Просування компанії в інтернеті

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-специалист
02 вер 2022
52 просмотра
5/ 5 (1)
Просування компанії в інтернеті

Просування компанії через інтернет — потужний інструмент, який допоможе вам залучити більше клієнтів, навіть якщо до цього ваш бізнес існував тільки в офлайні. У статті ви дізнаєтеся про вигоди для підприємців при використанні веб-реклами та ключові моменти проведення рекламних кампаній в інтернеті.

Переваги для бізнесу

Виділяють такі плюси:

  • підвищення популярності - про діяльність компанії дізнається більше людей;
  • збільшення продажів — організація зможе продавати продукцію як в онлайні, так і в офлайні. Деякі люди можуть дізнатися про продавця через всесвітнє павутиння і потім прийти до фізичного магазину;
  • більше постійних клієнтів - за допомогою маркетингових інструментів, наприклад контент-маркетинг, ви зможете збільшити ядро ​​своїх постійних користувачів.

Часто одночасно використовують контент-маркетинг, SEO просування та інші методи просування сайтів компаній в інтернеті для поступового нарощування бази користувачів.

Головні етапи

Виділяють 6 кроків просування сайтів:

  • Попередній аналіз бізнесу, ринку та конкурентів.
  • Постановка цілей, яких хоче досягти власник організації.
  • Створення портрета цільової аудиторії.
  • Розробка стратегії.
  • Початок реалізації плану.
  • Оцінка результатів та внесення коригувань.

Попередній аналіз

Включає вивчення бізнесу, ринку і конкурентів. Визначається специфіка конкретного бізнесу – його історія, переваги та недоліки пропонованих продуктів чи послуг.

Додатково вивчається ринок та суперники на ньому, пропоновані ними товари. У майбутньому отриману інформацію використовують для створення УТП (унікальної торгової пропозиції), яка допоможе виділитися.

Якщо підприємець ще не має свого веб-ресурсу, сюди також включається створення сайту.

Просування сайту компанії в інтернеті

Постановка цілей

Ставляться конкретні завдання. Наприклад, залучити 2000 чоловік і продати Х одиниць товару за ціни за ліда не більше 1-2$.

Дослідження аудиторії

Створюється портрет типового покупця: хто він чого хоче і боїться, як приймає рішення, де живе і який рівень доходу має. Правильне складання уявлень про ЦА – ключ до підготовки сильної пропозиції.

Розробка стратегії

Підбираються канали, які використовуватимуться. Це можуть бути соціальні мережі, пошукові системи, форуми та інші. На кожен формується своя тактика та бюджет.

Втілення у життя

Проводяться тести, вивчається перша реакція ЦА на оголошення (якщо це реклама у соцмережах) чи пошукових систем на оптимізацію.

Коригування

Розглядаються первинні підсумки, за необхідності коригується стратегія задля досягнення поставленої мети.

Основні методи

Розглянемо п'ять основних способів просування компанії в Інтернеті:

  • SMM – реклама в соціальних мережах. Більш динамічний і вимагає активної присутності, але дає ефект швидше, ніж використання SEO;
  • SEO – пошукова оптимізація. Є комплексом заходів щодо поліпшення сайту, щоб той краще просувався в пошуку;
  • контекст та таргет – використовується для швидкого отримання трафіку. Це налаштування оголошень, що показуються користувачам;
  • контент-маркетинг - публікація якісного контенту та формування позитивної репутації;
  • e-mail маркетинг - формування ланцюжків листів, які розсилатимуться потенційним клієнтам.

Найбільш ефективний результат виходить при комплексному підході, наприклад, застосування СЕО, СММ та таргету. Наша веб-студія у Києві вже 11 років просуває компанії в інтернеті. Ми гарантуємо результат і беремо на себе головний біль, щоб ви могли спокійно займатися своїм бізнесом.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error