Стратегія просування інтернет-магазину

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
16 сер 2023
502 просмотра
5.00/ 5  (1)
Стратегія просування інтернет-магазину

У вас є інтернет-магазин, що відповідає всім необхідним вимогам, якісна товарна лінійка і клієнтоорієнтований сервіс. Але з чого почати просування? Про те, що потрібне SEO та активні соцмережі, кажуть усі, проте не зовсім зрозуміло, що має стояти в основі просування. Якщо ви впізнали себе, то наша стаття буде вам корисна. У цьому матеріалі ми розповідаємо, що таке стратегія просування інтернет-магазину, на чому вона базується і як має застосовуватися, щоб магазин отримував більше клієнтів і прибутку.

Навіщо потрібна грамотна стратегія просування

Маркетингова стратегія під час запуску інтернет-магазину - це комплекс спланованих дій, який має підвищити продажі та залучити цільову аудиторію. 

Основні цілі стратегії просування інтернет-магазину:

  • збільшення продажів і прибутку;
  • підвищення впізнаваності магазину;
  • підвищення конкурентоспроможності. 

Стратегія просування допомагає зібрати всі маркетингові інструменти, щоб почати усвідомлену і пов'язану воєдино кампанію. Без цього, навіть якщо ви будете активно вести Instagram і писати seo-тексти для товарів на сайті, є велика ймовірність витратити бюджет даремно. Тому стратегія просування інтернет-магазину потрібна, щоб сформувати єдиний вектор розвитку на основі цілей бізнесу, оптимізувати бюджет і аналізувати отриманий результат. То з чого почати просування інтернет-магазину?

Стратегія просування: етапи розробки

Якщо ми хочемо мати результат у просуванні сфери e-commerce, як зрештою і будь-якої іншої ніші, нам необхідне глибоке розуміння нашого продукту, ринку та аудиторії, яка буде його купувати. 

Цільова аудиторія

Для створення стратегії інтернет-магазину необхідно мати детальний портрет цільової аудиторії. Потрібно зібрати дані про те:

  • хто ті люди, які купуватимуть товари у вашому інтернет-магазині (стать, вік, освіта, місце проживання тощо);
  • достаток і соціальний статус;
  • потреби ЦА щодо товарів і продуктів, які ви пропонуєте;
  • поведінкові характеристики (на яких платформах найчастіше перебуває аудиторія і яким форматам контенту віддає перевагу).

Скласти портрет ЦА можна за допомогою різних методів - аналізу поведінки користувачів в інтернеті, опитувань, маркетингових досліджень.

Аналіз конкурентів і ніші під час просування інтернет-магазину

Аналіз конкурентів і ніші

На цьому етапі необхідно провести детальний аналіз ринку і ваших конкурентів. Слід вивчити, що саме вони пропонують своїм клієнтам, який у них рівень сервісу, цінова політика, маркетингові фішки для залучення клієнтів.

Завдяки такому аналізу ви розумітимете, яка сфера ще не зайнята конкурентами, які в них слабкі та сильні сторони, як відбудуватися і запропонувати продукт, який буде найкращим для ЦА.

Позиціонування

Створення стратегії просування інтернет-магазину неможливе без формування унікальної торговельної пропозиції (УТП). Вона має відповідати інтересам цільової аудиторії, розповідати про вигоди здійснення покупки в інтернет-магазині і відрізняти ваш товар від пропозицій конкурентів. 

Крім УТП, для просування необхідно сформувати цінності та місію бренду, які асоціюватимуться у покупців з вами і вашими товарами. 

Виходячи з інтересів цільової аудиторії, ситуації на ринку і позиціонування інтернет-магазину, маркетологи складають стратегію просування. У ній прописуються цілі кампанії, методи її реалізації та вимірювання ефективності просування.

Інструменти для просування

Стратегія просування чітко прописує інструменти, за допомогою яких маркетологи будуть залучати покупців і підвищувати продажі в магазині. Основні канали для просування e-commerce - СММ-просування, SEO, email-розсилки, контент-маркетинг, контекстна реклама.

Інструменти для просування інтернет-магазину

SMM

Social Media Marketing дає змогу досить швидко отримати перших клієнтів і розповісти про себе. У SMM-просування входить: 

  • розробка стратегії; 
  • визначення формату присутності в соцмережах (комерційне або цільове); 
  • складання контент-плану під запити аудиторії; 
  • налаштування рекламної кампанії через таргет і купівлю рекламних інтеграцій у лідерів думок; 
  • вибудовування репутації бренду. 

SMM-просування вимагає постійної уваги до проєкту і бюджетів на рекламу.

SEO

SEO - це один із перших інструментів, які ми в MEGASITE рекомендуємо, відповідаючи на запитання: "З чого почати просування інтернет-магазину?". Саме SEO-оптимізація сайту дозволяє закласти міцний фундамент для залучення постійного потоку клієнтів, просунувши його на перші позиції пошукової видачі. Варто приділити увагу SEO як на етапі розробки інтернет-магазину, так і під час його подальшого просування. 

Внутрішню оптимізацію бажано проводити ще під час створення сайту. Сюди входить написання і розміщення правильно написаного контенту, внутрішня перелінковка сторінок, опрацювання структури ресурсу.

Зовнішня оптимізація проводиться, коли вже сайт повністю готовий. На цьому етапі нарощується посилальна маса з інших ресурсів, щоб алгоритм пошукової системи "вважав" ваш інтернет-магазин надійним і релевантним.

Усі ці дії спрямовані на те, щоб інтернет-магазин був на перших позиціях за запитами, які вас цікавлять. Це приведе на сайт аудиторію з уже сформованим попитом, готову зробити покупку найближчим часом.

Якщо вас цікавить просування сайтів та інтернет-магазинів, IT-компанія MEGASITE готова запропонувати свої послуги. Наша команда вже понад 13 років займається розробкою і просуванням веб-сайтів, а також входить в ТОП-3 розробників в Україні.

Контекстна реклама

Одним із провідних каналів просування і підвищення продажів є запуск контекстної реклами. Цей інструмент здатний приводити клієнтів вже відразу після запуску інтернет-магазину. Цей метод має масу переваг:

  • налаштування і запуск можуть бути дуже швидкими, від 1 тижня;
  • орієнтування відразу на "прогріту" аудиторію;
  • детальна статистика результатів. 

Як і у випадку з SMM, просування товарів і послуг через контекстну рекламу вимагає постійного моніторингу результатів і контролю бюджету.

Email-маркетинг

Цей інструмент працює з уже наявними клієнтами, які залишили свою електронну адресу. Його можна використовувати для розсилки персоналізованих пропозицій, новин про акції та сезонні знижки. Правильно вибудуваний email-маркетинг дає можливість формувати лояльне ставлення до інтернет-магазину і грамотно нагадати про себе. 

Якщо ви хочете замовити просування інтернет-магазину, звертайтеся до веб-студії в Києві MEGASITE. У нас є великий досвід у розробці та реалізації стратегій просування для сегмента e-commerce під різний бюджет і бізнес-цілі. Наша команда пропонує як SEO-просування сайтів і налаштування контекстної реклами, так і комплексне просування сайтів

Запрошуємо вас на безкоштовну консультацію щодо вашого проєкту! Для цього залиште заявку на нашому сайті або зателефонуйте нам за номером +38 (095) 1000 119.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок