Скільки коштує розкрутка сайту у 2024 році

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
19 лют 2024
61 перегляд
5/ 5  (1)
Скільки коштує розкрутка сайту у 2024 році

Скільки коштує розкрутка сайту у 2024 році

Яким би функціональним і зручним не був сайт, він не принесе ніякої користі бізнесу, якщо на ньому не буде цільового трафіку. SEO-просування закриває це питання, адже за допомогою оптимізації на ресурс приходять покупці та клієнти. Скільки коштує розкрутка сайту у 2024 році, як саме формується ціна і в чому саме полягає важливість SEO для бізнесу - читайте в нашій статті.

Ціна на SEO у 2024 році - з чого складається

SEO-просування - це один із найефективніших методів веб-просування та залучення трафіку. Але на ринку вартість цієї послуги може істотно варіюватися через безліч чинників, зокрема й через обсяг робіт, які належить виконати.

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація (вона ж технічна) - це пул дій для поліпшення якості ресурсу відповідно до вимог пошукової системи і користувачів. На цьому етапі виконуються такі дії:

  • усунення дублікатів сторінок;
  • оптимізація швидкості завантаження сторінок;
  • додавання SSL-сертифіката;
  • поліпшення структури ресурсу;
  • внутрішня перелінковка;
  • заповнення метатегів - Title і Description;
  • оптимізація зображень;
  • мікророзмітка.

Якщо є технічні недоліки, то для програмістів складається докладне ТЗ для виправлення проблем у проєкті.

Це перерахування базових робіт із внутрішньої оптимізації сайту. Вартість цього етапу залежить від кількості сторінок, які потрібно проаналізувати. Що їх більше, то вищою буде ціна. Як правило, мінімальна вартість починається від $700.

Збір семантичного ядра

Один із ключових етапів просування - це саме збір семантики. Завдяки цьому ядру в топі пошуковика будуть ті чи інші сторінки з потрібними ключами. Збір семантичного ядра є найоб'ємнішим етапом оптимізації та потребує достатньо часу для опрацювання всіх ключових запитів.

Після збору семантичного ядра SEO-фахівці кластеризують ці дані і на виході отримують групи запитів, об'єднаних однією темою. Як правило, одна така тема - це одна окрема сторінка на сайті.

Ціна на формування семантики варіюється залежно від кількості категорій і запитів користувачів. Наприклад, вартість семантики для інтернет-магазину завжди буде вищою, ніж для корпоративного сайту компанії.

Якщо вас цікавить саме просування інтернет-магазину і ціни на цю послугу, запрошуємо на безкоштовну консультацію в MEGASITE. Наші менеджери проаналізують, оцінять проєкт і дадуть відповідь на всі ваші запитання.

SEO-аудит: вартість

Аналіз сайту, який показує, наскільки він відповідає критеріям, висунутим Google. Аналітика дає змогу знайти слабкі місця, проблеми в індексації та виправити помилки на сторінках.

У результаті аудиту фахівці мають такі дані:

  • на яких позиціях видачі сайт перебуває в цей момент;
  • динаміка видимості сайту;
  • аналіз посилальної маси;
  • вивчення контенту;
  • юзабіліті ресурсу;
  • правильність структури;
  • актуалізація семантичного ядра, якщо воно вже було раніше.

Хочемо наголосити, що SEO-аудит слід проводити регулярно, оскільки він демонструє, наскільки сайт видно для пошуковика, і дає змогу коригувати стратегію просування.

Ціна на SEO-аудит залежить від кількості сторінок на сайті, тематики, кількості показників, які необхідно перевірити. Що більший ресурс і що глибшою має бути аналітика, то вартість буде вищою.

SEO-копірайтинг

Важлива роль у SEO-просуванні відводиться SEO-текстам, які будуть не просто написані для Гугла, а й справді цікавими та корисними для читачів. За своєю суттю, SEO-копірайтинг - це якісна стаття, яка відповідає за запит користувача, зручна для читання, структурована, повністю унікальна, актуальна, з правдивою інформацією на основі перевірених джерел. Але при цьому такий текст ще й містить правильно вписані ключові словоформи.

Ціна на копірайтинг залежить від глибини опрацювання теми, складності технічного завдання, професійного рівня автора. Також у цю вартість входить робота оптимізаторів, які відповідають за складання ТЗ, і контент-менеджерів, які додають готові тексти на сайт.

Контент-маркетинг і крауд-маркетинг

Окремо хочемо сказати про роль контент-маркетингу в просуванні. Ця стратегія чудово доповнює SEO, підвищуючи довіру аудиторії до продукту через корисний і захопливий контент, у якому немає прямої реклами бренду. Якщо SEO охоплює людей, які вже точно знають, чого хочуть, то через контент-маркетинг компанія формує свій імідж і створює потрібне їй інформаційне середовище.

Крім контент-маркетингу, допоміжні інструменти для SEO-просування - це крауд-маркетинг. Його суть полягає в публікації рекомендацій і коментарів у соцмережах, на форумах, блогах тощо.

Лінкбілдинг

Без цього інструменту точно не обійтися під час веб-просування у 2024 році, адже висока конкуренція диктує використання всіх інструментів для оптимізації сайтів. Переваги лінкбілдингу в SEO в такому:

  • за допомогою цього методу нарощується посилальна маса на потрібний ресурс;
  • якісні посилання підвищують авторитет сайту під час індексації в Google;
  • зі сторонніх ресурсів через ці посилання на сайт приходять цільові відвідувачі.

Вартість на послуги крауд-маркетингу безпосередньо залежать від кількості посилань, які необхідно розмістити, і майданчиків, на яких їх потрібно буде залишити. У середньому, ціна за одне посилання починається від $10.

Від яких чинників залежить остаточна вартість просування

Методи та інструменти, які обирають для просування, залежать від стратегії розкрутки веб-сайту. Вона залежить від віку сайту, його типу, впізнаваності бренду, товарів тощо. Детальніше про це ви можете дізнатися в статті Як розробити рекламну стратегію.

Під час вивчення питання ціни на просування в Google варто враховувати такі чинники:

  • розміри сайту - скільки категорій, сторінок, товарів тощо;
  • регіон просування - у великих містах, як правило, конкуренція за позиції в пошуковику вища, тому роботи з оптимізації в такому разі доведеться виконати набагато більше;
  • вік сайту - що "молодший" ресурс, то складніше буде просунути його в пошуку.

IT-компанія MEGASITE пропонує послуги з професійної оптимізації вашого ресурсу. Наша команда успішно поєднує у своїй роботі "класичне" SEO-просування з інноваційними техніками пошукової оптимізації. Для запису на консультацію зателефонуйте за номером +38 (095) 1000 119 або залиште свої дані у формі зворотного зв'язку на сайті.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок