Більшість компаній, які працюють онлайн, не мають локальної прив'язки. У такого бізнесу є всі перспективи для успішного розширення, масштабування на іноземний ринок і підвищення продажів. Один зі шляхів розвитку - це просування сайтів у європейських країнах. Що дає бізнесу ринок ЄС, яким критеріям повинен відповідати веб-сайт, і з якими труднощами може зіткнутися компанія? Про все поговоримо в цій статті.
Немає часу читати матеріал? Тоді одразу записуйтеся на консультацію до IT-компанії MEGASITE! Ми розберемо ваш проєкт, оцінимо перспективи просування і прорахуємо вартість оптимізації для європейського ринку.
При складанні стратегії просування необхідно чітко розуміти, що не кожен бізнес можна розширити на ринки інших країн. Усе залежить від затребуваності ніші, можливостей компанії відповідати стандартам безпеки ЄС, типу товарів тощо.
Розглядаючи просування онлайн-бізнесу в країнах Європи, можна виділити ніші, в яких для українських компаній є перспективи розвитку:
Якщо аналіз ніші показав, що вийти на європейський ринок в інтернеті - цілком реальне завдання, і ваші товари або послуги повністю відповідають правилам ввезення та продажу в країнах Європейського Союзу, переходимо на наступний етап. Другим кроком йде адаптація сайту або інтернет-магазину під міжнародний ринок.
Перше, що слід розуміти під час побудови стратегії просування - це велике мовне розмаїття в країнах Європи. Тому без урахування регіональних особливостей не обійтися, адже відштовхуючись від цього ви і будете збирати семантичне ядро і створювати контент для сайту.
При цьому варто розуміти, що мовні відмінності присутні не тільки від країни до країни, а й від регіону до регіону всередині кожної країни. Залежно від місцевості, люди можуть говорити певними діалектами. Тому під час вивчення ринку конкретної країни особливу увагу слід приділити саме питанню мови.
По-друге, переважна більшість європейців користуються Google, тому під час оптимізації сайту доведеться працювати з алгоритмами саме цієї пошукової системи.
Вивчаючи варіанти просування комерційних сайтів у Європі, у нас є два варіанти - або оптимізувати вже готовий сайт, або створювати новий ресурс, який відповідає вимогам країни, що нас цікавить.
Вибір доменного імені залежить від країни, в якій ви плануєте просуватися. Кожна держава має свій національний домен верхнього рівня. Наприклад, в Україні це .ua, в Австрії - .at, а в Іспанії - .es.
Якщо ж ви плануєте просування сайту одразу в кількох країнах Європи, то радимо обирати один із міжнародних доменів:
Семантичне ядро - це список ключових слів і фраз, за якими цільові відвідувачі шукатимуть ваші товари або послуги. Збір ядра для просування сайту в Європі слід робити мовою регіону просування. Також варто враховувати діалекти, стійкі вирази, культурні особливості місцевого населення.
Під час заходу на новий ринок не можна відразу розраховувати на перші позиції за високочастотними запитами, оскільки вони найбільш конкурентні. Тому особливу увагу варто приділити середньочастотним і низькочастотним запитам. Збирайте не тільки загальні комерційні, а й гео-орієнтовані ключові фрази, так SEO-просування сайтів дасть перші результати раніше, ніж за загальними високочастотними фразами.
Внутрішня оптимізація для просування сайтів у Європі включає такі етапи:
Якісні тексти, написані мовою цільової аудиторії, мають першочергове значення під час просування сайтів у різних регіонах Європи. Тільки контент, який написаний з урахуванням менталітету, культури і мовних особливостей, може викликати довіру у ЦА. В іншому разі відвідувачів сайту насторожить вживання неточних зворотів і стилістичні помилки в описі товарів, умовах покупки, даних про доставку.
Якість контенту також безпосередньо залежить від грамотно складеного ТЗ. Якщо SEO-фахівець поставить завдання, в якому занадто багато ключових слів і завищені показники перевірки, то навіть носій мови не зможе написати людяний якісний текст, що викликає довіру у відвідувачів сайту.
Наступний етап просування інтернет-магазину або іншого комерційного ресурсу - це нарощування посилальної маси. Ранжування ресурсу в пошуковій системі залежить від кількості згадок. Що більше посилань і згадок, що ведуть з інших сайтів, то в очах Google інтернет-магазин має більш надійний вигляд. Але не варто забувати, що ці майданчики мають бути якісними та авторитетними. Тільки в такому разі пошуковик враховуватиме їхню кількість посилань.
Що стосується вартості, то ціна на просування сайту в Європі залежить від багатьох чинників - зайнятість ніші, поточний стан сайту, цілі, яких потрібно досягти, тощо. Тому кожен проєкт необхідно розглядати й оцінювати індивідуально.
Веб студія в Україні MEGASITE має великий досвід не тільки створення, а й розкрутки сайтів за кордоном - оптимізація під різні регіони і в різних тематичних нішах. Ми пропонуємо послуги з гарантією результату, який принесе вашому бізнесу розширення аудиторії, впізнаваність і збільшення продажів.