Що таке зовнішні фактори ранжування сайту і як вони впливають на SEO

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
21 лис 2024
37 просмотров
5/ 5  (1)
Що таке зовнішні фактори ранжування сайту і як вони впливають на SEO

Чи помітять ваш сайт пошукові системи, залежить не тільки від його якості, а й від зовнішніх чинників ранжування. А саме від популярності компанії, згадки про неї на авторитетних ресурсах, вхідних посилань, репостів у соцмережах тощо. Іншими словами, що частіше бренд згадується в мережі, то більше довіри він викликає у пошукових систем, що позитивно позначається на його позиціях у видачі. У цій статті ми детально поговоримо про зовнішні чинники ранжування сайту і як за їх допомогою можна вплинути на потрапляння веб-ресурсу в ТОП видачу.

Що таке зовнішні фактори ранжування

Ранжування - це процес, за допомогою якого пошукові системи визначають, у якому порядку веб-сторінки з різних сайтів відображатимуться в результатах пошуку.

Отримавши запит користувача, алгоритми аналізують різні чинники, які допомагають їм визначити, які сторінки відповідають на запитання найкраще. На основі цього аналізу пошуковики формують рейтинг сторінок із різних ресурсів, які розташовуються в певній послідовності. У верхніх рядках - найбільш підходящі, тоді як менш релевантні йдуть униз.

Ранжування ресурсу залежить від:

  • внутрішніх факторів - текстового контенту, фото, відео, ключових слів, структури порталу, швидкості завантаження сторінок;
  • зовнішніх чинників - вхідних посилань з авторитетних ресурсів (онлайн-видань, новинних ресурсів), згадок бренду, активності в соцмережах.

Зовнішні чинники ранжування сайту безпосередньо пов'язані із зовнішніми посиланнями і рекламою. І те, як він взаємодіє з аудиторією, сильно впливає на його позиції в пошуковій видачі.

Приклади зовнішнього ранжування сайту

Як впливають на SEO зовнішні чинники ранжування, залежить від продуманості стратегії. Розглянемо найпопулярніші варіанти просування.

Вплив зовнішніх факторів ранжування на SEO

Вхідні посилання

Щоб ненав'язливо розмістити зовнішнє посилання, копірайтер пише статтю для журналу або іншого ресурсу. У ній він акуратно прописує посилання або анкор, клікнувши на які користувач потрапляє на сайт.

Що треба враховувати під час роботи з таким зовнішнім фактором СЕО, як вхідні посилання:

  • публікувати контент краще у відомих джерелах, оскільки пошукові системи оцінюють довіру і репутацію сайтів, які відправляють на ваш ресурс;
  • чим більше онлайн-видань і сайтів ви задієте, тим вищі шанси, що пошукові системи сприйматимуть ваш сайт як популярний і значущий ресурс;
  • посилання, опубліковані на низькоякісних ресурсах, можуть негативно позначитися на репутації сайту.

Робота з вхідними посиланнями вимагає часу, зусиль і фінансових витрат, але це себе виправдовує. Якісне посилання не тільки приведе клієнта на ваш ресурс, а й підвищить авторитет порталу, завдяки чому його помітять пошуковики.

Згадки бренду

Що відоміша компанія, то вищі шанси, що пошукові системи звернуть увагу на сайт, тому не варто обмежуватися посиланнями. Про бренд повинні говорити на форумах, згадувати в статтях, новинах, соціальних мережах тощо. Для цього рекомендується:

  • створювати корисний контент (текстовий, відео, аудіо) зі згадуванням свого бренду;
  • співпрацювати з відомими особистостями і лідерами думок, які працюють у вашій ніші;
  • брати участь у конференціях, вебінарах, виставках, які цікаві представникам ЗМІ, і у своїх матеріалах вони можуть згадати про вашу компанію.

Важливо стежити за тим, де і в якому ключі згадується бренд, використовуючи спеціальні сервіси (Awario, Google Alerts, Mention, Brand24). Це дасть вам змогу правильно реагувати і за необхідності взаємодіяти з авторами.

Не забувайте про відгуки

Такі зовнішні фактори ранжування, як відгуки, відіграють важливу роль у формуванні репутації бренду, а тому сильно впливають на пошукову видачу:

  • хороші коментарі збільшують довіру споживачів до компанії, спонукають здійснювати покупки;
  • якщо відгуки позитивні, алгоритми пошукових систем сприймають ваш бізнес як надійний і авторитетний, і підвищують його позиції;
  • реагуйте як на позитивні, так і на негативні коментарі. Це демонструє готовність компанії до діалогу і покращує її імідж.

Далеко не всі клієнти готові написати відгук, тому їх треба стимулювати, наприклад, запропонувати бонуси або знижку на продукт. Це може бути зроблено через електронні листи, опитування.

Поведінкові та соціальні зовнішні чинники ранжування сторінок

У цьому разі йдеться про поведінку користувача на вашому порталі. Пошуковики аналізують різні моменти:

  • час, який людина проводить на сайті - головний показник його якості. Затримати відвідувача можна не тільки за допомогою тексту, а й цікавого відео, таблиць, графіків;
  • час перегляду сторінки. Якщо користувач закриє її одразу, пошуковики можуть вирішити, що інформація не відповідає запиту, і знизять видимість ресурсу;
  • частота повернення на сайт - чим частіше користувач відкриває ваш портал, тим краще, оскільки це свідчить, що сайт йому цікавий;
  • загальна кількість переглядів сторінок.

Коли говорять про зовнішні чинники ранжування сторінок, звертають увагу і на ставлення користувачів до ресурсу через соцмережі, а саме - сторінки бренду і публікації на ній постів. Лайки, коментарі, репости, кількість підписників «дають зрозуміти» пошуковикам, що портал цікавий користувачам, і це сприяє підвищенню його позицій у пошуковій видачі.

Як поліпшити позиції сайту, вплинувши на зовнішні чинники ранжування

Хочете, щоб ваш ресурс займав провідні позиції в пошуковій видачі? Зверніться в IT-компанію MEGASITE! Ми пропонуємо комплексні послуги з СЕО просування сайту. У роботі наша команда застосовує найсучасніші інструменти та технології, які допомагають досягти найкращих результатів, а саме - приведуть на ваш сайт цільову аудиторію та збільшать продажі.

Щоб дізнатися більше про послугу, зв'яжіться з менеджером MEGASITE, - ми запропонуємо індивідуальні рішення, які допоможуть потрапити сайту в ТОП пошукової видачі!

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок