Ціна просування інтернет-магазину залежить від його розміру і якого напрямку стосується діяльність. Також важливий тип ключових слів, наскільки видимий веб-ресурс на момент початку співпраці з фахівцями. Чим популярніша галузь, тим більше конкурентів. Це означає, що вартість розкрутки інтернет-магазину вища. На ціну впливають і терміни виконання роботи, які задає клієнт.
Після запуску сайту з'являється необхідність у його просуванні. Розкрутка інтернет-магазинів - процес, що не має часових обмежень. Тільки так можна забезпечити високі позиції майданчика в пошукових системах. Алгоритми Google регулярно оновлюються. Важливо періодично давати пошукову рекламу, задіювати ресурси соціальних мереж, СЕО.
SEO просування інтернет-магазину починається з аудиту сайту. Спеціаліст перевіряє зручність інтерфейсу і визначає слабкі місця. Складається план дій з розкрутки на найближчі місяці. На платформі підключають інструмент аналітики для відстеження процесів. Після збору семантичного ядра приступають до внутрішньої і зовнішньої оптимізації.
Попит на розробку сайтів в Україні для інтернет-магазинів постійно зростає. Пояснює це підвищений інтерес населення до онлайн-покупок. Сьогодні в інтернеті можна замовити будь-який товар у зручний для себе час. Відкрити бізнес в електронній комерції не так складно, головне знайти покупців і отримувати прибуток. Щоб WEB-ресурс не залишався красивою картинкою і його побачили користувачі мережі, потрібне просування інтернет-магазину.
Рекламувати інтернет-магазин можна самостійно, але це займає багато часу і не завжди дає бажаний результат. Комплексне просування сайту спрямоване на оптимізацію і підвищення відвідуваності. Це складна багатоетапна робота, яку краще довірити професіоналам. Цей вид послуг надає Веб студія в Києві Мегасайт. Замовити недорого можна просування інтернет-магазину під ключ з нуля і розкрутку вже діючого сайту будь-якої складності.
Зважаючи на високу конкуренцію на віртуальному ринку, цей вид тематики має свої особливості. Ключовий момент розкрутки WEB-ресурсу - це ефективне SEO-просування. Основне завдання полягає в отриманні трафіку за допомогою маркетингових інструментів. Коли сайт займає лідируючі позиції в системі видачі Google, збільшується кількість замовлень, підвищується рівень продажів і відповідно прибуток компанії.
Мета інтернет-магазину - правильно презентувати і вигідно продати товар. У цьому питанні величезне значення має оформлення інтерфейсу. Якщо зовнішній вигляд не приваблює, користувач покине сайт і перейде до конкурентів. Щоб уникнути подібної ситуації й утримати потенційного покупця, під час розробки проєкту підбирають унікальне колірне рішення, формують привабливі слогани, особливої уваги потребують картки товару. Кожен елемент має своє призначення і впливає на настрій відвідувача.
Важливий момент при SEO просуванні інтернет-магазину - створити якомога більше точок для входу на сайт. Для цього ключові слова вписують у текст під час опису товару, включають запити в заголовки різних рівнів. Пошукове просування інтернет-магазину допоможе вивести посадкові сторінки за запитами користувачів у ТОП видачі Гугл.
Для поліпшення користувацьких якостей сайту, які продаються, і розширення бази клієнтів ідеальним варіантом буде комплексне просування інтернет-магазинів. Це складний багатоетапний процес, над яким працює група фахівців. Кожен учасник команди вирішує певні завдання. На відміну від стандартної пошукової оптимізації, під час комплексних робіт використовуються різні методи просування WEB-ресурсу, що дає змогу отримати в стислі терміни гарний результат у різних напрямках:
Робота починається з аудиту сайту. Отримана інформація дає змогу визначити технічні проблеми, після чого виконується комплекс робіт:
Залежно від поставленого завдання, в план розкрутки WEB ресурсу можуть бути включені швидкі джерела трафіку.
Контекстна реклама. Короткі оголошення рекламованого товару, які видає пошукова система на тематичних сторінках з відповідним контентом.
Просування в соціальних мережах. Огляд товару, новинки, інформація про акції, відповіді на запитання і коментарі користувачів на сторінках соцмереж.
Таргетована реклама. Вибір інструментів для рекламодавців пропонують соціальні мережі. При запиті в пошуковику зберігається інформація, на підставі якої з'являється рекомендація. Користувач може придбати товар прямо з оголошення.