Реклама в інтернеті: які бувають види, приклади та можливості

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
21 вер 2023
361 перегляд
5/ 5  (1)
Реклама в інтернеті: які бувають види, приклади та можливості

Реклама в інтернеті - за цим абстрактним терміном стоїть великий пул конкретних інструментів, які в умілих руках приносять компаніям прибуток, підвищення продажів, зростання аудиторії, популярність і статус. То що собою являє інтернет-реклама і на які види її поділяють? Про це детально поговоримо в цій статті.

Завдання реклами в інтернеті

Інтернет-реклама - це набір інструментів, які допомагають бізнесу отримувати нових клієнтів і підвищувати продажі. З кожним роком частка онлайн-реклами на загальному ринку реклами постійно зростає, адже компанії виділяють на це все більші бюджети.

Серед завдань і цілей, які вирішує реклама в інтернеті, можна виділити такі:

  • збільшення продажів;
  • робота над іміджем бренду;
  • виведення на ринок нових товарів або послуг;
  • розширення географії продажів і охоплення ЦА;
  • зниження вартості залучення клієнтів;
  • отримання конкурентної переваги.

Онлайн-реклама підходить для будь-якого бюджету, тому вам не потрібно бути готовими відразу вкладати значну суму грошей на розкрутку. Ви можете вибрати для себе той інструмент, який відповідатиме вашим можливостям на даному етапі просування.

Ще одна незаперечна перевага online-реклами в тому, що вона надає чітку статистику всіх дій за допомогою платформ веб-аналітики, наприклад, відстежуючи результати реклами в Google Adwords і Google Analytics.

Якими б ефективними не були інструменти онлайн-реклами, на практиці вони мають вагомі мінуси, які слід мати на увазі під час запуску кампанії:

  • висока конкуренція - як ми вже говорили, дедалі більше брендів рекламують себе в інтернеті, тож виділитися і привернути увагу ЦА стає дедалі складніше;
  • "банерна сліпота" - цей термін має на увазі, що користувачі вже настільки звикли до реклами, що просто її не помічають;
  • грошові ризики - якщо ви почнете співпрацю з фахівцем зі слабкими компетенціями, є великий ризик витратити гроші даремно, так і не отримавши потрібного результату. Для налаштування рекламної кампанії необхідний великий досвід і постійне відстеження всіх тенденцій реклами. На жаль, на ринку багато новачків-маркетологів, SMM-фахівців, таргетологів тощо, які обіцяють "збільшити дохід бізнесу в х2 за місяць", але на ділі не можуть виконати заявлене. Тому до пошуку виконавця потрібно підходити дуже серйозно.

Якщо ви хочете почати просувати свій бізнес в інтернеті і в пошуках відповідальної та професійної команди, IT-компанія MEGASITE з радістю готова запропонувати свої послуги. Запрошуємо вас на безкоштовну консультацію, в рамках якої обговоримо ваш проєкт і відповімо на всі запитання.

Види реклами в інтернеті

Детально розглянемо найпопулярніші види інтернет-реклами, які повністю довели свою ефективність.

Інтернет реклама та її види

SEO

SEO-просування сайтів - це певний комплекс дій, які виводять сайт на першу сторінку Google за потрібними запитами. Цей інструмент дає можливість приводити на майданчик актуальний цільовий трафік, а саме користувачів, які вже цікавляться вашими товарами або послугами. Просування сайтів передбачає достатню кількість часу на роботу, оскільки перші результати настають не раніше 2-3 місяців. Однак перші позиції видачі якийсь час зберігаються за вами навіть після того, як ви перестанете займатися SEO.

Реклама в Google

По суті, реклама в Google - це контекстна реклама (РРС - pay per click). Така реклама демонструється користувачеві вгорі або збоку основної некомерційної видачі та має позначку "реклама". Контекстна реклама поділяється на такі види:

  • пошукова реклама: демонструється користувачам, коли вони вводять пошуковий запит, цікавий вашій компанії. Пошукова реклама виводиться вгорі та внизу сторінки видачі Google;
  • банерна реклама: медійна або банерна реклама показується на сайтах-партнерах Гугл у вигляді банерів. Пошуковик їх "підбирає" залежно від того, які сайти до цього відвідувала людина і чим цікавилася;
  • товарна реклама: показ рекламних оголошень із товарами через Google Shopping і Google Merchant. На відміну від текстової реклами, такий тип оголошень демонструє фото товару, його ціну, назву, магазин тощо. Товарні оголошення - один із топових інструментів для просування сайтів e-commerce;
  • відеореклама: цей інструмент відчутно відрізняється від інших видів контекстної реклами, адже креативи розміщуються не в самому Google, а на YouTube і ресурсах Гугл Адсенс; відеореклама користується все більшою популярністю через високе утримання уваги користувачів;
  • ретаргетинг: це інструмент, який дає змогу "нагадувати" про себе тій цільовій аудиторії, яка вже була на сайті, але з якихось причин його покинула. Ремаркетинг підвищує конверсію та успішно "повертає" аудиторію на ресурс;
  • таргетована реклама: таргет дає можливість налаштувати рекламне оголошення на певний сегмент цільової аудиторії, наприклад, за статтю, інтересами, місцем проживання, на певний час доби або тижня. Таргетована реклама виводиться на сайтах Контекстно-медійної мережі Гугла (КМС), в YouTube, у мобільних додатках і Gmail;

Email-розсилки

Email-маркетинг - це спосіб просування через електронні листи, розраховані на клієнтську базу. Головна мета цих розсилок: скласти такий лист, щоб його розкривали, читали і здійснювали цільову дію, а не одразу відправляли в папку "Спам". За допомогою email-розсилки компанія вибудовує зі своїми клієнтами довірчі відносини, інформує про знижки та акції, надсилає чеки і персоналізовані пропозиції. Важлива умова для цього інструменту - клієнти повинні самі погодитися на отримання листів від компанії.

Нативна реклама

Достукатися до цільової аудиторії буває непросто, адже люди часто з побоюванням і упередженістю ставляться до реклами. Тому тут на допомогу приходить контент-маркетинг або нативна реклама, яка ненав'язливо і непомітно розповідає про вашу компанію або товар, даючи при цьому користь читачеві. Це може бути блог на сайті компанії, в якому обговорюватимуться теми, пов'язані з вашою нішею. Також до нативної реклами належить розміщення експертних статей на сторонніх майданчиках, ведення YouTube-каналу, Telegram-каналу. Найпоширеніші формати контент-маркетингу - експертні матеріали, корисні гайди, інструкції, огляди.

Веб-студія в Києві MEGASITE готова взяти на себе просування вашої компанії. У нас є великий, а головне успішний досвід роботи з різними нішами бізнесу, результатом якого стало зростання прибутку наших клієнтів.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок