Ремаркетинг - це рекламна стратегія, яка допомагає повернути на сайт відвідувача, який вже показав свою зацікавленість. Якщо користувач виявляв інтерес до продукту або послуги, але не здійснив покупку, йому буде показуватися оголошення ще раз, щоб нагадати про вашу компанію. У цій статті ми розглянемо методи реалізації та сервіси для ремаркетингу.
Якщо вас цікавить створення сучасних і функціональних сайтів, а також просування бізнесу в інтернеті, саме час записатися на безкоштовну консультацію в нашу веб-студію в Києві Megasite! Ми детально обговоримо ваш проєкт і запропонуємо оптимальне рішення, що відповідає вашим цілям і бюджету.
Основним завданням ремаркетингу є збільшення конверсії сайту, просування продуктів або послуг серед зацікавленої аудиторії. Цей інструмент дає змогу повторно залучати клієнтів на сайт і збільшувати їхню лояльність. Це дає можливість підвищити ефективність уже запущених рекламних кампаній.
Переваги ремаркетингу:
Щоб замовити контекстну рекламу, зверніться до нашої веб-студії. Ми маємо великий досвід у реалізації рекламних кампаній різного обсягу і бюджету. Наші співробітники підберуть найкращі способи показу реклами потенційним покупцям.
Для налаштування показів рекламних оголошень використовуються два методи - Google Analytics і Google Реклама. Багато фахівців використовують ці сервіси для реклами одночасно, щоб ще більше підвищити ефективність кампанії.
Налаштування динамічного ремаркетингу є і в Google Adwords, і в Analytics. У цьому випадку користувачеві показується те оголошення, яке він уже переглядав, але не здійснив цільову дію.
Налаштування ремаркетингу в Google Analytics відрізняється великою кількістю параметрів. Цей сервіс відкриває широкий вибір критеріїв для створення ремаркетингових списків аудиторій на основі дій користувачів на сайті. Передбачається інтеграція з Гугл Рекламою.
Представлений сервіс дає змогу аналізувати ефективність запущених кампаній. Також він відрізняється низкою особливостей:
Ще одним ефективним сервісом для контекстної реклами є Google Ads. Він дає змогу створювати ремаркетингові кампанії на основі аудиторій, створених у Google Analytics. Переваги цього інструменту такі:
Тут також потрібно встановити код відстеження на свій сайт. Можна налаштовувати час показу реклами, вибір майданчиків, ставки тощо.
Якщо вас цікавить налаштування контекстної реклами, пропонуємо звернутися в нашу IT-компанію MEGASITE. Довірте налаштування ремаркетингу нашим фахівцям, ми виконаємо дії злагоджено і з гарантією ефективності.