Якщо ви займаєтеся розробкою стратегії онлайн-просування свого проєкту і цікавитеся, скільки коштує реклама в інтернеті - ця стаття для вас. У цьому матеріалі ми розглянемо, від чого залежить вартість реклами, її моделі оплати та варіативність цін залежно від майданчика.
Ціна реклами в інтернеті залежить від різних чинників:
Ціни можуть змінюватися дуже часто, залежно від поточної ситуації на ринку. Щоб дізнатися вартість рекламної кампанії для свого проєкту, зверніться до менеджера IT-компанії MEGASITE.
Маркетологи виділяють три основні моделі оплати реклами в інтернеті:
Щоб визначити, який метод оплати підходить вашому бізнесу, необхідно враховувати бюджет і мету рекламної кампанії. Наприклад, CPC ефективний для залучення трафіку на веб-сайт, тоді як CPM підійде, якщо ви хочете зробити бренд впізнаваним.
Контекстну рекламу показують користувачеві залежно від його запитів (ключових слів) у браузері, мобільних застосунках тощо. Наприклад, якщо хтось шукає інформацію про цифрові камери, якийсь час йому будуть постійно їх рекламувати, який би сайт він не відкрив.
Ціна на контекстну рекламу залежить від різних чинників, серед яких ключові слова, конкуренція тощо. Основні моделі оплати - за кліками або показами (CPC або CPM).
Товарна реклама - це просування інтернет-магазину за допомогою сервісу Гугл Merchant. Вона передбачає різні методи, серед яких таргетована, банерна, пошукова реклама. Ціна послуги залежить від платформи, конкуренції, ключових слів, формату публікацій. Щоб отримати більш точні розцінки на рекламу в інтернеті, зв'яжіться з менеджером нашої веб-студії в Києві.
Особливості контекстної і таргетованої реклами в тому, що її показують цільовій аудиторії залежно від запитів. Тільки контекстну рекламу демонструють у пошукових системах і у вигляді рекламних банерів на сторінках сайтів, а таргет - у соцмережах. Відповідно, у першому випадку просування обійдеться дорожче, оскільки охоплює більшу аудиторію.
Пошукова реклама - це різновид контекстного просування, коли сайт з'являється на першій сторінці видачі у відповідь на ключовий запит із позначкою "реклама". Такий формат вигідний тим, що сайт швидко потрапляє в топ-10. Мінус - кліки коштують дорого (ціна інтернет-реклами безпосередньо залежить від конкуренції), сайт одразу втратить позиції в топ-видачі, щойно ви припините платити. При цьому користувачі можуть не помічати рекламу через "банерну сліпоту".
Ретаргетинг - це метод просування, за якого банери показують клієнтам, які вже відвідували веб-сайт. Вона допомагає повторно привернути їхню увагу до ресурсу, поліпшити конверсію, збільшити продажі. Середня ціна вартості реклами - від 1,5 до 2 доларів залежно від обраної платформи.
Банерна реклама представлена у вигляді графічних оголошень (статичних або динамічних), клікнувши на які можна перейти на потрібний ресурс. Банери розміщують на різних частинах веб-сайту - вгорі або внизу сторінки, збоку тощо. Компанія платить за вартість кліка на рекламу або за 1 тис. показів. У другому випадку ціна стартує від 1 до 5 доларів, залежно від обраної платформи.
Не варто випускати з уваги рекламу в YouTube, де середня вартість переходу за посиланням стартує від 0,1 до 0,3 долара. Це одна з найпопулярніших відеоплатформ, де можна розміщувати рекламні ролики різного типу. Рекламу часто показують на початку або наприкінці кліпів, а сама вона може бути представлена в різних форматах.
Соціальні мережі охоплюють майже всіх користувачів в інтернеті, тому є ефективним способом привернення їхньої уваги до свого бренду. Середня ціна кліка в соцмережах коливається в межах 0,5-2 долара.
Крім платної реклами, існують безкоштовні методи просування, які також можуть приносити бізнесу цільових клієнтів. Можна рекламувати сайт і послуги на безкоштовних дошках оголошень, на форумах, на різних агрегаторах, а також до безкоштовних способів просування можна віднести і соціальні мережі, наприклад, в Instagram, за рахунок так званої органіки.
Однак, як правило, ефективність платної реклами все одно вища, ніж у випадку з безкоштовними методами. Ми рекомендуємо використовувати платні та безкоштовні методи в комбінації, щоб отримати максимальний результат.
Щоб дізнатися, скільки коштує інтернет-реклама для ефективного просування вашого бізнесу, сайту, зверніться до менеджера MEGASITE і обговоріть деталі. Просто зателефонуйте нам за номером +38 (095) 1000 119 або залиште заявку на сайті.