Ремаркетинг у соціальних мережах|escape:"quotes"}
  • Ваш партнер у досягненні МЕГА цілей!

Ремаркетинг у
соціальних мережах

Запуск ремаркетингу та ратаргетингу в соціальних мережах Facebook та Instagram для Вашого бізнесу
Що ми реалізуємо

Банерна реклама

Баннера з рекламною пропозицією будуть показуватися вашій цільовій аудиторії та приводити їх на сайт

Ремаркетинг

Налаштуємо рекламу на аудиторію, яка вже була на Вашому сайті і "наздоганятимемо" її в мережі

Таргетована реклама

Старгетуємо рекламу згідно з усіма параметрами Вашої цільової аудиторії

Креатив

Візуальний креатив який гарантовано приверне трафік на сайт і нові продажі

Цільова аудиторія

Залучаємо аудиторію, якій цікаві саме Ваші товари та послуги

Ремаркетинг у соціальних мережах

Кейси з ремаркетингу в соціальних мережах

СТО
1$
Ціна за заявку
Скриншот 1
Магазин жіночої білизни
- 42%
Зменшення вартості заявки і залучено +2342 підписники
Скриншот 2
Екскурсії на сироварню з дегустацією
1.36$
Ціна заявки
Скриншот 3
Організація дитячих заходів
1.5$
Ціна за ліда
Скриншот 4
Фон

7 кроків до ефективному ретаргетингу в соціальних мережах

01.

Аналіз сайту та конкурентів

Аналізуємо сайт на наявність проблемних моментів. Аналізуємо конкурентів та визначаємо їх слабкі сторони
02.

Підготовка стратегії

Розробляємо стратегію щодо ефективного досягнення поставленої мети
03.

Налаштування Аналітики

Налаштовуємо сервіс аналітики для відстеження прогресу у роботі РК
04.

Налаштування та запуск рекламної кампанії

Налаштовуємо РК відповідно до стратегії та запускаємо в роботу
05.

А\Б тестування, Моніторинг та аналіз РК

Аналізуємо та коригуємо роботу РК для максимальної віддачі
06.

Оптимізація

Оптимізуємо налаштування РК для зниження ціни за клік та підвищення показника CTR
07.

Звіт та план на наступний період

Надаємо звіт та формуємо список цілей/робіт на наступний період

Досягнення

1
місце
Рейтинг веб студій України 2023
1
місце
Рейтинг IT-компаній України 2023
1
місце
Рейтинг IT-компаній України 2022
1
місце
Конкурс WEB AWARDS 2023
1
місце
Вибір країни 2022

Чому ми?

90 днів безкоштовної підтримки
90 днів безкоштовної підтримки
Надаємо до 3-х варіантів дизайну
Надаємо до 3-х варіантів дизайну
Передоплата всього 10%
Передоплата всього 10%
Надаємо клієнту прототип сайту вже на першому етапі роботи
Надаємо клієнту прототип сайту вже на першому етапі роботи
Веб студія №1 в Україні: 14 років досвіду
Веб студія №1 в Україні: 14 років досвіду
Преміум дизайн, який допоможе “продавати”
Преміум дизайн, який допоможе “продавати”
Фон
Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
Фон

Наші клієнти

Ретаргетинг у соціальних мережах

Ретаргетингом Фейсбук або в іншій соціальній мережі називають спосіб, за допомогою якого клієнту нагадують про пропозицію бізнесу, з метою повернути аудиторію і схилити до купівлі товарів або послуг. Для цього тим, хто раніше відвідував сайт, показують відповідну рекламу.

Налаштування ремаркетингу і ретаргетингу можливе для Фейсбук, Інстаграм, Гугл. Фахівці IT-компанії MEGASITE володіють необхідними підходами і можливостями, що дають змогу працювати з користувачами соцмереж, які коли-небудь побували на сайті клієнта.

Таку рекламну кампанію цільова аудиторія бачить у контекстно-медійній системі Гугл. Щоб робота з рекламою дала хороший результат, ми ретельно продумуємо і плануємо кампанію.

Фахівці нашої веб-студії велику увагу приділяють сегментації аудиторії. Адже реклама краще працює, коли оголошення створюються під певних відвідувачів. Оголошення формуються, виходячи з інтересів користувачів та їхньої поведінки на сайті.

  • Відвідування певних категорій товарів.
  • Вивчення акційних пропозицій.
  • Купівля продуктів.

Це дозволяє показувати в Інтернеті певні текстові або графічні оголошення. Публікації можуть містити товари, які раніше користувач забув у кошику, тобто не здійснив покупку.

Ми застосовуємо спеціальні фільтри, щоб створити вузькі сегменти потенційних покупців. Критерієм може бути проведений на сайті час, звідки користувач прийшов на сайт, або те, які ключові запити використовував під час пошуку.

Види ретаргетингу в соцмережах

Ретаргетинг в Інстаграм та інших соціальних мережах може бути різних видів.

  1. Пошуковий ремаркетинг. Являє собою рекламне оголошення, яке Гугл видає в пошуку. Але показ публікації здійснюється тільки для тих, хто вже знає сайт клієнта. Ми пропонуємо в оголошенні вигідні умови співпраці. Побачивши цікаву пропозицію, покупець не пройде повз і з великою ймовірністю повернеться.
  2. Динамічний ремаркетинг Фейсбук або в інших соцмережах. Передбачає показ певних продуктів, на які відвідувач уже звертав увагу раніше. Ефективне налаштування динамічного ремаркетингу полягає в тому, щоб система показувала ті товари, які користувач зберіг у кошику.
  3. Реклама в соціальних мережах. Хороший спосіб стимулювати людину на повторну покупку.
  4. Ремаркетинг щодо електронних адрес. Відповідний метод реклами для клієнтів з великим бюджетом.

Переваги динамічного ремаркетингу

Переваги ремаркетингу такі.

 

  1. Якщо грамотно налаштовані списки ремаркетингу, відвідувачеві соцмереж реклама доступна, коли йому найбільше підходить укладення угоди.
  2. Списки формуються з урахуванням рекламних цілей. Наприклад, перелік тих, хто відвідував веб-ресурс, але не оформив придбання товарів.
  3. Велике охоплення користувачів, яких може зацікавити товар. За допомогою КМС можна показувати рекламні оголошення в мобільному застосунку.
  4. Налаштування реклами в Інстаграм здійснюється в декількох варіантах - тексти, графічні елементи або відео. Це можливо, завдяки багатій галереї форматів оголошень.
  5. За допомогою звітів можна вести моніторинг, наскільки результативною є рекламна кампанія.

Кому варто замовити ремаркетинг у соціальних мережах

Ретаргетинг у різних соціальних мережах, зокрема у Фейсбуці, замовляють, коли є необхідність зробити так, щоб користувач був зацікавлений у продукті. Час, протягом якого відвідувач вирішує укласти угоду, займає 5-30 днів. Іноді цей процес затягується довше місяця.

Ремаркетинг у мережі Фейсбук, Інстаграм дає змогу успішно просувати аналоги товарів або послуг. Добре працює налаштування реклами у Фейсбук з метою повернення користувачів, які здійснили на сайті бізнесу одну покупку. Можна запропонувати супутні продукти. Разом із мобільним телефоном, наприклад, рекламують чохли і навушники.

Ремаркетинг у будь-яких соціальних мережах рекомендується, якщо підприємець оголошує розпродаж. Рекламна кампанія повинна працювати для користувачів, які відвідували веб-ресурс минулого року.

Наші фахівці за допомогою динамічного ретаргетінгу в Facebook успішно просувають новинки. Разом із ремаркетингом зростає коефіцієнт конверсії, бізнес клієнта отримує більше замовлень, а бренд стає впізнаваним.

Послуги ретаргетингу у веб-студії MEGASITE надаються за помірною ціною. Завдяки невеликим цінам на клік і високоефективній рекламній кампанії, підприємець швидко окупає інвестиції в рекламні оголошення. Ми працюємо в Києві та інших регіонах України.

Замовте консультацію
(це безкоштовно)
Icon
Замовте консультацію
Онлайн прорахунок