Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
29 лют 2024
352 просмотра
5/ 5  (1)
Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину

Ваш інтернет-магазин - це вітрина, на якій виставлено безліч товарів. Але їх ніхто не купить, якщо вітрину бачать лише кілька людей на день. Наскільки якісним товар би не був, без відвідувачів магазину це не має жодного сенсу. Такі самі правила діють і в інтернеті - без цільового трафіку про прибутковість e-commerce не може бути й мови. Як отримати стабільний трафік інтернет-магазину, від чого він залежить і які існують методи просування - читайте в цій статті.

Роль рекламної стратегії в просуванні

Вибір кожного з інструментів, які будуть описані в матеріалі, має бути продиктований рекламною стратегією. Саме вона і визначає цілі просування і методи, які будуть використовуватися для цього. Якщо стратегія відсутня або змінюється занадто часто, то інтернет-магазину складно прийти до результатів у вигляді залучення трафіку і збільшення прибутку.

Рекламна стратегія враховує бюджет, який бізнес може виділити на підвищення відвідуваності інтернет-магазину, особливість ніші, поточний етап проєкту тощо.

Стратегія, яка описує просування інтернет-магазину, повинна включати поєднання різних каналів для залучення клієнтів. Тільки в такому разі ми говоритимемо про те, що зможемо охопити максимальну кількість цільової аудиторії та привести її в наш магазин.

IT-компанія MEGASITE пропонує як використання окремих рекламних інструментів, так і послуги з комплексного просування e-commerce. Ми допоможемо розробити працюючу рекламну стратегію і підберемо ефективні методи веб-просування, які підійдуть саме для вашої ніші, цілей і бажаного бюджету.

SEO просування

SEO-просування - це оптимізація сайту або інтернет-магазину під вимоги пошукової системи. Що краща видимість ресурсу в Google, то більше цільових відвідувачів до вас прийдуть із безкоштовного пошуку. Оптимізація складається з багатьох кроків і залежить від того, в якому зараз стані сайт і на скільки багато конкурентів у ніші.

У SEO-просування входить аудит інтернет-магазину, складання семантичного ядра, робота з контентом, внутрішня перелінковка, зовнішня оптимізація, оптимізація поведінкових факторів. І це тільки основні етапи при просуванні в Google.

Важливість SEO для інтернет-магазину полягає в тому, що просування в пошукових системах дає гарячих цільових відвідувачів, які вже готові купити у вас товар. При цьому цей метод вважається одним із найдешевших рекламних каналів, який до того ж може довго давати результат.

Контекстна реклама

Контекстна реклама або PPC (pay per click) - це вся реклама, яка вам трапляється, коли ви шукаєте щось у Google чи іншій пошуковій системі. Саме тому вона й отримала таку назву, адже бере до уваги контекст запиту. Головна перевага контекстної реклами в тому, що вона добре працює над залученням людей зі сформованою потребою.

Розрізняють такі види контекстної реклами:

  • пошукова реклама - оголошення, які демонструються під час пошуку в Гуглі;
  • товарна - реклама через сервіс Google Merchant;
  • банерна - реклама інтернет-магазину або окремих товарів на банерах під час пошуку;
  • ремаркетинг або ретаргетинг - показ рекламних оголошень тим, хто вже відвідував ваш інтернет-магазин;
  • реклама на сайтах-партнерах Google.

Найпоширенішим сервісом для налаштування і запуску рекламних кампаній є Google Ads. З ним працює і наша студія.

SMM-просування

SMM (social media marketing) допомагає бізнесу, та інтернет-магазинам зокрема, залучати й утримувати клієнтів за допомогою соціальних мереж. Найпопулярніші з них це Instagram, Facebook, Youtube, Tik Tok, а також месенджер Telegram. Вибір соцмережі для просування інтернет-магазину насамперед залежить від того, де найбільше знаходиться цільова аудиторія.

Крім ведення сторінок, у соціальних мережах доступна таргетована реклама, яка дає змогу налаштувати демонстрацію оголошень під користувачів, які нас цікавлять. Рекламу інтернет-магазину можна налаштувати так, що під час натискання на рекламний креатив людина потрапляє одразу на сайт, пропускаючи проміжний крок із переходом до акаунта в соцмережі.

Крауд-маркетинг

Ще один спосіб для збільшення відвідуваності магазину - це крауд-маркетинг. Суть цього методу полягає в такому: сайт просувається в інтернеті за рахунок залишення в коментарях посилань на певний продукт. При цьому сам коментар має бути написаний на правильних ресурсах і складений нативно, без прямої реклами. Найчастіше для крауд-маркетингу використовують тематичні форуми, новинні сайти, соціальні мережі.

Переваги крауд-маркетингу для інтернет-магазину:

  • підвищення трафіку;
  • накопичення посилальної маси, що впливає і на SEO-просування;
  • робота над поліпшенням репутації бренду.

 

Ще одна перевага цього інструменту для використання у сфері e-commerce - це точкове залучення зацікавленої аудиторії на конкретний товар.

Контент-маркетинг

Роль контент-маркетингу в просуванні бренду полягає в тому, щоб створювати довгі та довірчі стосунки зі своєю аудиторією. Головний інструмент методу - це саме контент, який працює над тим, щоб випадкові читачі перетворювалися на аудиторію, а потім на покупців.

Якщо інші інструменти зі сфери Digital marketing спрямовані на опрацювання сформованого попиту (той же SEO або контекстна реклама), то грамотний контент-маркетинг здатний допомогти аудиторії створити цю саму потребу.

Контент-маркетинг не продає товари напряму, проте він формує потрібну думку про бренд і працює над підвищенням довіри. Це призводить до формування інтересу у потенційного споживача і можливого продажу в майбутньому.

До найпопулярніших майданчиків для контент-маркетингу належать ЗМІ, блоги компаній, ведення соцмереж. Здебільшого для контенту використовують експертні публікації, інструкції із застосування товарів та віральний контент, яким хочеться поділитися. Головне правило - статті або відео повинні дійсно нести користь для читача і викликати довіру.

IT-студія MEGASITE пропонує повний спектр послуг з просування інтернет-магазинів. У нашої команди є великий досвід підвищення відвідуваності для різних сфер e-commerce. Запрошуємо вас на консультацію, на якій ми розберемо ваш проєкт і запропонуємо оптимальні варіанти онлайн-просування.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок