Як сайт впливає на офлайн-продажі: кейси та метрики

15 сер 2025
36 просмотров
5/ 5  (1)
Як сайт впливає на офлайн-продажі: кейси та метрики

Сайт компанії — це важливий канал, який не тільки впливає на онлайн-продажі, але й на поведінку клієнтів в офлайн-точках. Перш ніж відвідати магазин, покупці все частіше вивчають інформацію про товар в інтернеті. Вони дивляться асортимент, ціни, акції, послуги — і вже тоді вирішують, чи варто до вас зайти і за чим. Детальніше, як від сайту залежить успіх традиційної роздрібної торгівлі, читайте далі в цій статті.

Зв'язок офлайн і онлайн-продажів

Як сайт впливає на продажі в магазині, демонструє зв'язок офлайн і онлайн-продажів:

  • 82% активних користувачів інтернету спочатку шукають інформацію про товар онлайн, а потім купують його в магазині;
  • 83% споживачів, які мають доступ до інтернету, хоча б іноді вивчають дані про продукти в мережі, перш ніж відправитися в магазин, а 24% роблять це завжди.

Ці цифри говорять, що створення інтернет-магазину відіграє важливу роль в офлайн-продажах. Потенційний клієнт може не натиснути на кнопку «Купити», але вплив сайту на магазин залишається, оскільки саме він допомагає людині прийняти рішення і вибрати, куди йти за покупкою. Тому слід пам'ятати, що онлайн-продажі збільшують офлайн-прибуток, якщо бізнес грамотно вибудовує свою цифрову присутність.

Як сайт впливає на рішення в магазині

Як сайт впливає на споживача? Тут задіяно кілька механізмів:

  • відгуки — перш ніж вирушити за покупками, клієнти вивчають рекомендації на сайті та в соціальних мережах. Тому варто заздалегідь подбати про те, щоб на вашому ресурсі були хороші відгуки. Це позитивно вплине на імідж бренду і є яскравим прикладом того, чому сайт покращує продажі офлайн;
  • дизайн і зручність ресурсу — чим зручніший і зрозуміліший ресурс (якісні фото, продумані фільтри, описи), тим вищий шанс, що людина зайде в магазин з наміром купити. Таким чином сайт як інструмент прийняття рішень дозволяє клієнту заздалегідь визначитися з вибором, оцінити асортимент і скоротити шлях до каси;
  • якісний контент — роль інтернет-присутності при покупці помітна в сферах, де важливо «помацати» товар перед придбанням: одяг, косметика, техніка. Тому чим краще буде подана інформація, тим вищі шанси на успішні продажі офлайн.
  • персоналізація — якщо сайт запам'ятовує інтереси користувача або розсилає індивідуальні пропозиції, це може підштовхнути до походу в магазин. Люди йдуть не просто «подивитися», а з конкретною метою — приміряти те, що вже вибрали онлайн, або скористатися персональною офлайн-акцією.

Таким чином, розробка інтернет-магазину в Україні — це не тільки успішний крок для ефективних онлайн-продажів. Він безпосередньо впливає на поведінку клієнтів у торгових точках, допомагає прийняти рішення, підвищує довіру до бренду і збільшує продажі.

Метрики: залученість, переходи, офлайн-конверсії

Щоб зрозуміти, наскільки ефективно сайт впливає на офлайн-продажі, важливо відстежувати не тільки онлайн-покупки, але і те, що відбувається, коли користувач приходить в магазин. Для цього використовуються:

  • онлайн залученість для офлайн продажів — в списку перших і важливих показників. Чим довше користувач залишається на сайті і активніше взаємодіє з контентом, тим вище шанс, що він запам'ятає бренд, вибере товар і відправиться за покупками;
  • переходи відвідувача на сторінки, де вказаний список магазинів — це явний сигнал, що він готовий прийти в точку продажу. Тому відстеження переходів на сайт і всередині нього — важливі моменти, які треба враховувати при аналізі шляху покупця;
  • конверсія онлайн в офлайн, коли користувач, який почав шлях на сайті, завершує його покупкою в магазині. Відстежити це можна за допомогою промокодів або купонів, виданих на сайті, онлайн-бронювання товарів.

Як виміряти офлайн-конверсію? Можна налаштувати передачу подій з сайту в CRM, використовувати динамічні телефони для коллтрекінгу, прив'язувати купони та акції до унікальних джерел трафіку. Також можете запропонувати клієнту заповнити анкету в магазині, де буде питання: «Як ви дізналися про товар?»

Як сайт магазину може впливати на офлайн-продажі

Інтеграція CRM і відстеження відвідувань

Щоб розуміти, звідки приходять клієнти, які онлайн-дії спонукають їх до відвідування магазину і що працює найкраще, бізнесу потрібна інтеграція сайту з CRM. Сучасні інструменти аналітики допомагають у відстеженні відвідувань через сайт, для чого враховують такі дії, як:

  • перегляд сторінки «Де купити»;
  • клік на кнопку «Побудувати маршрут»;
  • завантаження купона або промокоду;
  • перехід до онлайн-мапи з адресою магазину.

На основі цих подій можна формувати ліди з сайту в CRM, щоб надалі ефективно розвивати маркетингову кампанію.

Інтеграція CRM з інтернет-магазином також допомагає в відстеженні дзвінків і візитів через:

  • системи коллтрекінгу (наприклад, Ringostat або Binotel) показують, з якого рекламного оголошення, сайту або сторінки прийшов клієнт, який дзвонить по телефону;
  • промо- або QR-коди — допомагають прив'язати офлайн-покупку до конкретної рекламної кампанії або дії на сайті.

На окрему увагу заслуговують CRM-системи для рітейлу в Україні, серед яких — RetailCRM, SalesDrive. Ці платформи підтримують інтеграцію з сайтом, відстеження дзвінків і візитів, автоматизацію воронки продажів і дозволяють гнучко адаптуватися під український ринок.

Приклади в роздрібній торгівлі та послугах

Успішний сайт для магазину здатний істотно підвищити офлайн-продажі. Приклади рітейлу в Україні підтверджують це:

  • MOYO дозволяє не тільки оформити замовлення онлайн, але й перевірити наявність техніки в різних магазинах, забронювати товар і забрати його в той же день, що стимулює візити в офлайн-точки;
  • Eva розвиває омніканальну стратегію. Клієнти через сайт шукають акції, перевіряють наявність в конкретних магазинах і отримують персоналізовані пропозиції, що збільшує трафік в офлайн-мережі;
  • Watsons активно використовує сайт як інформаційний хаб — з онлайн-каталогом, бонусами і картою із зазначенням найближчих магазинів, що безпосередньо впливає на офлайн-продажі.

Щоб детальніше дізнатися, як замовити сайт, який збільшить продажі в офлайн-магазинах, зв'яжіться з фахівцями IT-компанії Megasite в Києві. Ми представимо кейси впливу сайту на офлайн-торгівлю, проаналізуємо ваші цілі та підберемо рішення, які допоможуть залучити онлайн-клієнтів до магазину та збільшити продажі.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок