Методи самостійної розкрутки інтернет-магазину

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
25 лис 2023
394 просмотра
5/ 5  (1)
Методи самостійної розкрутки інтернет-магазину

Щоб інтернет-магазин продавав і приносив дохід, недостатньо його розробити і запустити. Навіть якщо сайт добре продуманий, має чітку структуру і цікавий контент, результатів не буде, якщо про нього ніхто не дізнається. Ефективне просування інтернет-магазину - це ключ до прибуткового Ecommerce-проекту.

Щоб виділити магазин серед конкурентів, привернути увагу потенційних покупців, необхідне комплексне просування сайту за релевантними каналами. Хоча самостійно просувати магазин досить складно, це не означає, що це неможливо.

Поради щодо просування інтернет-магазину

Є 2 основні методи розкрутки, які використовують після створення інтернет-магазину:

  • робота над самим порталом (SEO-просування інтернет-магазину) - оптимізація під пошукові системи, створення якісного контенту, розстановка ключів, розширення функціоналу, мета-теги тощо;
  • реклама на зовнішніх майданчиках - акаунт у соцмережах, email-розсилка, пости у блогерів, публікації у ЗМІ, таргетована реклама тощо.

Для реклами використовують різні інструменти для просування інтернет-магазину, вибір яких залежить від методу розкрутки. Тому важливо ретельно продумати стратегію для ефективного просування інтернет-магазину.

Зовнішня реклама

Якщо у вас є інтернет-магазин, то найлогічніший вектор просування - це онлайн-інструменти. А саме:

  • соцмережі;
  • email-розсилка;
  • таргетована і контекстна реклама в Google;
  • публікації у блогерів; 
  • прайс-агрегатори.

Таргетована та контекстна реклама

Таргетована і контекстна реклама розрахована на те, щоб показувати аудиторії оголошення з урахуванням їхніх інтересів. Різниця: контекстна реклама - це банери на сайтах із посиланням на ваш портал, а таргетована - оголошення в соцмережах.

Наприклад, якщо користувача зацікавив пилосос певної моделі і він шукав його в інтернет-магазинах побутової техніки, то потім, на яку б сторінку Google він не перейшов, йому демонструватиметься реклама цієї техніки від різних магазинів. Виняток - випадки, коли в браузері ввімкнено блокувальник реклами.

Соцмережі (SMM-просування)

Крім продажів, соцмережі використовують для підвищення впізнаваності та лояльності аудиторії. Для ефективного SMM-просування інтернет-магазину слід вибрати платформи, які користуються найбільшим попитом у вашої цільової аудиторії (ЦА), і створити там офіційні акаунти магазину. Тут ви зможете розповідати про свій продукт, привертати увагу акціями та вибудовувати комунікацію з покупцями.

Реклама у блогерів

Ще один інструмент просування сайту інтернет-магазину - реклама у блогерів, інфлюенсерів і лідерів думок, аудиторію яких може зацікавити ваш товар. Не обов'язково співпрацювати з інфлюенсерами-мільйонниками, рекламна інтеграція у яких коштує сотні, а то й тисячі доларів. Реклама на каналах нано- і мікроблогерів також дає цільову аудиторію, а ціни в рази менші.

Поштова розсилка

Хороший результат у продажах демонструє email-маркетинг. За допомогою розсилки ви можете швидко і недорого повідомити своїй аудиторії про цікаві продукти, акції, сезонні знижки.

Прайс-агрегатори

Прайс-агрегатори - це сервіси, де зібрані дані про вартість товарів / послуг у різних продавців. Це дає змогу споживачам швидко порівняти ціну і визначитися, де краще купити продукт, який їх цікавить.

Методи самостійного просування інтернет-магазину

Робота над інтернет-магазином

Щоб інтернет-магазин користувався попитом, необхідно працювати не тільки над зовнішньою рекламою, а й над самим порталом. Щоб ефективно впоратися із завданням, варто проаналізувати всі сторінки для виявлення проблемних місць. Потім - провести внутрішню роботу, яка включає такі моменти:

  • виправлення технічних помилок - неіснуючі посилання, погана структура, баги;
  • розширення/поліпшення функціоналу, структури сайту - дуже важливо, щоб користувач швидко і легко знайшов потрібний продукт і без затримок здійснив покупку;
  • підбір ключових слів. Особливу увагу слід приділити довгим детальним фразам, які люди використовують у пошуку. За ними набагато легше вийти на ваш сайт і знайти шуканий продукт, ніж за короткими загальними запитами;
  • оптимізація контенту. Для утримання клієнтів на сайті тексти мають бути цікавими, корисними, привертати увагу. Зображення - чіткими, максимально стислими, щоб сторінка швидко завантажувалася.

Рекомендуємо впровадити чат-боти для ефективного обслуговування клієнтів і формування воронки продажів. Роботи допомагають вирішити питання, для яких не потрібне залучення менеджера.

Що потрібно враховувати під час просування сайту?

Ефективне просування інтернет-магазину - це комплексне завдання, яке вимагає використання багатьох ресурсів. Тому до нього необхідно підходити відповідально, обов'язково склавши план маркетингу і правильно обравши виконавців. Особливу увагу слід приділити якісному опису карток товарів, який виділяв би ваш ресурс на тлі конкурентів.

Не варто обмежуватися одним каналом залучення клієнтів, оскільки цього недостатньо для охоплення великої аудиторії. Згодом аналіз рекламної стратегії покаже, які методи найбільш ефективні. Також не варто забувати регулярно моніторити дії конкурентів і працювати над удосконаленням сайту.

Важливо розуміти, що SEO просування сайту інтернет-магазину - процес, над яким необхідно працювати постійно. Для збільшення продажів недостатньо вийти в ТОП Google. Необхідно закріпитися на перших позиціях, щоб конкурентам було складно зайняти ваше місце.

Де замовити комплексне просування інтернет-магазину?

Щоб просування магазину принесло результат у вигляді клієнтів, зверніться в IT-компанію MEGASITE - веб-студію в Києві, яка займається розробкою інтернет-магазинів і їх просуванням для підвищення продажів.

Якщо ви плануєте зайнятися просуванням свого ecommerce-проєкту і розумієте, що у вас може не вистачити часу і знань - запрошуємо на безкоштовну консультацію в MEGASITE, на якій розберемо ваш запит і запропонуємо ефективне рішення для просування.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок