Google Merchant Center - що це, як працює, переваги, відмінності

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
22 бер 2023
644 просмотра
5/ 5  (1)
Google Merchant Center - що це, як працює, переваги, відмінності

Google Merchant Center - це безкоштовний сервіс від Гугл, який дає змогу роздрібним компаніям завантажувати свій каталог товарів на платформи, як-от Google Shopping і Google AdWords. Це дає можливість продавцям просувати свої товари, щоб їх було видно потенційним клієнтам. У цьому матеріалі ми детально розповімо, що таке Гугл Мерчант, як працює цей сервіс і в чому полягають його очевидні переваги.

Якщо ви хочете замовити контексну рекламу в Києві або дізнатися про інші інструменти збільшення продажів, звертайтеся в нашу веб-студію Megasite і записуйтеся на безкоштовну консультацію.

Що таке Google Merchant Center

Гугл Мерчант - це основа ефективних кампаній, які просувають у Гугл Shopping. Цей сервіс дає змогу налаштувати різні параметри, наприклад, ціни, акції тощо. Він надає інструменти для відстеження ефективності ваших рекламних кампаній, включно з даними про кліки, конверсії та вартість. Це допомагає приймати зважені, вдалі рішення.

Гугл Мерчант Центр відкриває низку переваг для роздрібних компаній:

  • розширена аудиторія: користувачі, які шукають товари в пошуковій системі Гугл, переглядатимуть ваш каталог, що призведе до збільшення трафіку на ваш сайт або онлайн-магазин;
  • відсутність оплати: Гугл Мерчант є безкоштовним інструментом, що робить його доступним для компаній будь-якого розміру. Компанія платить тільки за кліки або взаємодії;
  • зручний інтерфейс: управління в Google для Мерчант досить просте та інтуїтивно зрозуміле;
  • широке охоплення: можливість розширити охоплення аудиторії до міжнародного рівня;
  • моніторинг ефективності: Гугл дає змогу в Merchant Center відстежувати ефективність та інші параметри рекламних кампаній;
  • інтеграція з іншими платформами: легко інтегрується з Google Analytics і Google AdWords.

Дізнатися більше про представлений інструмент та інші можливості просування бізнесу в мережі допоможе наша веб-студія в Києві.

Переваги та особливості Google Мерчант

Як працює Гугл Мерчант Центр

Щоб почати роботу в Google Merchant Center, необхідно створити обліковий запис і завантажити каталог товарів. Потім виконується зіставлення товарів з відповідним товаром у пошуковій системі, використовуючи унікальний ідентифікатор, такий як GTIN, MPN або brand.

Дані перевіряються, налаштовується рекламна кампанія для просування товарів на платформах Гугл. Далі проводиться моніторинг ефективності та за необхідності корекція інформації.

Гугл Мерчант Центр є зручним інструментом для просування товарів на платформах Гугл, однак, щоб цей інструмент був ефективним, налаштовувати рекламу повинен фахівець з великим досвідом роботи з Google Merchant. Якщо вас цікавить налаштування контекстної реклами, зверніться до нашої веб-студії. Ми гарантуємо відмінні результати для вашого бізнесу при співпраці з нами.

Основні вимоги до магазинів

Щоб працювати з представленим сервісом, потрібно виконати кілька його вимог:

  • для завантаження каталогу товарів у Google Merchant Center необхідно мати онлайн-магазин або свій сайт;
  • магазини повинні дотримуватися правил Merchant Center і рекламної політики Google;
  • магазини повинні завантажувати свій каталог товарів у форматі XML, CSV або TXT;
  • кожен товар обов'язково повинен містити назву, опис, зображення, ціну та дані про наявність на складі;
  • для кожного товару необхідно мати унікальний ідентифікатор;
  • магазини повинні бути готові надати свої персональні дані, такі як адреса, номер телефону та інше, щоб Google міг зв'язатися з ними, якщо це необхідно.

Google Merchant Center - це чудове рішення для розвитку e-commerce. Хочете налаштувати Гугл Мерчант для своїх товарів і зробити запуск ефективної реклами в Google Ads? Наша команда допоможе скласти правильну стратегію просування вашого бізнесу і втілить її в життя.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок