Що таке наскрізна аналітика і як вона працює

30 жов 2023
261 перегляд
5.00/ 5  (1)
Що таке наскрізна аналітика і як вона працює

Хочете правильно оцінити роботу з клієнтами? Тоді вам потрібна наскрізна аналітика! Вона відстежує й аналізує їхню взаємодію з вашим продуктом/послугою, починаючи від першого контакту і до вторинних продажів. Це допомагає правильно побудувати маркетингову стратегію, оптимізувати бюджет і ресурси, поліпшити контакт із клієнтами та збільшити продажі.

Навіщо потрібна наскрізна аналітика

Наскрізна аналітика відстежує різні канали взаємодії з клієнтом - вебсайти, соцмережі, мобільні застосунки, покупки офлайн/онлайн та інше. Отримані дані збираються в одну базу й аналізуються за допомогою спеціальних алгоритмів. Результати дають змогу визначити інтереси цільової аудиторії (ЦА), оцінити ефективність реклами, оптимізувати бізнес-процеси так, щоб отримати максимальний прибуток.

Завдання наскрізної аналітики

Головна мета наскрізної аналітики - побудувати ефективну маркетингову стратегію і залучити клієнта. Для цього вона повинна вирішити такі завдання:

  • визначити, скільки грошей було витрачено на маркетинг (створення інтернет-магазину, розкрутка сайтів, контекстна реклама), який прибуток принесло кожне вкладення;
  • з'ясувати, які товари/послуги користуються попитом, перспективні напрямки;
  • зрозуміти, як клієнт взаємодіє з продуктом на різних етапах, від знайомства з рекламою до доставки товару і вторинної покупки (воронка продажів);
  • визначити основні точки контакту клієнта з продуктом компанії - інтернет, офлайн-магазин, соцмережі, реклама в Google;
  • вивчити ROMI (повернення інвестицій у маркетинг) - дізнатися, наскільки ефективно компанія використовує свої ресурси і гроші, які саме маркетингові ходи приносять найбільший дохід, чи потрібна розробка сайтів;
  • визначити якість роботи співробітників із ЦА.

Усі ці завдання наскрізної аналітики можна успішно розв'язати лише в тому разі, якщо всі канали налаштовані правильно, система працює злагоджено і без збоїв. Для цього необхідно звернутися до перевірених розробників, таких як IT-компанія MEGASITE, які займаються створенням сайтів різної спрямованості, розробкою інтернет-магазинів, просуванням сайтів, автоматизацією підприємств.

Наскрізна аналітика: що це таке і навіщо потрібна

Кому потрібна наскрізна аналітика

Наскрізна аналітика корисна будь-якому бізнесу, який хоче знати свого клієнта, поліпшити з ним взаємодію, підвищити ефективність своїх дій, реклами:

  • власники бізнесу зможуть оцінити роботу своєї компанії, прийняти стратегічно важливі рішення. Наприклад, визначити, чи потрібна подальша розробка інтернет-магазину, підключення нових майданчиків для просування тощо;
  • маркетологи поліпшать рекламну стратегію, зрозуміють, які інструменти маркетингу, напрямки найперспективніші, яких заходів вжити для утримання клієнтів;
  • керівники з продажу відстежать, який товар користується попитом, зможуть проаналізувати конверсії, оптимізувати воронки продажів;
  • аналітики зможуть визначити останні тенденції, тренди, які допоможуть рухатися далі й успішно розвивати бізнес.

Без ефективної аналітики висока ймовірність, що компанія втратить клієнтів, якщо буде неефективно з ними працювати. Тому для підвищення продажів без наскрізного відстеження не обійтися навіть малому бізнесу.

Як працює наскрізна аналітика

Наскрізне відстеження будують на базі програми, яка збирає інформацію:

  • Excel або Google Sheets (таблиці в Гугл) - варіант для молодого бізнесу, оскільки багато роботи виконується вручну. Не можна виключати людський фактор, коли можливі помилки при внесенні даних або аналізі інформації. Відповідно, результат на основі таких даних буде неточний;
  • Google Analytics - популярний інструмент, який відстежує активність користувачів на веб-сайтах. Дані про офлайн активність клієнтів, мобільні додатки потрібно завантажувати вручну. Інструмент має обмежені можливості, тому не можна точно оцінити всю ситуацію. Якщо інформація надходить із різних каналів, цей варіант не підходить;
  • CRM  готова або кастомна (індивідуальна) розробка. Система допомагає охопити різні канали, через які відбувається взаємодія з ЦА. На ринку багато готових програм, які можна налаштувати залежно від потреб компанії. Якщо у вас великий бізнес, більше підійде індивідуальна розробка, яка буде повністю під нього адаптована.

Якісне наскрізне відстеження не можна побудувати без інтеграції CRM. Ця система збирає відомості через сайти, соцмережі, телефонні дзвінки в компанію. Усі відомості відправляються в базу даних, на кожного клієнта заводиться лід (індивідуальна картка). Усі процеси збору даних повністю автоматизовані, причому людський фактор мінімальний. Це гарантує високу швидкість обробки інформації, оскільки економить час співробітників.

Наступний крок - підключення CRM до системи наскрізної аналітики (наприклад, amoCRM і Alytics). Сюди надсилатиметься вся інформація, зокрема:

  • UTM мітки для відстеження клієнтів - визначають, звідки люди приходять на сайт і як поводяться, скільки часу провели на сторінці, куди перейшли;
  • адреса веб-сторінки, де було залишено заявку;
  • ідентифікатор форми заявки, яку було заповнено;
  • cookies - відстежують дії відвідувачів сайту, що дає змогу показувати цікаву для них рекламу;
  • спеціальні мітки, які відстежують користувача (Google, Facebook).

Уся ця інформація буде автоматично відправлятися на аналіз. Налаштування наскрізної аналітики передбачають певні фільтри, через які вона проходитиме (вік, стать, вид діяльності тощо). Веб-аналітики витягнуть потрібні дані та нададуть звіт, діаграми та графіки, на основі якого компанія розвиватиме свою діяльність.

Хочете налаштувати наскрізне відстеження, ідеально адаптоване для вашого бізнесу? Залиште заявку на сайті MEGASITE - і отримайте безкоштовну консультацію щодо вашого проєкту. Ми надаємо весь спектр послуг зі створення та просування сайтів, автоматизації підприємства, зокрема налаштовуємо наскрізну аналітику, дані якої допоможуть стимулювати збільшення продажів.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Страница
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок