Діджиталізація суспільства прогресує і зростання кількості інтернет-магазинів постійно збільшується. Наразі у сфері e-commerce вже немає низькоконкурентних ніш, тому для залучення відвідувачів у свій інтернет-магазин необхідно постійно тестувати нові та оптимізувати старі інструменти. У цій статті ми поговоримо про те, яка інтернет-реклама найбільш ефективна для онлайн-магазинів, і допоможемо визначитися з вибором маркетингових каналів для вашого бізнесу.
Перед тим, як розпочати рекламу інтернет-магазину, потрібно на 100% переконатися, що сайт готовий задовольнити потреби відвідувачів. Що це означає? Онлайн-магазину доведеться конкурувати не тільки з такими ж майданчиками, а ще й з гігантами ринку - маркетплейсами. Тому, щоб покупець після переходу з реклами залишився на вашому сайті та здійснив покупку, його шлях має бути максимально легким і комфортним, починаючи від каталогу, і закінчуючи сторінкою оплати.
Згадайте свої походи до супермаркету - товари у всіх відділах, стелажах і на полицях розташовані в певному порядку, а сам план магазину розроблений так, щоб товари можна було легко знайти і швидко купити. Така сама логіка має бути і при продажах в інтернет-магазині:
Тільки після того, як ви поліпшите юзабіліті онлайн-магазину, можна приступати до просування сайту. В іншому випадку, як би добре не була налаштована рекламна кампанія, продажі будуть на мінімумі через те, що для покупця сайт виявиться незручним. Щоб уникнути такої проблеми, для розробки інтернет-магазину рекомендуємо звертатися до професіоналів з великою кількістю кейсів зі створення проєктів e-commerce.
IT-компанія MEGASITE на ринку вже понад 13 років, у нас за спиною понад 900 успішно реалізованих проєктів, тому наші компетенції дають змогу створити сучасні онлайн-магазини та успішно просувати їх в інтернеті.
Способи розкрутки інтернет-магазину залежать від товарів, що реалізуються, і цільової аудиторії. Розглянемо докладніше кожен із каналів просування.
Провідний інструмент для збільшення кількості відвідувачів - це SEO-просування сайтів та інтернет-магазинів. За допомогою цього методу ви можете щодня отримувати вже зацікавлену ЦА. SEO передбачає досить великий пул дій, але витрачений час і бюджет того варті. Натомість ви отримуєте позицію в ТОПі видачі Google, якій довіряють користувачі.
Щоб впровадити SEO в інтернет-магазин, необхідно виконати два етапи - внутрішню і зовнішню оптимізацію. До внутрішньої оптимізації належать:
Під зовнішньою оптимізацією мається на увазі нарощування маси посилань з інших ресурсів, щоб в очах Google інтернет-магазин мав надійніший і авторитетніший вигляд.
Це текстові, графічні, відео-оголошення, які демонструються користувачам, якщо вони вводяться в рядку пошуку Google або цікавляться певною тематикою. Контекстна реклама зручна тим, що одразу після запуску приводить перших відвідувачів, на відміну від SEO. Але й працювати вона перестає одразу ж після того, як ви перестали її фінансувати.
Види реклами в Google:
Найкраще контекстна реклама для просування інтернет-магазину проявляє себе, якщо у вас популярні товари і їх часто шукають у пошуку.
Вашого магазину ще немає в соцмережах? Тоді скоріше заведіть там офіційні акаунти у Facebook, Instagram, Tik-Tok і робіть акцент на тій соцмережі, де найбільше вашої цільової аудиторії. Публікуйте товари, розповідайте про нові колекції та розпродажі, доносьте цінності свого бізнесу і комунікуйте з клієнтами безпосередньо.
У соцмережах можна запустити таргет або ж залучати блогерів і лідерів думок для реклами вашої продукції.
Розсилки на пошту відмінно працюють для підвищення продажів інтернет-магазину, але тут є певні нюанси. Користувачі втомилися від спаму, тому ваші розсилки мають бути максимально персоналізованими і не дуже частими. По-друге, листи слід надсилати тільки після згоди підписників.
У рамках цієї стратегії бізнес залучає клієнтів за допомогою корисного контенту, який не націлений на те, щоб "продати". Тобто це не пряма реклама магазину, а максимально нативний контент, у якому "зашита" користь для людини. Основні канали контент-маркетингу:
Стратегія контент-маркетингу повністю побудована на інтересах ЦА. Через свої статті/відео ви повинні щиро хотіти принести користь людям, тільки в такому разі матеріали дійсно будуть популярними і викликатимуть довіру. До того ж, не забувайте періодично робити аналіз конкурентів, щоб завжди бути в тренді. Підкреслимо, що ця рекомендація підходить абсолютно для всіх видів інтернет-реклами.
Хочете замовити рекламу інтернет-магазину? Веб-студія в Києві MEGASITE запрошує на безкоштовну консультацію щодо вашого проєкту. Ми надаємо весь спектр послуг з SEO та контекстної реклами для багаторазового збільшення продажів в інтернет-магазинах наших клієнтів.