Аналіз трафіку конкурентів

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
07 лют 2022
1664 просмотра
5/ 5  (1)
Аналіз трафіку конкурентів

Трафік конкурентів. Навіщо його вивчати та як це зробити

Трафік конкурентів – необхідна інформація для успішного просування бізнесу. Хтось знає, що його можна відстежити, інші не здогадуються про цю можливість взагалі.

Ті, хто не знає про можливість відстежити трафік конкурента, поділяються на два типи: «знаю, що з цією інформацією робити» і «не знаю, навіщо ця інформація».

Навіщо потрібен аналіз трафіку конкурентів.

  • Розуміння зразкового обсягу робіт
  • Визначення кращої стратегії для просування на основі вдалих рішень конкурентів
  • Визначити на якій платформі розробляти сайт (на основі вибору конкурентів)
  • Вирішити, чи варто розміщувати гостьові пости
  • Визначитись з юзабіліті
  • Визначити актуальну тематику для контенту у власний блог
  • І багато всього корисного та цікавого для просування

Але це не панацея. Тільки комплексний підхід до просування, з використанням різнобічних каналів комунікації зможе забезпечити стабільність, а такого роду партизанський маркетинг може підказати новачкам шлях, а тим, хто вже давно у бізнесі, корисні хитрощі для просування.

І так покроково:

  1. Виберете основних конкурентів. Якщо не знаєте, хто конкурент у вашій ніші, шукайте в пошуку за ключовими запитами, звертайте увагу на рекламні блоки.
  2. Визначте 3-4 основні конкуренти. Вибирайте тільки тих, хто досяг успіхів, або тих, хто стрімко набирає обертів у вашій сфері.
  3. Докладно вивчайте WEB сайт компанії. Звертайте увагу на те, звідки найбільше приходить трафіку, з якого пристрою, яка ЦА, які теми користуються популярністю.

Інсайт. Такий зріз аналітики слід робити на регулярній основі, щоб залишатися на гребені хвилі.

Оцінка трафіку конкурентів. Цифри і не лише.

Лічильник

Почнемо від меншого до більшого. Найпростіший і найбанальніший спосіб дізнатися статистику відвідування сайту в цифрах це лічильники на самому сайті. На багатьох сайтах він може бути в підвалі (внизу сайту), або десь на бічній панелі. Як правило, він показує кількість відвідувань за 24 години, тиждень місяць.

Лічильник відвідуваності на сайт

Сторінки "реклама на сайті"

Багато сайтів надають рекламні послуги, а саме розміщення банерної реклами чи ПР матеріалів. Для більшої залучення потенційного клієнта надають докладну статистику відвідування сайту та невеликий зріз за цільовою аудиторією.

Спеціалізовані послуги для аналізу SEO

Так, і такі є приклад (SimilarWeb, SerpStat та ін) і про них ми розповімо трохи докладніше. У таких сервісах можна отримувати детальнішу інформацію про трафік, що в свою чергу дасть більше можливості для маневру.

За допомогою спеціальних сервісів можна побачити статистику відвідувань сайту за період, також є можливість подивитися динаміку змін і порівняти з можливими змінами в маркетинговій активності.

Аналіз джерел трафіку конкурентів

Відображається статистика трафіку за пристроями у відсотковому співвідношенні. Зручність цієї статистики проявляється у можливості відстежити та скоригувати адаптацію інформації під різного роду пристрої, або в деяких випадках у принципі впровадити варіант для перегляду мобільного пристрою.

Відстежити трафік конкурентів

Немаловажна інформація звідки безпосередньо приходить основний трафік, з яких країн, для розуміння специфіки роботи з певним регіоном, і правильного настроювання рекламних кампаній.

Дізнатися про трафік сайту конкурента

У зв'язку зі статистикою відвідувань інформація про канали приходу трафіку на сайт. Варіанти можуть бути різні: органічний пошук, платна реклама, перехід з реферальних посилань, контекстна реклама, переходи з email-розсилки або соціальних мереж. Такі дані дають можливість дізнатися, який канал найбільш ефективний.

Є можливість вивчити ключові слова конкурентів, за якими йду переходи на сайт і порівняти їх зі своїми для отримання більш ефективних показників.

Як дізнатися про трафік сайту конкурента

І що найзручніше, всі ці дані, у докладному вигляді можна порівняти з трафіком конкурентів та Вашим. Ви зможете побачити де у Вас конверсія вища, а де нижча, який канал найбільш успішний у Вас та конкурентів. Провівши такого роду аналітику ви зможете задати вектор зростання вашої компанії, адже ви будете вже знати куди і з чим вам рухатися.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок