Просування компанії через інтернет — потужний інструмент, який допоможе вам залучити більше клієнтів, навіть якщо до цього ваш бізнес існував тільки в офлайні. У статті ви дізнаєтеся про вигоди для підприємців при використанні веб-реклами та ключові моменти проведення рекламних кампаній в інтернеті.
Виділяють такі плюси:
Часто одночасно використовують контент-маркетинг, SEO просування та інші методи просування сайтів компаній в інтернеті для поступового нарощування бази користувачів.
Виділяють 6 кроків просування сайтів:
Включає вивчення бізнесу, ринку і конкурентів. Визначається специфіка конкретного бізнесу – його історія, переваги та недоліки пропонованих продуктів чи послуг.
Додатково вивчається ринок та суперники на ньому, пропоновані ними товари. У майбутньому отриману інформацію використовують для створення УТП (унікальної торгової пропозиції), яка допоможе виділитися.
Якщо підприємець ще не має свого веб-ресурсу, сюди також включається створення сайту.
Ставляться конкретні завдання. Наприклад, залучити 2000 чоловік і продати Х одиниць товару за ціни за ліда не більше 1-2$.
Створюється портрет типового покупця: хто він чого хоче і боїться, як приймає рішення, де живе і який рівень доходу має. Правильне складання уявлень про ЦА – ключ до підготовки сильної пропозиції.
Підбираються канали, які використовуватимуться. Це можуть бути соціальні мережі, пошукові системи, форуми та інші. На кожен формується своя тактика та бюджет.
Проводяться тести, вивчається перша реакція ЦА на оголошення (якщо це реклама у соцмережах) чи пошукових систем на оптимізацію.
Розглядаються первинні підсумки, за необхідності коригується стратегія задля досягнення поставленої мети.
Розглянемо п'ять основних способів просування компанії в Інтернеті:
Найбільш ефективний результат виходить при комплексному підході, наприклад, застосування СЕО, СММ та таргету. Наша веб-студія у Києві вже 11 років просуває компанії в інтернеті. Ми гарантуємо результат і беремо на себе головний біль, щоб ви могли спокійно займатися своїм бізнесом.