Як підвищити конверсію сайту

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
15 січ 2025
47 просмотров
5/ 5  (1)
Як підвищити конверсію сайту

Нерідко буває так, що користувачі заходять на сайт, дивляться 2-3 сторінки і закривають його, не зробивши потрібних дій (наприклад, покупки, реєстрації, підписки на розсилку). У цьому випадку кажуть, що конверсія сайту невисока. Так називають показник, що відображає відсоток відвідувачів, які виконали потрібні (цільові) дії. Що таке конверсія сайту, чому вона така важлива і як саме її можна підвищити - про все це ми розповімо далі в матеріалі.

Що таке конверсія сайту і як її рахувати?

Щоб визначити конверсію, маркетологи:

  1. Ділять кількість відвідувачів сайту, які здійснили потрібну дію, на загальну кількість людей, які зайшли на ресурс.
  2. Отриману суму множать на 100.

Для підрахунку використовують певний період часу (останній місяць, півроку, рік). Дані про відвідувачів видає сервіс збору статистики.

Як інтерпретувати результати

Відмінним вважається показник конверсії в 10%, але на практиці це буває рідко, тому орієнтуватися треба на такі цифри:

  • лендінг - 1-3%. Посадкові сторінки створюються для просування конкретного продукту, послуги або акції, що дає змогу досягти відносно високої конверсії;
  • інтернет-магазин - 0,7-3%. Відсоток нижчий через конкуренцію, велику кількість товарів, рішень і порівнянь, які робить користувач;
  • оптовий продаж - 1-2%. Сайти розраховані на довгострокові партнерські відносини, тому перед укладенням угоди ведеться ретельна підготовка. Тому конверсія сайту тут нижча, але стабільніша;
  • компанія, яка надає послуги - 0,5-2%. Клієнтам потрібно більше часу на вивчення інформації, що знижує конверсію, особливо у висококонкурентних нішах.

На перший погляд, показники невисокі, але в контексті інтернет-маркетингу це дуже хороший результат, особливо для продуктів або послуг, які користуються масовим попитом. Наприклад, якщо сайт приваблює 10 тис. відвідувачів на місяць, то 3% конверсії означає 300 цільових дій (купівель, заявок тощо). Для невеликого бізнесу цього цілком вистачить.

Важливо враховувати, що в деяких нішах (наприклад, оптова торгівля або преміальні послуги) один клієнт може принести більше прибутку, ніж сотні роздрібних покупців. У таких випадках навіть конверсії 1% більш ніж достатньої.

Навіщо знати конверсію

Підрахунок конверсії допомагає оцінити:

  • наскільки добре сайт або рекламна кампанія виконує своє завдання - залучає цільову аудиторію, чи мотивує її до дії;
  • які джерела трафіку (SEO, контекстна реклама, пости в соцмережах) приносять найбільшу користь;
  • слабкі місця у воронці продажів (незручна навігація, нецікавий контент, складний шлях клієнта до покупки);
  • ефективність нововведень - новий дизайн, текст, функціонал.

Якщо конверсія сайту показала, що відсоток цільових дій невисокий, необхідно обов'язково переглянути стратегію просування, щоб не втратити весь бюджет на просування.

Причини низької конверсії

Виявивши погані показники, необхідно визначити і проаналізувати їхні причини. Це може бути:

  • неправильне визначення ЦА, і, відповідно, нецільовий трафік;
  • занадто високі ціни;
  • некваліфіковані менеджери або неправильні методи роботи із замовниками.

Клієнт піде з ресурсу, якщо користуватися ним незручно, контент нецікавий або виникли проблеми під час оформлення купівлі чи здійснення іншої цільової дії.

Як підвищити конверсію і продажі

Навіть якщо показники цільових дій високі, треба продовжити роботу над поліпшенням ресурсу, щоб збільшити конверсію сайту й ефективно розвивати бізнес. Що для цього треба зробити, читайте нижче.

Що таке конверсія сайту і як її підвищити

Підвищити швидкість завантаження

Що швидше завантажується сайт, то вища ймовірність, що користувач дочекається результатів і не піде. Оптимізація зображень, мінімізація HTTP-запитів, кешування допоможуть прискорити завантаження і підвищити конверсію.

Поліпшити якість контенту

Ресурс має надавати корисну та унікальну інформацію, яка відповідає запитам цільової аудиторії. Важливо, щоб тексти:

  • були добре написані, грамотно структуровані;
  • супроводжувалися якісними зображеннями та відео.

У цьому разі вони зможуть зацікавити відвідувачів сайту, що підвищує ймовірність конверсії та збільшує продажі.

Спростити простий шлях покупця

Процес купівлі або здійснення потрібної дії має бути максимально простим. Для цього необхідно:

  • знизити до мінімуму кількість переходів;
  • скоротити форми;
  • прибрати зайві поля.

Що простішим буде шлях користувача, то вищою є ймовірність його успішного завершення і підвищення конверсії.

Використовувати pop-up банери з акціями

Збільшити конверсію сайту допоможуть спливаючі вікна. Вони привертають увагу користувача і доносять інформацію про цікаві знижки. Вони стимулюють покупців до швидкого прийняття рішень, збільшуючи конверсію і продажі. Головне - не перестаратися, оскільки занадто велика кількість pop-up дратуватиме і може стати причиною, через яку клієнт піде з сайту.

Використовувати різні формати відгуків

Відеорецензії, високі рейтинги на відомих ресурсах, відгуки від клієнтів на сайті та формах зміцнять довіру до продукту або послуги. Вони допоможуть користувачеві отримати максимальну інформацію про ваш товар, дійти до потрібного рішення і зробити покупку.

Демонстрація кейсів і портфоліо

Їх публікація у відомих журналах, соцмережах, а також на своєму сайті допоможе компанії показати свій реальний досвід і досягнення. Цікаві кейси створять довіру у потенційних клієнтів і просуватимуть товар або послугу, підвищуючи ймовірність покупки.

Додавання в каталог розширених фільтрів

Зростання конверсій залежить і від зручності пошуку. Розширені фільтри на сайті допомагають швидко перейти до потрібного товару / послуги, звужуючи пошук за важливими критеріями. Це значно покращує користувацький досвід, зменшує час на прийняття рішення та підвищує ймовірність продажу.

Підвищіть конверсію вашого сайту з MEGASITE

Для підвищення ефективності роботи сайту зверніться в IT-компанію MEGASITE. Ми пропонуємо професійні послуги з аналізу та поліпшення конверсії, включаючи:

  • оптимізацію користувацького досвіду;
  • SEO просування;
  • поліпшення швидкості завантаження;
  • підвищення ефективності контенту;
  • використання ефективних інструментів ремаркетингу, які допомагають повернути потенційних замовників на сайт.

Наші експерти допоможуть грамотно розробити структуру та інтерфейс сайту, максимально скоротити пошук товару й укладення угоди. Ми розробляємо комплексні рішення, які забезпечать зростання продажів і зроблять сайт ефективним.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок