Який сайт потрібний, щоб вийти на міжнародний ринок

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
26 вер 2022
121 перегляд
5/ 5 (1)
Який сайт потрібний, щоб вийти на міжнародний ринок

Коли бізнес у своїй країні успішно працює, постає питання: «Як можна вийти на міжнародний ринок?». У цій статті розповімо про адаптацію сайту під іншу державу та нюанси просування.

З чого почати

Перед тим, як компанії вийти на світовий ринок, оцініть ризики, займіться аналітикою та переконайтеся, що таке рішення окупиться. Можливо, більше прибутку буде, якщо оптимізувати процеси компанії у своєму регіоні та збільшити бюджет на рекламу.

Виберіть одну державу. Багато хто цілиться на США, але ми радимо придивитися і до інших регіонів, хоч і не настільки привабливих з комерційної точки зору.

За даними ЮНКТАД, після спалаху КОВІД-19 сфера e-commerce тільки зросла. Найбільші показники зростання у Японії, Китаю, Кореї, Великій Британії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії.

При аналізі регіонів, куди може зайти ваш бізнес, враховуйте швидкість та вартість доставки. Радимо обирати держави, які розташовані неподалік, щоб знизити витрати на логістику.

Який сайт допоможе компанії вийти на світовий ринок

Щоб знайти клієнтів у вибраній країні, розробте нову стратегію просування та адаптуйте свій веб-ресурс, починаючи від мови, та закінчуючи дизайном, звичним для користувачів.

Мало просто перекласти текст англійською. Аналізуйте сторінки місцевих конкурентів, дивіться, якими платіжними системами користуються клієнти, який спосіб доставки вибирають, що стимулює їх до покупки. Якщо є можливість, поїдьте в цей регіон, поспілкуйтеся на конференціях з людьми, які вже збудували там бізнес і дізнайтесь про особливості цільової аудиторії.

Вихід компанії на міжнародний ринок

Стратегія виходу компанії на міжнародний ринок

Знайдіть конкурентів

Для пошуку підійдуть платформи Buzzsumo, SpyFu чи SEMrush. Коли знайшли конкурентів, використовуйте платформу SimilarWeb, щоб отримати їхню аналітику.

Пропишіть умови співпраці з клієнтом у новому місці

Дізнайтеся, як зручніше замовляти та оплачувати товари у вибраному вами регіоні. Наприклад, у Східній Азії найпоширенішим способом на 2017 рік було накладено платіж: 47% замовлень оплачувались саме так. А у Великобританії післяплатою користуються всього 5% клієнтів.

Зробіть локалізацію

Переведіть сторінку бізнесу місцевою мовою, зробіть дизайн звичним для користувачів, використовуйте CTA та акції, які спрацювали у конкурентів.

Організуйте службу підтримки

а) зробіть окрему сторінку «Питання-відповідь» місцевою мовою та пропишіть популярні запитання;

б) створіть чат-бот державною мовою, найміть консультанта, який володіє мовою.

Переведіть ціни в місцеву валюту

Можна вбудувати опцію вибору валюти: одні клієнти звикли бачити ціну у євро чи доларах, інші у національній валюті.

Виберіть відповідний домен

Наприкінці етапу розробки сайту оберіть домен міжнаціональної зони або зони країни.

Запустіть SEO-просування місцевою мовою

На користувачів в іншій країні може працювати реклама, яка відрізняється від реклами у вашій географії. Щоб подивитися, які акції запускають конкуренти, використовуйте Facebook Ad Library.

Підключіть експерта, який має досвід виведення бізнесу на міжнародний рівень. Ви матимете гарантію того, що вам розроблять дієву стратегію просування сайту.

Куди звернутися, щоб вийти на міжнародний ринок

Вартість помилки при відкритті бізнесу в іншій країні набагато вища. Ми радимо звертатися до тих, хто вже має успішні кейси. Веб-студія Megasite допомагає на всіх етапах виходу компаній на міжнародну арену.

Наші експерти допоможуть перекласти сайт, адаптувати дизайн, проаналізувати вашу аудиторію. SEO-фахівці розроблять стратегію просування, з якою ви отримаєте перших лідів після запуску сторінки.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error