У вас є інтернет-магазин, що відповідає всім необхідним вимогам, якісна товарна лінійка і клієнтоорієнтований сервіс. Але з чого почати просування? Про те, що потрібне SEO та активні соцмережі, кажуть усі, проте не зовсім зрозуміло, що має стояти в основі просування. Якщо ви впізнали себе, то наша стаття буде вам корисна. У цьому матеріалі ми розповідаємо, що таке стратегія просування інтернет-магазину, на чому вона базується і як має застосовуватися, щоб магазин отримував більше клієнтів і прибутку.
Маркетингова стратегія під час запуску інтернет-магазину - це комплекс спланованих дій, який має підвищити продажі та залучити цільову аудиторію.
Основні цілі стратегії просування інтернет-магазину:
Стратегія просування допомагає зібрати всі маркетингові інструменти, щоб почати усвідомлену і пов'язану воєдино кампанію. Без цього, навіть якщо ви будете активно вести Instagram і писати seo-тексти для товарів на сайті, є велика ймовірність витратити бюджет даремно. Тому стратегія просування інтернет-магазину потрібна, щоб сформувати єдиний вектор розвитку на основі цілей бізнесу, оптимізувати бюджет і аналізувати отриманий результат. То з чого почати просування інтернет-магазину?
Якщо ми хочемо мати результат у просуванні сфери e-commerce, як зрештою і будь-якої іншої ніші, нам необхідне глибоке розуміння нашого продукту, ринку та аудиторії, яка буде його купувати.
Для створення стратегії інтернет-магазину необхідно мати детальний портрет цільової аудиторії. Потрібно зібрати дані про те:
Скласти портрет ЦА можна за допомогою різних методів - аналізу поведінки користувачів в інтернеті, опитувань, маркетингових досліджень.
На цьому етапі необхідно провести детальний аналіз ринку і ваших конкурентів. Слід вивчити, що саме вони пропонують своїм клієнтам, який у них рівень сервісу, цінова політика, маркетингові фішки для залучення клієнтів.
Завдяки такому аналізу ви розумітимете, яка сфера ще не зайнята конкурентами, які в них слабкі та сильні сторони, як відбудуватися і запропонувати продукт, який буде найкращим для ЦА.
Створення стратегії просування інтернет-магазину неможливе без формування унікальної торговельної пропозиції (УТП). Вона має відповідати інтересам цільової аудиторії, розповідати про вигоди здійснення покупки в інтернет-магазині і відрізняти ваш товар від пропозицій конкурентів.
Крім УТП, для просування необхідно сформувати цінності та місію бренду, які асоціюватимуться у покупців з вами і вашими товарами.
Виходячи з інтересів цільової аудиторії, ситуації на ринку і позиціонування інтернет-магазину, маркетологи складають стратегію просування. У ній прописуються цілі кампанії, методи її реалізації та вимірювання ефективності просування.
Стратегія просування чітко прописує інструменти, за допомогою яких маркетологи будуть залучати покупців і підвищувати продажі в магазині. Основні канали для просування e-commerce - СММ-просування, SEO, email-розсилки, контент-маркетинг, контекстна реклама.
Social Media Marketing дає змогу досить швидко отримати перших клієнтів і розповісти про себе. У SMM-просування входить:
SMM-просування вимагає постійної уваги до проєкту і бюджетів на рекламу.
SEO - це один із перших інструментів, які ми в MEGASITE рекомендуємо, відповідаючи на запитання: "З чого почати просування інтернет-магазину?". Саме SEO-оптимізація сайту дозволяє закласти міцний фундамент для залучення постійного потоку клієнтів, просунувши його на перші позиції пошукової видачі. Варто приділити увагу SEO як на етапі розробки інтернет-магазину, так і під час його подальшого просування.
Внутрішню оптимізацію бажано проводити ще під час створення сайту. Сюди входить написання і розміщення правильно написаного контенту, внутрішня перелінковка сторінок, опрацювання структури ресурсу.
Зовнішня оптимізація проводиться, коли вже сайт повністю готовий. На цьому етапі нарощується посилальна маса з інших ресурсів, щоб алгоритм пошукової системи "вважав" ваш інтернет-магазин надійним і релевантним.
Усі ці дії спрямовані на те, щоб інтернет-магазин був на перших позиціях за запитами, які вас цікавлять. Це приведе на сайт аудиторію з уже сформованим попитом, готову зробити покупку найближчим часом.
Якщо вас цікавить просування сайтів та інтернет-магазинів, IT-компанія MEGASITE готова запропонувати свої послуги. Наша команда вже понад 13 років займається розробкою і просуванням веб-сайтів, а також входить в ТОП-3 розробників в Україні.
Одним із провідних каналів просування і підвищення продажів є запуск контекстної реклами. Цей інструмент здатний приводити клієнтів вже відразу після запуску інтернет-магазину. Цей метод має масу переваг:
Як і у випадку з SMM, просування товарів і послуг через контекстну рекламу вимагає постійного моніторингу результатів і контролю бюджету.
Цей інструмент працює з уже наявними клієнтами, які залишили свою електронну адресу. Його можна використовувати для розсилки персоналізованих пропозицій, новин про акції та сезонні знижки. Правильно вибудуваний email-маркетинг дає можливість формувати лояльне ставлення до інтернет-магазину і грамотно нагадати про себе.
Якщо ви хочете замовити просування інтернет-магазину, звертайтеся до веб-студії в Києві MEGASITE. У нас є великий досвід у розробці та реалізації стратегій просування для сегмента e-commerce під різний бюджет і бізнес-цілі. Наша команда пропонує як SEO-просування сайтів і налаштування контекстної реклами, так і комплексне просування сайтів.
Запрошуємо вас на безкоштовну консультацію щодо вашого проєкту! Для цього залиште заявку на нашому сайті або зателефонуйте нам за номером +38 (095) 1000 119.