UX/UI дизайн для конверсій: Як зробити сайт зручним і прибутковим

26 бер 2025
46 просмотров
5/ 5  (1)
UX/UI дизайн для конверсій: Як зробити сайт зручним і прибутковим

Хочете, щоб ваш сайт стильно виглядав і приносив дохід? На допомогу приходить UX/UI-дизайн, завдання якого зробити не тільки красивий, але й зручний у роботі ресурс, що мотивує користувача на потрібну дію. Грамотно продумана структура, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і правильні акценти допомагають перетворювати відвідувачів на клієнтів. Розбираємося, як UI і UX-дизайн сайту працюють на конверсію.

UX/UI дизайн - що це

Якщо говорити простими словами, що таке UX/UI-дизайн, то він визначає, наскільки користувачеві буде комфортно користуватися сайтом:

  • UX (User Experience) відповідає за зручність, логічність і простоту взаємодії між елементами;
  • UI (User Interface) фокусується на візуальному оформленні - кольорах, типографіці, кнопках, анімації.

Грамотне поєднання UX і UI робить дизайн сайту не тільки красивим, а й інтуїтивно зрозумілим у користуванні, що формує про нього гарне враження і підвищує конверсію.

Як за допомогою UX/UI дизайну збільшити конверсію сайту

Конверсія - це відсоток відвідувачів ресурсу, які здійснили потрібну цільову дію: купили товар, зареєструвалися, підписалися на розсилку. Щоб підвищити цей показник, UI/UX-дизайн сайту має забезпечувати зручність і простоту взаємодії (юзабіліті сайту), щоб клієнт зміг швидко зорієнтуватися і виконати потрібний крок.

UX/UI дизайн сайту для конверсій

Використання UI шаблонів

Так називають готові елементи інтерфейсу, які допомагають прискорити розробку сайтів, створити цілісний дизайн. Насамперед це:

  • СТА-кнопки;
  • форми;
  • картки товарів;
  • меню.

Грамотне застосування шаблонів допомагає створити інтуїтивно зрозумілий сайт, спрощує його сприйняття, підвищує конверсію без зайвих витрат.

Вільний простір

Не бійтеся залишати порожні місця. Якщо у веб-дизайні їх грамотно використовувати, ви зможете:

  • краще організувати контент;
  • розділити блоки;
  • правильно розставити акценти;
  • створити візуальний баланс;
  • підвищити читабельність і сприйняття інформації.

У результаті інтерфейс стане зручним і естетичним для клієнта.

Лаконічний текст

Контент має бути чітким і зрозумілим, щоб користувач міг швидко сприймати інформацію. В інтерфейсі важливо уникати перевантажених фраз і складних конструкцій. Залишати треба лише основні відомості. Зрозумілий текст спрощує навігацію і підвищує конверсію, направляючи користувача до цільової дії.

Продуманий онбординг

Так називають процес знайомства клієнта з продуктом або послугами на сайті. Продуманий онбординг допомагає йому швидко розібратися у функціоналі та містить:

  • зрозумілі підказки;
  • покрокові інструкції;
  • інтерактивні елементи, що спрощують освоєння сервісу;
  • ціни.

Ефективний онбординг робить взаємодію з продуктом інтуїтивно зрозумілою і комфортною. У результаті UX/UI-дизайн сайту знижує відтік користувачів від ресурсу.

CTA-кнопки

Call to Action - це кнопки, які закликають відвідувача сайту зробити потрібний крок: «Купити», «Перейти», «Оформити замовлення». Вони мають бути помітними, лаконічними і спонукати до дії. І важливу роль у цьому відіграють їхній колір, розмір, текст і розташування. Кнопки, які подобаються користувачеві, роблять взаємодію з сайтом зрозумілою і направляють до потрібного результату.

Оптимізація шляху клієнта

Щоб користувач виконав необхідні дії і не зупинився на півдорозі, треба знизити кількість кроків, усунувши зайві переходи. Чітка навігація, зрозумілі CTA-кнопки і логічна структура допоможуть впоратися з цим завданням. Продуманий UI-дизайн сайту скоротить час на прийняття рішень і підвищить конверсію.

Спрощення форм

За допомогою форм користувач вводить і відправляє вам свої дані, щоб зареєструватися, купити товар, поставити запитання. Вони представлені у вигляді:

  • полів для тексту;
  • списків, що випадають;
  • чекбоксів;
  • кнопок.

Простота форм впливає на зручність користування сайтом, а отже - і на конверсію. Для цього необхідно знизити кількість полів, застосовувати автозаповнення, давати чіткі підказки.

Оптимізація швидкості завантаження

Якщо сторінка довго відкривається, висока ймовірність, що клієнт уже пішов. Тому, коли розробляється UX/UI-дизайн сайту, треба зробити так, щоб портал завантажувався максимально швидко. Для цього потрібно:

  • використовувати стислі зображення (без втрати якості);
  • впровадити кешування;
  • зробити код чітким і зрозумілим;
  • забезпечити швидку обробку на сервері.

Що вища швидкість завантаження, то менше відвідувачів залишать сайт, а отже, то вищі шанси, що користувач зробить потрібну дію. Ідеальна швидкість відкриття сторінки - до 3 секунд.

Ієрархія візуального контенту

Щоб користувач швидко сприймав важливу інформацію, вона має впадати в очі. Великі заголовки, великі CTA-кнопки або зображення автоматично привертають погляд і сприймаються як більш важливі. А ось другорядні деталі треба оформити меншим шрифтом або компактними елементами, щоб користувач міг швидко зорієнтуватися в інформації.

Адаптивний дизайн

Сайт має коректно відображатися на різних пристроях - комп'ютерах, планшетах, смартфонах, незалежно від їхнього розміру. І в цьому допоможе адаптивний дизайн, коли елементи автоматично підлаштовуються під розмір екрана, завдяки чому з сайтом зручно працювати. Це знижує показник відмов і позитивно впливає на конверсію.

Юзабіліті-тестування готового інтерфейсу

Перш ніж здати проєкт, варто перевірити зручність і ефективність інтерфейсу на реальних користувачах. Це допоможе виявити проблеми навігації, складності взаємодії та місця, де клієнти відчувають труднощі. Тестування включає виконання сценаріїв завдань, аналіз поведінки користувачів, опитування. Робота над помилками допомагає поліпшити UX і UI-дизайн сайту, підвищити зручність користування, збільшивши конверсії.

Щоб дізнатися, як зробити свій ресурс зручним і прибутковим, зверніться в MEGASITE. Наші експерти понад 10 років займаються створенням сайтів у Харкові та інших містах України, і знають, як зробити зручний сайт. Ми створимо вам ресурс, який працює на результат!

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок