Ефективна реклама для інтернет-магазину

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
14 вер 2023
272 переглядів
5/ 5  (1)
Ефективна реклама для інтернет-магазину

Діджиталізація суспільства прогресує і зростання кількості інтернет-магазинів постійно збільшується. Наразі у сфері e-commerce вже немає низькоконкурентних ніш, тому для залучення відвідувачів у свій інтернет-магазин необхідно постійно тестувати нові та оптимізувати старі інструменти. У цій статті ми поговоримо про те, яка інтернет-реклама найбільш ефективна для онлайн-магазинів, і допоможемо визначитися з вибором маркетингових каналів для вашого бізнесу.

Особливості інтернет-реклами онлайн-магазинів

Перед тим, як розпочати рекламу інтернет-магазину, потрібно на 100% переконатися, що сайт готовий задовольнити потреби відвідувачів. Що це означає? Онлайн-магазину доведеться конкурувати не тільки з такими ж майданчиками, а ще й з гігантами ринку - маркетплейсами. Тому, щоб покупець після переходу з реклами залишився на вашому сайті та здійснив покупку, його шлях має бути максимально легким і комфортним, починаючи від каталогу, і закінчуючи сторінкою оплати. 

Згадайте свої походи до супермаркету - товари у всіх відділах, стелажах і на полицях розташовані в певному порядку, а сам план магазину розроблений так, щоб товари можна було легко знайти і швидко купити. Така сама логіка має бути і при продажах в інтернет-магазині:

  • переконайтеся, що каталог товарів продуманий і логічний, а фільтри працюють справно;
  • простежте, щоб усі картки товарів, сторінки умов доставки та оплати були повністю заповнені;
  • протестуйте швидкість завантаження сторінок;
  • максимально спростіть шлях покупця в кошику. 

Тільки після того, як ви поліпшите юзабіліті онлайн-магазину, можна приступати до просування сайту. В іншому випадку, як би добре не була налаштована рекламна кампанія, продажі будуть на мінімумі через те, що для покупця сайт виявиться незручним. Щоб уникнути такої проблеми, для розробки інтернет-магазину рекомендуємо звертатися до професіоналів з великою кількістю кейсів зі створення проєктів e-commerce. 

IT-компанія MEGASITE на ринку вже понад 13 років, у нас за спиною понад 900 успішно реалізованих проєктів, тому наші компетенції дають змогу створити сучасні онлайн-магазини та успішно просувати їх в інтернеті.

Види реклами для просування інтернет-магазину

Способи розкрутки інтернет-магазину залежать від товарів, що реалізуються, і цільової аудиторії. Розглянемо докладніше кожен із каналів просування.

Види реклами для інтернет-магазину

SEO-оптимізація

Провідний інструмент для збільшення кількості відвідувачів - це SEO-просування сайтів та інтернет-магазинів. За допомогою цього методу ви можете щодня отримувати вже зацікавлену ЦА. SEO передбачає досить великий пул дій, але витрачений час і бюджет того варті. Натомість ви отримуєте позицію в ТОПі видачі Google, якій довіряють користувачі. 

Щоб впровадити SEO в інтернет-магазин, необхідно виконати два етапи - внутрішню і зовнішню оптимізацію. До внутрішньої оптимізації належать:

  • побудова правильної логіки сайту;
  • збір семантичного ядра;
  • перелінковка між сторінками;
  • написання seo-оптимізованого унікального контенту;
  • оптимізація внутрішніх сторінок.

Під зовнішньою оптимізацією мається на увазі нарощування маси посилань з інших ресурсів, щоб в очах Google інтернет-магазин мав надійніший і авторитетніший вигляд.

Контекстна реклама

Це текстові, графічні, відео-оголошення, які демонструються користувачам, якщо вони вводяться в рядку пошуку Google або цікавляться певною тематикою. Контекстна реклама зручна тим, що одразу після запуску приводить перших відвідувачів, на відміну від SEO. Але й працювати вона перестає одразу ж після того, як ви перестали її фінансувати. 

Види реклами в Google:

  • пошукова реклама - демонструється вгорі екрана, перед органічною видачею. Саме пошукова реклама є найпопулярнішим видом контекстної реклами;
  • товарні оголошення - сервіс Google Shopping, який працює на базі Google Merchant і рекламної платформи Google Adwords;
  • таргетована реклама - демонстрація оголошення для конкретної аудиторії із заданими параметрами;
  • ретаргетинг - "нагадування" про online-магазин для тієї аудиторії, яка вже відвідувала ваш сайт або поклала товар у кошик, але так і не купила його;
  • банерна реклама - креатив, який публікується на партнерських сайтах через ADSENSE;
  • відеореклама - розміщення відео про ваш товар або магазин на YouTube.

Найкраще контекстна реклама для просування інтернет-магазину проявляє себе, якщо у вас популярні товари і їх часто шукають у пошуку.

SMM

Вашого магазину ще немає в соцмережах? Тоді скоріше заведіть там офіційні акаунти у Facebook, Instagram, Tik-Tok і робіть акцент на тій соцмережі, де найбільше вашої цільової аудиторії. Публікуйте товари, розповідайте про нові колекції та розпродажі, доносьте цінності свого бізнесу і комунікуйте з клієнтами безпосередньо. 

У соцмережах можна запустити таргет або ж залучати блогерів і лідерів думок для реклами вашої продукції.

Email-маркетинг 

Розсилки на пошту відмінно працюють для підвищення продажів інтернет-магазину, але тут є певні нюанси. Користувачі втомилися від спаму, тому ваші розсилки мають бути максимально персоналізованими і не дуже частими. По-друге, листи слід надсилати тільки після згоди підписників.

Контент-маркетинг 

У рамках цієї стратегії бізнес залучає клієнтів за допомогою корисного контенту, який не націлений на те, щоб "продати". Тобто це не пряма реклама магазину, а максимально нативний контент, у якому "зашита" користь для людини. Основні канали контент-маркетингу:

  • ведення корпоративного блогу;
  • канал на YouTube;
  • публікації в ЗМІ від імені бренду;
  • навчальні матеріали, гайди, керівництва.

Стратегія контент-маркетингу повністю побудована на інтересах ЦА. Через свої статті/відео ви повинні щиро хотіти принести користь людям, тільки в такому разі матеріали дійсно будуть популярними і викликатимуть довіру. До того ж, не забувайте періодично робити аналіз конкурентів, щоб завжди бути в тренді. Підкреслимо, що ця рекомендація підходить абсолютно для всіх видів інтернет-реклами. 

Хочете замовити рекламу інтернет-магазину? Веб-студія в Києві MEGASITE запрошує на безкоштовну консультацію щодо вашого проєкту. Ми надаємо весь спектр послуг з SEO та контекстної реклами для багаторазового збільшення продажів в інтернет-магазинах наших клієнтів.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок