Як знайти копірайтера вузької спеціалізації та оцінити його навички?

08 тра 2024
2 переглядів
5/ 5  (1)
Як знайти копірайтера вузької спеціалізації та оцінити його навички?

Як знайти копірайтера вузької спеціалізації та оцінити його навички?

Дуже складне питання, яке розкриває в своїй статті наша партнерка, Наталія Кирик, засновниця контент-студії WordFactory

Співпрацювати з копірайтером, який пише майже про все, безсумнівно, вигідно: він підготує статтю про садівництво, новину про вихід чергового гаджета чи SEO-текст для просування будівельної компанії. Проте якщо ваші завдання «з зірочкою» — потрібні експертні тексти з медицини, права чи програмування на мові Python — від універсального гравця буде мало користі. Так само як і у випадку зі специфічними текстами,  наприклад, PR-матеріалами чи сценаріями коротких відео на YouTube. Але ситуація зовсім не безвихідна. Розповідаємо, де знайти копірайтера вузької спеціалізації, як перевірити якість його роботи та яку роль у цьому може відігравати контент-студія.

Де шукати?

Пошуки потрібного спеціаліста варто починати саме там, де ви звикли це робити. Наприклад, на біржі або в соціальних мережах. Якщо ваші підписники знають про ваш напрям роботи, існує імовірність, що серед них опиниться людина з відповідною експертизою. До речі, примітки на кшталт «Поширення вітається» значно розширюють коло ваших знайомств і підвищують шанси на успіх.

Якщо ж стандартна пошукова операція провалилася, розгляньте інші варіанти.

  • Опублікуйте вакансію у профільних групах копірайтерів, маркетологів і диджитал-фахівців у Facebook і Telegram. Метод дієвий, але вам потрібно буде витратити час на пошук відносно «живих» майданчиків із нормальними показниками відвідування та відповідним рівнем виконавців.  
  • Спитайте у Google. Є шанси, що ваш медичний автор чи копірайтер у бетинг-тематиці вже створив власний сайт і за його допомогою залучає нових клієнтів. Ви можете переглянути як результати органічної видачі, так і перші рядки, зайняті пропозиціями з сайтів пошуку роботи. Але конверсія може виявитися низькою: виконавець може бути завантажений роботою або його очікування щодо оплати не відповідатимуть вашим можливостям.
  • Завітайте на LinkedIn. Вбудована функція пошуку дає змогу знаходити тут копірайтерів за конкретними запитами і відразу бачити, чи відкритий він до нових проєктів. Водночас і тут пошуки можуть зайти у глухий кут: український сегмент цієї профільної спільноти не дуже активний.
  • Відвідайте професійні спільноти. Трапляється, що юристи-стажери або медичні сестри пишуть тексти у вільний час. Але малоймовірно, що створювати контент для вашого проєкту зголоситься хірург, нотаріус-практик чи затребуваний програміст.

Чому варто звернутися до контент-студії?

Щоб суттєво скоротити час на пошуки та швидко й гарантовано отримати релевантний результат, знайдіть контент-студію із великою напрацьованою базою копірайтерів, зокрема й вузької спеціалізації.

Переваги співпраці з контент-студією:

  • мінімум ресурсів на пошуки виконавця та вирішення всіх організаційних завдань;
  • до ваших послуг досвідчені копірайтери, зокрема й вузької спеціалізації, неодноразово перевірені іншими клієнтами;
  • ви гарантовано отримуєте тексти, створені за вашими вимогами;
  • роботу копірайтера (нюанси техзавдання, дедлайн) контролює менеджер і перевіряє редактор контент-студії;
  • можна користуватися послугами контент-студії постійно або час від часу;
  • замовляти тексти можна в різних форматах та на різних мовах (із залученням копірайтерів-носіїв і перекладачів);
  • у будь-який момент від менеджера можна отримати інформацію про те, як просувається робота, попросити показати частину готового тексту, внести корективи у ТЗ та вирішити інші організаційні питання;
  • якщо до готового тексту виникнуть зауваження в межах наданого ТЗ, автор контент-студії оперативно і безплатно все виправить чи скорегує.

Як перевірити копірайтера на відповідність вимогам?

Почніть з портфоліо — попросіть потенційного виконавця навести три-п’ять робіт, які він вважає найкращими у вашій темі. Уточніть, чи працював копірайтер у парі з редактором, адже в такому випадку оригінальний текст виконавця може дещо відрізнятися від того, який ви побачите за посиланням.

Якщо копірайтер підписував NDA з попередніми клієнтами і не може навести приклади робіт, запропонуйте  йому тестове завдання. Чудово, якщо ви особисто можете оцінити якість текстів: не тільки граматику та пунктуацію, а й структуру, зв’язаність розповіді, вміння органічно використовувати ключові слова та LSI-конструкції. Крім того, ви маєте бути впевненими у точності формулювань і тверджень, а також вміти розрізняти авторитетні джерела від ресурсів, створених лише заради пошукового трафіку.

У пригоді стануть навіть інструменти на перевірку ШІ-згенерованого контенту. Адже ChatGPT та іншим подібним сервісам властиві так звані галюцинації — чат-боти просто вигадують текст, якщо не знають відповіді, а також зловживають неіснуючими посиланнями-підтвердженнями.

Копірайтери, які виконуватимуть ваше завдання у контент-студії, мають внутрішній рейтинг на основі відгуків попередніх клієнтів, зокрема у вашій темі. Також ви можете зазначити у технічному завданні всі побажання до тексту, зокрема заборонити використовувати ШІ для генерації текстів. Виконання цих умов копірайтером доведеться перевіряти не вам, а менеджеру проєкту. За потреби він виконає фактчекінг, а на фінальному етапі текст обов’язково вичитає досвідчений редактор.

Якщо контент-студія ретельно збирає зворотний зв’язок, це допомагає їй доволі швидко визначити, наскільки клієнти задоволені текстами, чи відповідають вони конкретним потребам, і чи дійсно копірайтер може вважатися експертом. Ця інформація дає змогу формувати пули авторів у певних темах, контролювати їхнє навантаження та в разі потреби швидко знаходити вільного виконавця під кожне завдання.

Сподіваюся, ці рекомендації допоможуть вам знайти гідного виконавця. Але якщо тексти потрібні терміново, а ресурсів на пошуки одного ідеального копірайтера з-поміж десятків претендентів обмаль, одразу звертайтеся до WordFactory — нас не налякають жодні специфічні теми та формати текстів.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок