Яким би функціональним і зручним не був сайт, він не принесе ніякої користі бізнесу, якщо на ньому не буде цільового трафіку. SEO-просування закриває це питання, адже за допомогою оптимізації на ресурс приходять покупці та клієнти. Скільки коштує розкрутка сайту у 2024 році, як саме формується ціна і в чому саме полягає важливість SEO для бізнесу - читайте в нашій статті.
SEO-просування - це один із найефективніших методів веб-просування та залучення трафіку. Але на ринку вартість цієї послуги може істотно варіюватися через безліч чинників, зокрема й через обсяг робіт, які належить виконати.
Внутрішня оптимізація (вона ж технічна) - це пул дій для поліпшення якості ресурсу відповідно до вимог пошукової системи і користувачів. На цьому етапі виконуються такі дії:
Якщо є технічні недоліки, то для програмістів складається докладне ТЗ для виправлення проблем у проєкті.
Це перерахування базових робіт із внутрішньої оптимізації сайту. Вартість цього етапу залежить від кількості сторінок, які потрібно проаналізувати. Що їх більше, то вищою буде ціна. Як правило, мінімальна вартість починається від $700.
Один із ключових етапів просування - це саме збір семантики. Завдяки цьому ядру в топі пошуковика будуть ті чи інші сторінки з потрібними ключами. Збір семантичного ядра є найоб'ємнішим етапом оптимізації та потребує достатньо часу для опрацювання всіх ключових запитів.
Після збору семантичного ядра SEO-фахівці кластеризують ці дані і на виході отримують групи запитів, об'єднаних однією темою. Як правило, одна така тема - це одна окрема сторінка на сайті.
Ціна на формування семантики варіюється залежно від кількості категорій і запитів користувачів. Наприклад, вартість семантики для інтернет-магазину завжди буде вищою, ніж для корпоративного сайту компанії.
Якщо вас цікавить саме просування інтернет-магазину і ціни на цю послугу, запрошуємо на безкоштовну консультацію в MEGASITE. Наші менеджери проаналізують, оцінять проєкт і дадуть відповідь на всі ваші запитання.
Аналіз сайту, який показує, наскільки він відповідає критеріям, висунутим Google. Аналітика дає змогу знайти слабкі місця, проблеми в індексації та виправити помилки на сторінках.
У результаті аудиту фахівці мають такі дані:
Хочемо наголосити, що SEO-аудит слід проводити регулярно, оскільки він демонструє, наскільки сайт видно для пошуковика, і дає змогу коригувати стратегію просування.
Ціна на SEO-аудит залежить від кількості сторінок на сайті, тематики, кількості показників, які необхідно перевірити. Що більший ресурс і що глибшою має бути аналітика, то вартість буде вищою.
Важлива роль у SEO-просуванні відводиться SEO-текстам, які будуть не просто написані для Гугла, а й справді цікавими та корисними для читачів. За своєю суттю, SEO-копірайтинг - це якісна стаття, яка відповідає за запит користувача, зручна для читання, структурована, повністю унікальна, актуальна, з правдивою інформацією на основі перевірених джерел. Але при цьому такий текст ще й містить правильно вписані ключові словоформи.
Ціна на копірайтинг залежить від глибини опрацювання теми, складності технічного завдання, професійного рівня автора. Також у цю вартість входить робота оптимізаторів, які відповідають за складання ТЗ, і контент-менеджерів, які додають готові тексти на сайт.
Окремо хочемо сказати про роль контент-маркетингу в просуванні. Ця стратегія чудово доповнює SEO, підвищуючи довіру аудиторії до продукту через корисний і захопливий контент, у якому немає прямої реклами бренду. Якщо SEO охоплює людей, які вже точно знають, чого хочуть, то через контент-маркетинг компанія формує свій імідж і створює потрібне їй інформаційне середовище.
Крім контент-маркетингу, допоміжні інструменти для SEO-просування - це крауд-маркетинг. Його суть полягає в публікації рекомендацій і коментарів у соцмережах, на форумах, блогах тощо.
Без цього інструменту точно не обійтися під час веб-просування у 2024 році, адже висока конкуренція диктує використання всіх інструментів для оптимізації сайтів. Переваги лінкбілдингу в SEO в такому:
Вартість на послуги крауд-маркетингу безпосередньо залежать від кількості посилань, які необхідно розмістити, і майданчиків, на яких їх потрібно буде залишити. У середньому, ціна за одне посилання починається від $10.
Методи та інструменти, які обирають для просування, залежать від стратегії розкрутки веб-сайту. Вона залежить від віку сайту, його типу, впізнаваності бренду, товарів тощо. Детальніше про це ви можете дізнатися в статті Як розробити рекламну стратегію.
Під час вивчення питання ціни на просування в Google варто враховувати такі чинники:
IT-компанія MEGASITE пропонує послуги з професійної оптимізації вашого ресурсу. Наша команда успішно поєднує у своїй роботі "класичне" SEO-просування з інноваційними техніками пошукової оптимізації. Для запису на консультацію зателефонуйте за номером +38 (095) 1000 119 або залиште свої дані у формі зворотного зв'язку на сайті.