вибір місця розміщення і вузьке налаштування таргетингу. Налаштування успішної таргетованої реклами в Facebook допомагає коригувати рекламні оголошення. Наприклад, налаштування нами кампанії у Фейсбуці можливе тільки для ПК або смартфонів.
Наші фахівці постійно контролюють і коригують бюджет, якщо в цьому є необхідність. Важливо підключити і налаштувати аналітичні інструменти. Вони дають змогу проаналізувати результат і відкоригувати налаштування.
Реклама в соцмережі FB може виглядати по-різному. Наприклад, якісна картинка, фотознімок товару або візуалізація зі слоганом, що продає. Також в одній публікації може бути кілька зображень. Відмінний спосіб, щоб продемонструвати всі візуальні переваги продукту.
Слайд-шоу має незвичний і барвистий вигляд. Відеоролики привертають більше уваги, але щоб створити якісне відео, необхідні фінанси. Можна також поекспериментувати з публікацією, в якій присутня добірка товарів.
Вирішивши замовити у нас рекламу в Фейсбуці, ви отримаєте наступний результат.
Наші фахівці займаються налаштуванням ефективного таргета ФБ. Рекламна кампанія буде запущена в стислі терміни. Ми націлені на результат для бізнесу клієнта. Також для нас це важливо для підтримки репутації компанії.
З кожною новою рекламною кампанією ми оптимізуємо її, посилаючись на статистику, і отримуємо зростання кількості конверсій. Грамотний підхід і правильно обрана стратегія дають змогу окупити витрати вартість послуг фахівців. Замовити послугу в нашій веб-студії можна в Києві та по всій території України.