Хочете правильно оцінити роботу з клієнтами? Тоді вам потрібна наскрізна аналітика! Вона відстежує й аналізує їхню взаємодію з вашим продуктом/послугою, починаючи від першого контакту і до вторинних продажів. Це допомагає правильно побудувати маркетингову стратегію, оптимізувати бюджет і ресурси, поліпшити контакт із клієнтами та збільшити продажі.
Наскрізна аналітика відстежує різні канали взаємодії з клієнтом - вебсайти, соцмережі, мобільні застосунки, покупки офлайн/онлайн та інше. Отримані дані збираються в одну базу й аналізуються за допомогою спеціальних алгоритмів. Результати дають змогу визначити інтереси цільової аудиторії (ЦА), оцінити ефективність реклами, оптимізувати бізнес-процеси так, щоб отримати максимальний прибуток.
Головна мета наскрізної аналітики - побудувати ефективну маркетингову стратегію і залучити клієнта. Для цього вона повинна вирішити такі завдання:
Усі ці завдання наскрізної аналітики можна успішно розв'язати лише в тому разі, якщо всі канали налаштовані правильно, система працює злагоджено і без збоїв. Для цього необхідно звернутися до перевірених розробників, таких як IT-компанія MEGASITE, які займаються створенням сайтів різної спрямованості, розробкою інтернет-магазинів, просуванням сайтів, автоматизацією підприємств.
Наскрізна аналітика корисна будь-якому бізнесу, який хоче знати свого клієнта, поліпшити з ним взаємодію, підвищити ефективність своїх дій, реклами:
Без ефективної аналітики висока ймовірність, що компанія втратить клієнтів, якщо буде неефективно з ними працювати. Тому для підвищення продажів без наскрізного відстеження не обійтися навіть малому бізнесу.
Наскрізне відстеження будують на базі програми, яка збирає інформацію:
Якісне наскрізне відстеження не можна побудувати без інтеграції CRM. Ця система збирає відомості через сайти, соцмережі, телефонні дзвінки в компанію. Усі відомості відправляються в базу даних, на кожного клієнта заводиться лід (індивідуальна картка). Усі процеси збору даних повністю автоматизовані, причому людський фактор мінімальний. Це гарантує високу швидкість обробки інформації, оскільки економить час співробітників.
Наступний крок - підключення CRM до системи наскрізної аналітики (наприклад, amoCRM і Alytics). Сюди надсилатиметься вся інформація, зокрема:
Уся ця інформація буде автоматично відправлятися на аналіз. Налаштування наскрізної аналітики передбачають певні фільтри, через які вона проходитиме (вік, стать, вид діяльності тощо). Веб-аналітики витягнуть потрібні дані та нададуть звіт, діаграми та графіки, на основі якого компанія розвиватиме свою діяльність.
Хочете налаштувати наскрізне відстеження, ідеально адаптоване для вашого бізнесу? Залиште заявку на сайті MEGASITE - і отримайте безкоштовну консультацію щодо вашого проєкту. Ми надаємо весь спектр послуг зі створення та просування сайтів, автоматизації підприємства, зокрема налаштовуємо наскрізну аналітику, дані якої допоможуть стимулювати збільшення продажів.