Нерідко буває так, що користувачі заходять на сайт, дивляться 2-3 сторінки і закривають його, не зробивши потрібних дій (наприклад, покупки, реєстрації, підписки на розсилку). У цьому випадку кажуть, що конверсія сайту невисока. Так називають показник, що відображає відсоток відвідувачів, які виконали потрібні (цільові) дії. Що таке конверсія сайту, чому вона така важлива і як саме її можна підвищити - про все це ми розповімо далі в матеріалі.
Щоб визначити конверсію, маркетологи:
Для підрахунку використовують певний період часу (останній місяць, півроку, рік). Дані про відвідувачів видає сервіс збору статистики.
Відмінним вважається показник конверсії в 10%, але на практиці це буває рідко, тому орієнтуватися треба на такі цифри:
На перший погляд, показники невисокі, але в контексті інтернет-маркетингу це дуже хороший результат, особливо для продуктів або послуг, які користуються масовим попитом. Наприклад, якщо сайт приваблює 10 тис. відвідувачів на місяць, то 3% конверсії означає 300 цільових дій (купівель, заявок тощо). Для невеликого бізнесу цього цілком вистачить.
Важливо враховувати, що в деяких нішах (наприклад, оптова торгівля або преміальні послуги) один клієнт може принести більше прибутку, ніж сотні роздрібних покупців. У таких випадках навіть конверсії 1% більш ніж достатньої.
Підрахунок конверсії допомагає оцінити:
Якщо конверсія сайту показала, що відсоток цільових дій невисокий, необхідно обов'язково переглянути стратегію просування, щоб не втратити весь бюджет на просування.
Виявивши погані показники, необхідно визначити і проаналізувати їхні причини. Це може бути:
Клієнт піде з ресурсу, якщо користуватися ним незручно, контент нецікавий або виникли проблеми під час оформлення купівлі чи здійснення іншої цільової дії.
Навіть якщо показники цільових дій високі, треба продовжити роботу над поліпшенням ресурсу, щоб збільшити конверсію сайту й ефективно розвивати бізнес. Що для цього треба зробити, читайте нижче.
Що швидше завантажується сайт, то вища ймовірність, що користувач дочекається результатів і не піде. Оптимізація зображень, мінімізація HTTP-запитів, кешування допоможуть прискорити завантаження і підвищити конверсію.
Ресурс має надавати корисну та унікальну інформацію, яка відповідає запитам цільової аудиторії. Важливо, щоб тексти:
У цьому разі вони зможуть зацікавити відвідувачів сайту, що підвищує ймовірність конверсії та збільшує продажі.
Процес купівлі або здійснення потрібної дії має бути максимально простим. Для цього необхідно:
Що простішим буде шлях користувача, то вищою є ймовірність його успішного завершення і підвищення конверсії.
Збільшити конверсію сайту допоможуть спливаючі вікна. Вони привертають увагу користувача і доносять інформацію про цікаві знижки. Вони стимулюють покупців до швидкого прийняття рішень, збільшуючи конверсію і продажі. Головне - не перестаратися, оскільки занадто велика кількість pop-up дратуватиме і може стати причиною, через яку клієнт піде з сайту.
Відеорецензії, високі рейтинги на відомих ресурсах, відгуки від клієнтів на сайті та формах зміцнять довіру до продукту або послуги. Вони допоможуть користувачеві отримати максимальну інформацію про ваш товар, дійти до потрібного рішення і зробити покупку.
Їх публікація у відомих журналах, соцмережах, а також на своєму сайті допоможе компанії показати свій реальний досвід і досягнення. Цікаві кейси створять довіру у потенційних клієнтів і просуватимуть товар або послугу, підвищуючи ймовірність покупки.
Зростання конверсій залежить і від зручності пошуку. Розширені фільтри на сайті допомагають швидко перейти до потрібного товару / послуги, звужуючи пошук за важливими критеріями. Це значно покращує користувацький досвід, зменшує час на прийняття рішення та підвищує ймовірність продажу.
Для підвищення ефективності роботи сайту зверніться в IT-компанію MEGASITE. Ми пропонуємо професійні послуги з аналізу та поліпшення конверсії, включаючи:
Наші експерти допоможуть грамотно розробити структуру та інтерфейс сайту, максимально скоротити пошук товару й укладення угоди. Ми розробляємо комплексні рішення, які забезпечать зростання продажів і зроблять сайт ефективним.