Хочете, щоб ваш сайт стильно виглядав і приносив дохід? На допомогу приходить UX/UI-дизайн, завдання якого зробити не тільки красивий, але й зручний у роботі ресурс, що мотивує користувача на потрібну дію. Грамотно продумана структура, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і правильні акценти допомагають перетворювати відвідувачів на клієнтів. Розбираємося, як UI і UX-дизайн сайту працюють на конверсію.
Якщо говорити простими словами, що таке UX/UI-дизайн, то він визначає, наскільки користувачеві буде комфортно користуватися сайтом:
Грамотне поєднання UX і UI робить дизайн сайту не тільки красивим, а й інтуїтивно зрозумілим у користуванні, що формує про нього гарне враження і підвищує конверсію.
Конверсія - це відсоток відвідувачів ресурсу, які здійснили потрібну цільову дію: купили товар, зареєструвалися, підписалися на розсилку. Щоб підвищити цей показник, UI/UX-дизайн сайту має забезпечувати зручність і простоту взаємодії (юзабіліті сайту), щоб клієнт зміг швидко зорієнтуватися і виконати потрібний крок.
Так називають готові елементи інтерфейсу, які допомагають прискорити розробку сайтів, створити цілісний дизайн. Насамперед це:
Грамотне застосування шаблонів допомагає створити інтуїтивно зрозумілий сайт, спрощує його сприйняття, підвищує конверсію без зайвих витрат.
Не бійтеся залишати порожні місця. Якщо у веб-дизайні їх грамотно використовувати, ви зможете:
У результаті інтерфейс стане зручним і естетичним для клієнта.
Контент має бути чітким і зрозумілим, щоб користувач міг швидко сприймати інформацію. В інтерфейсі важливо уникати перевантажених фраз і складних конструкцій. Залишати треба лише основні відомості. Зрозумілий текст спрощує навігацію і підвищує конверсію, направляючи користувача до цільової дії.
Так називають процес знайомства клієнта з продуктом або послугами на сайті. Продуманий онбординг допомагає йому швидко розібратися у функціоналі та містить:
Ефективний онбординг робить взаємодію з продуктом інтуїтивно зрозумілою і комфортною. У результаті UX/UI-дизайн сайту знижує відтік користувачів від ресурсу.
Call to Action - це кнопки, які закликають відвідувача сайту зробити потрібний крок: «Купити», «Перейти», «Оформити замовлення». Вони мають бути помітними, лаконічними і спонукати до дії. І важливу роль у цьому відіграють їхній колір, розмір, текст і розташування. Кнопки, які подобаються користувачеві, роблять взаємодію з сайтом зрозумілою і направляють до потрібного результату.
Щоб користувач виконав необхідні дії і не зупинився на півдорозі, треба знизити кількість кроків, усунувши зайві переходи. Чітка навігація, зрозумілі CTA-кнопки і логічна структура допоможуть впоратися з цим завданням. Продуманий UI-дизайн сайту скоротить час на прийняття рішень і підвищить конверсію.
За допомогою форм користувач вводить і відправляє вам свої дані, щоб зареєструватися, купити товар, поставити запитання. Вони представлені у вигляді:
Простота форм впливає на зручність користування сайтом, а отже - і на конверсію. Для цього необхідно знизити кількість полів, застосовувати автозаповнення, давати чіткі підказки.
Якщо сторінка довго відкривається, висока ймовірність, що клієнт уже пішов. Тому, коли розробляється UX/UI-дизайн сайту, треба зробити так, щоб портал завантажувався максимально швидко. Для цього потрібно:
Що вища швидкість завантаження, то менше відвідувачів залишать сайт, а отже, то вищі шанси, що користувач зробить потрібну дію. Ідеальна швидкість відкриття сторінки - до 3 секунд.
Щоб користувач швидко сприймав важливу інформацію, вона має впадати в очі. Великі заголовки, великі CTA-кнопки або зображення автоматично привертають погляд і сприймаються як більш важливі. А ось другорядні деталі треба оформити меншим шрифтом або компактними елементами, щоб користувач міг швидко зорієнтуватися в інформації.
Сайт має коректно відображатися на різних пристроях - комп'ютерах, планшетах, смартфонах, незалежно від їхнього розміру. І в цьому допоможе адаптивний дизайн, коли елементи автоматично підлаштовуються під розмір екрана, завдяки чому з сайтом зручно працювати. Це знижує показник відмов і позитивно впливає на конверсію.
Перш ніж здати проєкт, варто перевірити зручність і ефективність інтерфейсу на реальних користувачах. Це допоможе виявити проблеми навігації, складності взаємодії та місця, де клієнти відчувають труднощі. Тестування включає виконання сценаріїв завдань, аналіз поведінки користувачів, опитування. Робота над помилками допомагає поліпшити UX і UI-дизайн сайту, підвищити зручність користування, збільшивши конверсії.
Щоб дізнатися, як зробити свій ресурс зручним і прибутковим, зверніться в MEGASITE. Наші експерти понад 10 років займаються створенням сайтів у Харкові та інших містах України, і знають, як зробити зручний сайт. Ми створимо вам ресурс, який працює на результат!