Ретаргетингом Фейсбук або в іншій соціальній мережі називають спосіб, за допомогою якого клієнту нагадують про пропозицію бізнесу, з метою повернути аудиторію і схилити до купівлі товарів або послуг. Для цього тим, хто раніше відвідував сайт, показують відповідну рекламу.
Налаштування ремаркетингу і ретаргетингу можливе для Фейсбук, Інстаграм, Гугл. Фахівці IT-компанії MEGASITE володіють необхідними підходами і можливостями, що дають змогу працювати з користувачами соцмереж, які коли-небудь побували на сайті клієнта.
Таку рекламну кампанію цільова аудиторія бачить у контекстно-медійній системі Гугл. Щоб робота з рекламою дала хороший результат, ми ретельно продумуємо і плануємо кампанію.
Фахівці нашої веб-студії велику увагу приділяють сегментації аудиторії. Адже реклама краще працює, коли оголошення створюються під певних відвідувачів. Оголошення формуються, виходячи з інтересів користувачів та їхньої поведінки на сайті.
Це дозволяє показувати в Інтернеті певні текстові або графічні оголошення. Публікації можуть містити товари, які раніше користувач забув у кошику, тобто не здійснив покупку.
Ми застосовуємо спеціальні фільтри, щоб створити вузькі сегменти потенційних покупців. Критерієм може бути проведений на сайті час, звідки користувач прийшов на сайт, або те, які ключові запити використовував під час пошуку.
Ретаргетинг в Інстаграм та інших соціальних мережах може бути різних видів.
Переваги ремаркетингу такі.
Ретаргетинг у різних соціальних мережах, зокрема у Фейсбуці, замовляють, коли є необхідність зробити так, щоб користувач був зацікавлений у продукті. Час, протягом якого відвідувач вирішує укласти угоду, займає 5-30 днів. Іноді цей процес затягується довше місяця.
Ремаркетинг у мережі Фейсбук, Інстаграм дає змогу успішно просувати аналоги товарів або послуг. Добре працює налаштування реклами у Фейсбук з метою повернення користувачів, які здійснили на сайті бізнесу одну покупку. Можна запропонувати супутні продукти. Разом із мобільним телефоном, наприклад, рекламують чохли і навушники.
Ремаркетинг у будь-яких соціальних мережах рекомендується, якщо підприємець оголошує розпродаж. Рекламна кампанія повинна працювати для користувачів, які відвідували веб-ресурс минулого року.
Наші фахівці за допомогою динамічного ретаргетінгу в Facebook успішно просувають новинки. Разом із ремаркетингом зростає коефіцієнт конверсії, бізнес клієнта отримує більше замовлень, а бренд стає впізнаваним.
Послуги ретаргетингу у веб-студії MEGASITE надаються за помірною ціною. Завдяки невеликим цінам на клік і високоефективній рекламній кампанії, підприємець швидко окупає інвестиції в рекламні оголошення. Ми працюємо в Києві та інших регіонах України.