Сервіси для ремаркетингу

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
26 кві 2023
337 переглядів
5/ 5  (1)
Сервіси для ремаркетингу

Ремаркетинг - це рекламна стратегія, яка допомагає повернути на сайт відвідувача, який вже показав свою зацікавленість. Якщо користувач виявляв інтерес до продукту або послуги, але не здійснив покупку, йому буде показуватися оголошення ще раз, щоб нагадати про вашу компанію. У цій статті ми розглянемо методи реалізації та сервіси для ремаркетингу.

Якщо вас цікавить створення сучасних і функціональних сайтів, а також просування бізнесу в інтернеті, саме час записатися на безкоштовну консультацію в нашу веб-студію в Києві Megasite! Ми детально обговоримо ваш проєкт і запропонуємо оптимальне рішення, що відповідає вашим цілям і бюджету.

Завдання та переваги ремаркетингу

Основним завданням ремаркетингу є збільшення конверсії сайту, просування продуктів або послуг серед зацікавленої аудиторії. Цей інструмент дає змогу повторно залучати клієнтів на сайт і збільшувати їхню лояльність. Це дає можливість підвищити ефективність уже запущених рекламних кампаній.

Переваги ремаркетингу:

  • показ реклами людям, які вже виявили інтерес до продукту або послуги;
  • більш точне таргетування аудиторії;
  • реалізація рекламної кампанії стає ефективнішою;
  • додатковий дотик з аудиторією, що значно підвищує вчинення цільової дії;
  • збільшення конверсії сайту і підвищення лояльності клієнтів.

Щоб замовити контекстну рекламу, зверніться до нашої веб-студії. Ми маємо великий досвід у реалізації рекламних кампаній різного обсягу і бюджету. Наші співробітники підберуть найкращі способи показу реклами потенційним покупцям.

Сервіси, за допомогою яких налаштовується ремаркетинг

Для налаштування показів рекламних оголошень використовуються два методи - Google Analytics і Google Реклама. Багато фахівців використовують ці сервіси для реклами одночасно, щоб ще більше підвищити ефективність кампанії.

Налаштування динамічного ремаркетингу є і в Google Adwords, і в Analytics. У цьому випадку користувачеві показується те оголошення, яке він уже переглядав, але не здійснив цільову дію.

Сервіси для ремаркетингу та їх застосування в роботі

Налаштування ремаркетингу в Google Analytics

Налаштування ремаркетингу в Google Analytics відрізняється великою кількістю параметрів. Цей сервіс відкриває широкий вибір критеріїв для створення ремаркетингових списків аудиторій на основі дій користувачів на сайті. Передбачається інтеграція з Гугл Рекламою.

Представлений сервіс дає змогу аналізувати ефективність запущених кампаній. Також він відрізняється низкою особливостей:

  • необхідно встановити код відстеження Google Analytics на сайті, щоб відстежувати поведінку користувачів;
  • для створення ремаркетингових списків аудиторій необхідно визначити переглянуті сторінки, час перебування на сайті, події та інші дії користувачів;
  • потрібно дотримуватися правил використання персональних даних користувачів відповідно до законодавства і політики конфіденційності Гугл.

Налаштування ремаркетингу за допомогою Google Ads

Ще одним ефективним сервісом для контекстної реклами є Google Ads. Він дає змогу створювати ремаркетингові кампанії на основі аудиторій, створених у Google Analytics. Переваги цього інструменту такі:

  • широкий вибір форматів оголошень - пропонується використання банерів, текстових оголошень, відео та іншого контенту;
  • гнучке налаштування бюджету - можна зупинити кампанію в будь-який час;
  • інтеграція з Google Analytics - це дає змогу використовувати точніші дані та аналізувати результати реклами.

Тут також потрібно встановити код відстеження на свій сайт. Можна налаштовувати час показу реклами, вибір майданчиків, ставки тощо.

Якщо вас цікавить налаштування контекстної реклами, пропонуємо звернутися в нашу IT-компанію MEGASITE. Довірте налаштування ремаркетингу нашим фахівцям, ми виконаємо дії злагоджено і з гарантією ефективності.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок