Рекламне оголошення в Google Ads - це потужний інструмент просування, що допомагає компаніям заявити про себе, привернути увагу цільової аудиторії (ЦА) та вигідно представити свої товари чи послуги. Тому написати рекламне оголошення необхідно якісно: не тільки креативно і яскраво, а й з чітким посилом про важливу для клієнтів інформацію. Лише в цьому випадку рекламний креатив викличе інтерес і бажання взаємодіяти з компанією.
Без реклами в Google Ads успішно просувати бізнес в інтернеті буде набагато складніше. Ця платформа спеціально створена для розміщення оголошень на різних майданчиках Google, а також YouTube та інших порталах, які є партнерами Google.
Схема працює просто. Коли користувач вводить запит у пошуковий рядок, система визначає, які оголошення йому відповідають. Вона оцінює:
Зіставивши всі дані, Google Ads показує рекламу користувачеві. Примітно, що якщо ставка компанії А вища, ніж у компанії В, але якість оголошення гірша, В може виграти в цих перегонах. Так Google Ads поєднує ефективність і справедливість, дає шанс успішно просувати товар навіть невеликим бізнесам з обмеженим бюджетом.
Серед переваг Google Ads можна виділити:
Щоб використовувати всі переваги розміщення рекламних оголошень у Google Ads, треба правильно встановити всі налаштування. Це складний процес, що вимагає знань роботи з ключовими словами, таргетингом і аналітикою. Тому дуже важливо довірити налаштування фахівцям, які відмінно розбираються у всіх нюансах, наприклад, таргетологам MEGASITE.
Google Ads пропонує різні формати реклами, які підходять для вирішення різних маркетингових завдань. Найпопулярніші варіанти:
Кожен із цих форматів має свої переваги і застосовується залежно від цілей кампанії та особливостей ЦА.
Зовні текстові оголошення майже не відрізняються від результатів органічного пошуку, за винятком позначки «Реклама». Побачити їх можна після того, як клієнт вводить запит, у вигляді релевантних посилань на сайт, які розміщені вгорі та внизу сторінки пошуку Google, а також на партнерських порталах. Коли користувач клікає на таке оголошення, він автоматично перенаправляється на вказану сторінку сайту (на головну, картку товару).
Основні переваги текстових оголошень:
Такий формат допомагає залучити клієнтів, яким уже цікавий продукт. Також це чудовий варіант для підвищення трафіку на сайт і посилення присутності бренду в пошуковій видачі.
Так називають візуальне рекламне оголошення, яке розміщують на сайтах-партнерах Google, зокрема YouTube, Gmail. Для залучення клієнтів у банерах використовують графіку, зображення, анімацію, GIF, інтерактивні елементи та інше. Банери часто клікабельні, тобто при натисканні на зображення користувач переходить на сайт.
Банерні оголошення відмінно підходять для:
Банери особливо ефективні для створення емоційного зв'язку з клієнтами і наочної демонстрації свого товару або послуг.
Продукт просувають за допомогою відеороликів. Їх демонструють у YouTube та на інших платформах, з якими співпрацює Google. Відео дає змогу емоційно впливати на клієнтів, викликаючи потрібні емоції та спонукаючи до покупки. Ролики чудово підходять для популяризації бренду, підвищення лояльності, просування нових продуктів.
Це банерна або відеореклама, яка відображається всередині мобільних додатків. Реклама розміщується за допомогою Google Ads і показується користувачам, коли вони відкривають додаток. Обов'язковою частиною є посилання на сторінку компанії.
Представлена у вигляді карток товару з картинками, цінами, назвами і посиланнями на потрібну сторінку прямо в пошуковій видачі Google і його сайтах-партнерах. Вони відображаються, якщо користувач шукає продукт, який відповідає асортименту компанії. Щоб система показувала такі оголошення, спочатку потрібно завантажити дані про товари в Google Merchant Center, потім пов'язати його з Google Ads.
Локальне оголошення дає змогу демонструвати свій товар на Google Maps, а також у своєму бізнес-профілі на Гугл. Чудово підходить для компаній, клієнти яких хочуть дізнатися, де саме знаходиться офіс, магазин або філія. Оголошення включають текст, зображення, час роботи, посилання на сторінки сайту та інші моменти.
Перед тим, як створити рекламне оголошення, слід виконати низку підготовчих кроків:
І звісно ж, перш ніж скласти рекламне оголошення, не забудьте про бюджет, на основі якого Google Ads ухвалюватиме рішення про показ вашої реклами користувачеві.
Ефективне рекламне оголошення привертає увагу, зрозуміле, переконливе і спонукає до дії. Для цього необхідно подбати про такі моменти:
Щоб дізнатися більше про рекламу в інтернеті: види, приклади, можливості, зверніться в IT-компанію MEGASITE. Ми спеціалізуємося на розробці ефективних рекламних стратегій і знаємо все про те, як створити рекламне оголошення. Також допоможемо вам вибрати оптимальні інструменти для просування, налаштувати контекстну рекламу і досягти поставлених бізнес-цілей!