Реклама в інтернеті - за цим абстрактним терміном стоїть великий пул конкретних інструментів, які в умілих руках приносять компаніям прибуток, підвищення продажів, зростання аудиторії, популярність і статус. То що собою являє інтернет-реклама і на які види її поділяють? Про це детально поговоримо в цій статті.
Інтернет-реклама - це набір інструментів, які допомагають бізнесу отримувати нових клієнтів і підвищувати продажі. З кожним роком частка онлайн-реклами на загальному ринку реклами постійно зростає, адже компанії виділяють на це все більші бюджети.
Серед завдань і цілей, які вирішує реклама в інтернеті, можна виділити такі:
Онлайн-реклама підходить для будь-якого бюджету, тому вам не потрібно бути готовими відразу вкладати значну суму грошей на розкрутку. Ви можете вибрати для себе той інструмент, який відповідатиме вашим можливостям на даному етапі просування.
Ще одна незаперечна перевага online-реклами в тому, що вона надає чітку статистику всіх дій за допомогою платформ веб-аналітики, наприклад, відстежуючи результати реклами в Google Adwords і Google Analytics.
Якими б ефективними не були інструменти онлайн-реклами, на практиці вони мають вагомі мінуси, які слід мати на увазі під час запуску кампанії:
Якщо ви хочете почати просувати свій бізнес в інтернеті і в пошуках відповідальної та професійної команди, IT-компанія MEGASITE з радістю готова запропонувати свої послуги. Запрошуємо вас на безкоштовну консультацію, в рамках якої обговоримо ваш проєкт і відповімо на всі запитання.
Детально розглянемо найпопулярніші види інтернет-реклами, які повністю довели свою ефективність.
SEO-просування сайтів - це певний комплекс дій, які виводять сайт на першу сторінку Google за потрібними запитами. Цей інструмент дає можливість приводити на майданчик актуальний цільовий трафік, а саме користувачів, які вже цікавляться вашими товарами або послугами. Просування сайтів передбачає достатню кількість часу на роботу, оскільки перші результати настають не раніше 2-3 місяців. Однак перші позиції видачі якийсь час зберігаються за вами навіть після того, як ви перестанете займатися SEO.
По суті, реклама в Google - це контекстна реклама (РРС - pay per click). Така реклама демонструється користувачеві вгорі або збоку основної некомерційної видачі та має позначку "реклама". Контекстна реклама поділяється на такі види:
Email-маркетинг - це спосіб просування через електронні листи, розраховані на клієнтську базу. Головна мета цих розсилок: скласти такий лист, щоб його розкривали, читали і здійснювали цільову дію, а не одразу відправляли в папку "Спам". За допомогою email-розсилки компанія вибудовує зі своїми клієнтами довірчі відносини, інформує про знижки та акції, надсилає чеки і персоналізовані пропозиції. Важлива умова для цього інструменту - клієнти повинні самі погодитися на отримання листів від компанії.
Достукатися до цільової аудиторії буває непросто, адже люди часто з побоюванням і упередженістю ставляться до реклами. Тому тут на допомогу приходить контент-маркетинг або нативна реклама, яка ненав'язливо і непомітно розповідає про вашу компанію або товар, даючи при цьому користь читачеві. Це може бути блог на сайті компанії, в якому обговорюватимуться теми, пов'язані з вашою нішею. Також до нативної реклами належить розміщення експертних статей на сторонніх майданчиках, ведення YouTube-каналу, Telegram-каналу. Найпоширеніші формати контент-маркетингу - експертні матеріали, корисні гайди, інструкції, огляди.
Веб-студія в Києві MEGASITE готова взяти на себе просування вашої компанії. У нас є великий, а головне успішний досвід роботи з різними нішами бізнесу, результатом якого стало зростання прибутку наших клієнтів.