Чи помітять ваш сайт пошукові системи, залежить не тільки від його якості, а й від зовнішніх чинників ранжування. А саме від популярності компанії, згадки про неї на авторитетних ресурсах, вхідних посилань, репостів у соцмережах тощо. Іншими словами, що частіше бренд згадується в мережі, то більше довіри він викликає у пошукових систем, що позитивно позначається на його позиціях у видачі. У цій статті ми детально поговоримо про зовнішні чинники ранжування сайту і як за їх допомогою можна вплинути на потрапляння веб-ресурсу в ТОП видачу.
Ранжування - це процес, за допомогою якого пошукові системи визначають, у якому порядку веб-сторінки з різних сайтів відображатимуться в результатах пошуку.
Отримавши запит користувача, алгоритми аналізують різні чинники, які допомагають їм визначити, які сторінки відповідають на запитання найкраще. На основі цього аналізу пошуковики формують рейтинг сторінок із різних ресурсів, які розташовуються в певній послідовності. У верхніх рядках - найбільш підходящі, тоді як менш релевантні йдуть униз.
Ранжування ресурсу залежить від:
Зовнішні чинники ранжування сайту безпосередньо пов'язані із зовнішніми посиланнями і рекламою. І те, як він взаємодіє з аудиторією, сильно впливає на його позиції в пошуковій видачі.
Як впливають на SEO зовнішні чинники ранжування, залежить від продуманості стратегії. Розглянемо найпопулярніші варіанти просування.
Щоб ненав'язливо розмістити зовнішнє посилання, копірайтер пише статтю для журналу або іншого ресурсу. У ній він акуратно прописує посилання або анкор, клікнувши на які користувач потрапляє на сайт.
Що треба враховувати під час роботи з таким зовнішнім фактором СЕО, як вхідні посилання:
Робота з вхідними посиланнями вимагає часу, зусиль і фінансових витрат, але це себе виправдовує. Якісне посилання не тільки приведе клієнта на ваш ресурс, а й підвищить авторитет порталу, завдяки чому його помітять пошуковики.
Що відоміша компанія, то вищі шанси, що пошукові системи звернуть увагу на сайт, тому не варто обмежуватися посиланнями. Про бренд повинні говорити на форумах, згадувати в статтях, новинах, соціальних мережах тощо. Для цього рекомендується:
Важливо стежити за тим, де і в якому ключі згадується бренд, використовуючи спеціальні сервіси (Awario, Google Alerts, Mention, Brand24). Це дасть вам змогу правильно реагувати і за необхідності взаємодіяти з авторами.
Такі зовнішні фактори ранжування, як відгуки, відіграють важливу роль у формуванні репутації бренду, а тому сильно впливають на пошукову видачу:
Далеко не всі клієнти готові написати відгук, тому їх треба стимулювати, наприклад, запропонувати бонуси або знижку на продукт. Це може бути зроблено через електронні листи, опитування.
У цьому разі йдеться про поведінку користувача на вашому порталі. Пошуковики аналізують різні моменти:
Коли говорять про зовнішні чинники ранжування сторінок, звертають увагу і на ставлення користувачів до ресурсу через соцмережі, а саме - сторінки бренду і публікації на ній постів. Лайки, коментарі, репости, кількість підписників «дають зрозуміти» пошуковикам, що портал цікавий користувачам, і це сприяє підвищенню його позицій у пошуковій видачі.
Хочете, щоб ваш ресурс займав провідні позиції в пошуковій видачі? Зверніться в IT-компанію MEGASITE! Ми пропонуємо комплексні послуги з СЕО просування сайту. У роботі наша команда застосовує найсучасніші інструменти та технології, які допомагають досягти найкращих результатів, а саме - приведуть на ваш сайт цільову аудиторію та збільшать продажі.
Щоб дізнатися більше про послугу, зв'яжіться з менеджером MEGASITE, - ми запропонуємо індивідуальні рішення, які допоможуть потрапити сайту в ТОП пошукової видачі!