Тренди в дизайні інтернет-магазинів на 2024 рік: що важливо для успіху

06 вер 2024
87 просмотров
5/ 5  (1)
Тренди в дизайні інтернет-магазинів на 2024 рік: що важливо для успіху

Сайти, які відстежують і впроваджують новітні тренди в дизайні інтернет-магазину, виділяються на тлі конкурентів. Вони не просто стильно виглядають, а й забезпечують користувачам комфорт і задоволення від покупок.

Такий інтернет-магазин:

  • зручний - клієнти легко знаходять товар завдяки грамотній навігації та чіткому інтерфейсу;
  • функціональний - ретельно продуманий дизайн спрощує процес покупки;
  • візуально привабливий - стильний і актуальний дизайн завжди викликає позитивні емоції, підвищує довіру до бренду;
  • адаптивний - коректно відображається на різних пристроях, чи то смартфон, планшет, чи то ПК;
  • інтерактивний - впровадження анімації, відеооглядів і відгуків приваблює клієнтів і стимулює до покупки.

У цій статті ми розглянемо основні тренди, які не просто зроблять ваш інтернет-магазин стильним і цікавим. Вони сприятимуть успіху, оскільки перетворять відвідувачів на постійних клієнтів.

Анімована презентація продуктів

Покупцеві недостатньо просто побачити фото товару. Він хоче його розглянути з усіх боків, тому анімована презентація продуктів - тренд, який набирає все більшої актуальності.

Веб-дизайн у 2024 році передбачає використання:

  • 3D-анімації - дає змогу клієнту обертати продукт і вивчати з усіх боків;
  • мікроанімація - акцентує увагу на важливих елементах інтерфейсу. Наприклад, при наведенні курсору збільшується кнопка «Купити»;
  • відео-демонстрацію, зокрема огляди - детально демонструють товар.

Ціна на розробку інтернет-магазину буде вищою, ніж якщо використовувати прості фото, але ефект від такого візуального прийому набагато вищий. Успіх тренда пояснюється тим, що людина завжди реагує на рух, тому «жива» картинка привертає, утримує увагу і дає змогу зрозуміти, чим цікавий товар. Це особливо корисно для складних або нових продуктів, коли простого опису недостатньо, щоб дізнатися про їхню користь.

Ще один плюс - творчі переходи роблять перегляд цікавим і захопливим. Динамічні тренди дизайну 2024 викликають у клієнта позитивні емоції та асоціації з брендом, підвищують вірогідність того, що він не тільки купить товар, а й повернеться по повторну покупку.

Креативні переходи сторінок

Так називають анімаційні або візуальні ефекти, які використовують під час зміни сторінок або контенту на сайті. Сучасний веб-дизайн інтернет-магазинів для цього використовує:

  • загасання;
  • перегортання;
  • зсув елементів;
  • зміщення шарів фону, зокрема з різною швидкістю;
  • зсув сторінки вбік.

Ціна на створення інтернет-магазину з додатковими візуальними ефектами дорожча, ніж зі стандартним дизайном, але себе виправдовує. Ефекти роблять перехід плавним, інтерактивним, цікавим і привабливим. Вони створюють особливу атмосферу, роблять інтернет-магазин таким, що запам'ятовується, оскільки користувач отримує задоволення не тільки від вивчення контенту, а й від самого процесу навігації. Крім того, такі переходи дають змогу приховати невеликі затримки, які виникають під час зміни сторінок.

Мікровзаємодії

Ще одне цікаве дизайнерське рішення для e-commerce - мікровзаємодії. Так називають невеликі, часто ледь помітні анімації, які виникають у відповідь на дії клієнта на сайті.

Серед відомих тенденцій у дизайні інтернет-магазинів:

  • анімація кнопок, які стрибають або злегка змінюють колір при наведенні чи натисканні;
  • значок, що пропонує поставити лайк;
  • колечко, яке обертається під час завантаження сторінок;
  • підказки та повідомлення, що спрощують роботу з сайтом.

Такий веб-дизайн інтернет-магазинів зачіпає невеликі елементи, але сильно впливає на загальне сприйняття. Вони допомагають клієнту зрозуміти, що відбувається у відповідь на його дії, і робить процес очікування приємним.

Тренди в дизайні інтернет-магазинів 2024 року

Веб-дизайн у 2024 році, орієнтований на смартфони

Покупки через смартфон стають дедалі популярнішими, і цей тренд ігнорувати неможливо. Переконайтеся, що дизайн вашого сайту повністю адаптований до телефону.

Що треба враховувати, розробляючи дизайн інтернет-магазинів 2024 для смартфонів:

  • чим простіший, зручніший і зрозуміліший інтерфейс, тим вищі шанси, що клієнт купить товари, замовить додаткові послуги. Дизайн має бути простим, а кількість елементів, що відволікають, - мінімальною. Важлива інформація, основні функції мають бути легко доступні;
  • сайт повинен коректно відображатися на будь-яких екранах, від смартфонів до моніторів (адаптивний дизайн);
  • меню і кнопки, що використовуються для навігації, необхідно розташувати так, щоб не викликати незручностей під час взаємодії;
  • користувачі смартфонів хочуть, щоб сторінки миттєво завантажувалися, навіть якщо у них погане інтернет-з'єднання. Тому важливо оптимізувати швидкість завантаження за рахунок зменшення розмірів картинок та інших прийомів;
  • форми, які користувач має заповнити, слід спростити до мінімуму, оскільки на смартфоні це робити незручно. Створіть великі поля для введення тексту, не забудьте про автозаповнення, збереження внесених даних, щоб покупець міг швидко взаємодіяти з сайтом;
  • шрифти мають бути досить великими і контрастними, щоб текст легко читався на невеликому екрані без необхідності його збільшити.

Розробка інтернет-магазину з урахуванням цих моментів робить сайт зручним і привабливим для користувачів, що знизить відсоток відмов від покупки. Крім того, Google та інші пошукові системи віддають перевагу сайтам, які оптимізовані для мобільних пристроїв, це позитивно впливає на їхній вихід у ТОП і зростання конверсії.

Вступні відеоролики у верхній частині сторінки

Веб-дизайн інтернет-магазинів 2024 пропонує особливу увагу звернути на відеоролики у верхній частині сторінки, які вмикаються самостійно після завантаження вікна.

Така реклама одразу привертає увагу і покращує досвід користувача, якщо відповідає таким критеріям:

  • швидко завантажується і не уповільнює роботу сайту. Тому краще використовувати короткі, максимально стислі (не на шкоду якості) ролики;
  • відео має супроводжуватися короткими написами, які допомагають користувачам швидко зрозуміти суть, особливо якщо немає звуку.

Ролики допомагають отримати уявлення про компанію, в якій буде куплено товар, м'яко і ненав'язливо донести до клієнта стиль, цінності, настрої бренду. Вони створюють емоційний зв'язок із продуктом, на підсвідомому рівні спонукаючи до покупки.

Мінімалістичний web-дизайн інтернет-магазинів

Це один із найпопулярніших трендів веб-дизайну 2024 року, і є всі підстави вважати, що він нікуди не дінеться найближчими роками. З особливостей варто виділити такі моменти:

  • білі поля, чіткі межі, акуратна структура;
  • невеликий, правильно відформатований текст, зі списками, пробілами, абзацами;
  • виділення деталей за допомогою порожнього простору;
  • нейтральні або однотонні кольори з яскравими акцентами, які підкреслюють важливі деталі (кнопки, посилання);
  • лаконічні шрифти, що легко читаються, без декоративних елементів;
  • кожна деталь спроектована так, щоб клієнт одразу зрозумів її мету і правильно використовував;
  • другорядні елементи не привертають уваги, щоб не відволікати клієнта від покупки;
  • чіткі та якісні картинки, які самі по собі є яскравим акцентом сторінки.

Таким чином, лаконічний дизайн надає інтернет-магазину акуратного і чистого вигляду. Тренд дає змогу сфокусуватися на продукті та його характеристиках, виділяє важливі особливості, не відволікаючи зайвими деталями. Ще один плюс - мінімалістичний дизайн надає бренду і товару преміального, розкішного вигляду, що позитивно впливає на імідж компанії.

Нейбруталізм

Якщо хочете більш яскравий інтернет-магазин, придивіться до такого стилю, як нейбруталізм - ще одного тренду 2024 року. Він відкидає використання бежевих колірних палітр, спрощене вирівнювання контенту і класичну типографіку. У цьому дизайні простежуються такі риси:

  • грубі, масивні елементи - великі шрифт, важкі блоки, товсті кнопки;
  • сміливі візуальні ефекти;
  • мінімалістична функціональність;
  • незвичайні колірні поєднання;
  • контрастні кольори або монохромна палітра;
  • прямі лінії, незграбні форми з відсутністю «згладжування»;
  • сміливі футуристичні шрифти;
  • асиметричні макети, які навмисно порушують такі правила веб-дизайну, як акуратність, симетрія і вирівнювання.

Таким чином, нейбруталізм дає змогу створити унікальний сайт, який вигідно вирізняється на тлі конкурентів. Цей стиль у веб-дизайні інтернет-магазину на підсвідомому рівні асоціюється зі щирістю, прямолінійністю, що добре впливає на імідж бренду.

Що треба враховувати, відстежуючи тренди у веб дизайні інтернет-магазинів

Відстеження трендів - важливе завдання для будь-якого бізнесу, оскільки дає змогу залишатися актуальним і конкурентоспроможним. Але просто знати про них недостатньо. Необхідно вміти правильно їх інтерпретувати і застосовувати. Так, як це роблять фахівці IT-компанії MEGASITE.

Розробляючи дизайн інтернет-магазину, ми відстежуємо такі моменти:

  • вивчаємо цільову аудиторію, щоб дізнатися її потреби та вподобання. Це допоможе зорієнтуватися, в якому стилі розробляти сайт. Наприклад, такий тренд, як нейбруталізм підходить не для всіх магазинів електронної комерції. Якщо ви продаєте товари для здоров'я, наявність яскравих кольорів і сміливої друкарні буде зайвою, оскільки емоційно може пригнічувати покупця;
  • визначаємо, які тенденції веб-дизайну інтернет-магазинів відповідають бренду, органічно вписуються в його стиль. Інакше у користувачів може виникнути здивування, що призведе до відмови від покупки;
  • впроваджуємо лише тренди, які не втратять актуальність за кілька місяців, надавши сайту застарілого вигляду;
  • тестуємо кожне нововведення, щоб перевірити, як воно працює в реальних умовах і впливає на досвід користувача;
  • використовуємо тренди з урахуванням зручності користування. Наприклад, застосовуємо анімацію, яка не ускладнює навігацію або не гальмує завантаження сторінок;
  • робимо унікальний дизайн, який вигідно виділяється на тлі конкурентів;
  • переконуємося, що нові елементи відмінно працюють на різних платформах, щоб не погіршити досвід користувача.

Щоб детальніше дізнатися про особливості дизайну інтернет-магазинів, зв'яжіться з менеджером MEGASITE. Ми займаємося розробкою сайтів понад 10 років і відмінно розбираємося в трендах.

Щоб записатися на консультацію щодо вашого проєкту, залиште свої контакти у формі зворотного зв'язку на нашому сайті або зателефонуйте нам за номером +38 (050) 3986 275.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок