Трафік конкурентів – необхідна інформація для успішного просування бізнесу. Хтось знає, що його можна відстежити, інші не здогадуються про цю можливість взагалі.
Ті, хто не знає про можливість відстежити трафік конкурента, поділяються на два типи: «знаю, що з цією інформацією робити» і «не знаю, навіщо ця інформація».
Навіщо потрібен аналіз трафіку конкурентів.
Але це не панацея. Тільки комплексний підхід до просування, з використанням різнобічних каналів комунікації зможе забезпечити стабільність, а такого роду партизанський маркетинг може підказати новачкам шлях, а тим, хто вже давно у бізнесі, корисні хитрощі для просування.
І так покроково:
Інсайт. Такий зріз аналітики слід робити на регулярній основі, щоб залишатися на гребені хвилі.
Лічильник
Почнемо від меншого до більшого. Найпростіший і найбанальніший спосіб дізнатися статистику відвідування сайту в цифрах це лічильники на самому сайті. На багатьох сайтах він може бути в підвалі (внизу сайту), або десь на бічній панелі. Як правило, він показує кількість відвідувань за 24 години, тиждень місяць.
Багато сайтів надають рекламні послуги, а саме розміщення банерної реклами чи ПР матеріалів. Для більшої залучення потенційного клієнта надають докладну статистику відвідування сайту та невеликий зріз за цільовою аудиторією.
Так, і такі є приклад (SimilarWeb, SerpStat та ін) і про них ми розповімо трохи докладніше. У таких сервісах можна отримувати детальнішу інформацію про трафік, що в свою чергу дасть більше можливості для маневру.
За допомогою спеціальних сервісів можна побачити статистику відвідувань сайту за період, також є можливість подивитися динаміку змін і порівняти з можливими змінами в маркетинговій активності.
Відображається статистика трафіку за пристроями у відсотковому співвідношенні. Зручність цієї статистики проявляється у можливості відстежити та скоригувати адаптацію інформації під різного роду пристрої, або в деяких випадках у принципі впровадити варіант для перегляду мобільного пристрою.
Немаловажна інформація звідки безпосередньо приходить основний трафік, з яких країн, для розуміння специфіки роботи з певним регіоном, і правильного настроювання рекламних кампаній.
У зв'язку зі статистикою відвідувань інформація про канали приходу трафіку на сайт. Варіанти можуть бути різні: органічний пошук, платна реклама, перехід з реферальних посилань, контекстна реклама, переходи з email-розсилки або соціальних мереж. Такі дані дають можливість дізнатися, який канал найбільш ефективний.
Є можливість вивчити ключові слова конкурентів, за якими йду переходи на сайт і порівняти їх зі своїми для отримання більш ефективних показників.
І що найзручніше, всі ці дані, у докладному вигляді можна порівняти з трафіком конкурентів та Вашим. Ви зможете побачити де у Вас конверсія вища, а де нижча, який канал найбільш успішний у Вас та конкурентів. Провівши такого роду аналітику ви зможете задати вектор зростання вашої компанії, адже ви будете вже знати куди і з чим вам рухатися.