Що таке рекламне оголошення в Google Ads і як його скласти

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
20 гру 2024
41 перегляд
5/ 5  (1)
Що таке рекламне оголошення в Google Ads і як його скласти

Рекламне оголошення в Google Ads - це потужний інструмент просування, що допомагає компаніям заявити про себе, привернути увагу цільової аудиторії (ЦА) та вигідно представити свої товари чи послуги. Тому написати рекламне оголошення необхідно якісно: не тільки креативно і яскраво, а й з чітким посилом про важливу для клієнтів інформацію. Лише в цьому випадку рекламний креатив викличе інтерес і бажання взаємодіяти з компанією.

Рекламні оголошення в Google Ads - що це і їхня ефективність

Без реклами в Google Ads успішно просувати бізнес в інтернеті буде набагато складніше. Ця платформа спеціально створена для розміщення оголошень на різних майданчиках Google, а також YouTube та інших порталах, які є партнерами Google.

Схема працює просто. Коли користувач вводить запит у пошуковий рядок, система визначає, які оголошення йому відповідають. Вона оцінює:

  • якість рекламних оголошень;
  • сума, яку компанія готова заплатити (оцінюється ставка і встановлений бюджет);
  • релевантність реклами запиту, зокрема ключові слова.

Зіставивши всі дані, Google Ads показує рекламу користувачеві. Примітно, що якщо ставка компанії А вища, ніж у компанії В, але якість оголошення гірша, В може виграти в цих перегонах. Так Google Ads поєднує ефективність і справедливість, дає шанс успішно просувати товар навіть невеликим бізнесам з обмеженим бюджетом.

Чому варто рекламувати компанію в Google Ads

Серед переваг Google Ads можна виділити:

  • таргетинг - механізм, що відсортовує саме тих клієнтів, яким цікаве рекламне оголошення бренду;
  • гнучкість - менеджер може керувати бюджетом, стратегіями ставок, графіком показу;
  • оплата за результат - компанія платить лише за реальні дії, вчинені користувачами (наприклад, кліки);
  • аналітика - менеджер може переглянути докладні дані про покази, кліки, конверсії, і на підставі цих відомостей оптимізувати маркетингові кампанії.

Щоб використовувати всі переваги розміщення рекламних оголошень у Google Ads, треба правильно встановити всі налаштування. Це складний процес, що вимагає знань роботи з ключовими словами, таргетингом і аналітикою. Тому дуже важливо довірити налаштування фахівцям, які відмінно розбираються у всіх нюансах, наприклад, таргетологам MEGASITE.

Види рекламних оголошень у Google Ads

Google Ads пропонує різні формати реклами, які підходять для вирішення різних маркетингових завдань. Найпопулярніші варіанти:

  • текстові оголошення;
  • банерна реклама;
  • відеооголошення;
  • реклама в мобільних додатках;
  • оголошення в Google My Business (Google Business Profile);
  • реклама в Google Shopping.

Кожен із цих форматів має свої переваги і застосовується залежно від цілей кампанії та особливостей ЦА.

Як правильно скласти рекламне оголошення Google Ads

Текстові оголошення

Зовні текстові оголошення майже не відрізняються від результатів органічного пошуку, за винятком позначки «Реклама». Побачити їх можна після того, як клієнт вводить запит, у вигляді релевантних посилань на сайт, які розміщені вгорі та внизу сторінки пошуку Google, а також на партнерських порталах. Коли користувач клікає на таке оголошення, він автоматично перенаправляється на вказану сторінку сайту (на головну, картку товару).

Основні переваги текстових оголошень:

  • приваблюють користувачів, які активно шукають продукт або послугу;
  • контекстна реклама налаштовується на основі ключових слів, що підвищує її релевантність;
  • простота створення і редагування.

Такий формат допомагає залучити клієнтів, яким уже цікавий продукт. Також це чудовий варіант для підвищення трафіку на сайт і посилення присутності бренду в пошуковій видачі.

Банерна реклама

Так називають візуальне рекламне оголошення, яке розміщують на сайтах-партнерах Google, зокрема YouTube, Gmail. Для залучення клієнтів у банерах використовують графіку, зображення, анімацію, GIF, інтерактивні елементи та інше. Банери часто клікабельні, тобто при натисканні на зображення користувач переходить на сайт.

Банерні оголошення відмінно підходять для:

  • поліпшення впізнаваності бренду;
  • регулярного нагадування про продукт;
  • привернення уваги до акцій і пропозицій.

Банери особливо ефективні для створення емоційного зв'язку з клієнтами і наочної демонстрації свого товару або послуг.

Відеореклама

Продукт просувають за допомогою відеороликів. Їх демонструють у YouTube та на інших платформах, з якими співпрацює Google. Відео дає змогу емоційно впливати на клієнтів, викликаючи потрібні емоції та спонукаючи до покупки. Ролики чудово підходять для популяризації бренду, підвищення лояльності, просування нових продуктів.

Реклама в мобільних застосунках

Це банерна або відеореклама, яка відображається всередині мобільних додатків. Реклама розміщується за допомогою Google Ads і показується користувачам, коли вони відкривають додаток. Обов'язковою частиною є посилання на сторінку компанії.

Реклама в Google Shopping

Представлена у вигляді карток товару з картинками, цінами, назвами і посиланнями на потрібну сторінку прямо в пошуковій видачі Google і його сайтах-партнерах. Вони відображаються, якщо користувач шукає продукт, який відповідає асортименту компанії. Щоб система показувала такі оголошення, спочатку потрібно завантажити дані про товари в Google Merchant Center, потім пов'язати його з Google Ads.

Реклама в Google My Business (Google Business Profile)

Локальне оголошення дає змогу демонструвати свій товар на Google Maps, а також у своєму бізнес-профілі на Гугл. Чудово підходить для компаній, клієнти яких хочуть дізнатися, де саме знаходиться офіс, магазин або філія. Оголошення включають текст, зображення, час роботи, посилання на сторінки сайту та інші моменти.

Підготовка до створення оголошення

Перед тим, як створити рекламне оголошення, слід виконати низку підготовчих кроків:

  • визначити його мету, якого результату потрібно досягти - збільшити продажі, підвищити впізнаваність бренду, залучити трафік на сайт, прорекламувати продукт та інше;
  • вивчити цільову аудиторію - хто клієнт, які його проблеми вирішує ваш товар або послуга, як він відреагує на рекламу;
  • вибір типу оголошення - текстове, банер, відео та інше;
  • підбір ключових слів (наприклад, «купити телефон у Києві»), які покупець вводить у пошуковик. Тут допоможуть такі сервіси, як Google Keyword Planner, Google Trends, SEMrush, Ahrefs, Ubersuggest;
  • відстежуйте рекламу конкурентів - у чому вона добре працює, а де мінуси. Також це допоможе визначити останні тенденції, які допомагають успішно продавати товар;
  • виберіть платформу, на якій буде розміщено оголошення, від цього залежить його стиль, особливості та характер.

І звісно ж, перш ніж скласти рекламне оголошення, не забудьте про бюджет, на основі якого Google Ads ухвалюватиме рішення про показ вашої реклами користувачеві.

Яким правилам має відповідати ефективна реклама

Ефективне рекламне оголошення привертає увагу, зрозуміле, переконливе і спонукає до дії. Для цього необхідно подбати про такі моменти:

  • привабливий заголовок - має бути коротким і чітким, передавати суть продукту, містити ключові слова, що відповідають інтересам ЦА;
  • чіткість і лаконічність - створення оголошення передбачає стислість і максимальну інформативність;
  • акцент на вигоду - написати рекламне оголошення слід з чіткою конкретною пропозицією, щоб підвищити шанси на відгук;
  • заклик до дії - чіткий і зрозумілий;
  • використання унікальної пропозиції, яка переконає клієнта, чому він має обрати саме вас. Наприклад, продемонструйте сертифікати якості, відгуки, рейтинги на вашу користь;
  • увесь фото-, аудіо- та відеоконтент має бути якісним, відповідати бренду та гармоніювати з текстом.

Щоб дізнатися більше про рекламу в інтернеті: види, приклади, можливості, зверніться в IT-компанію MEGASITE. Ми спеціалізуємося на розробці ефективних рекламних стратегій і знаємо все про те, як створити рекламне оголошення. Також допоможемо вам вибрати оптимальні інструменти для просування, налаштувати контекстну рекламу і досягти поставлених бізнес-цілей!
 

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок