ChatGPT, Copy.ai, Writesonic та інші чат-боти, здатні генерувати текст, стають дедалі популярнішими. Штучний інтелект для створення контенту швидко, за пару секунд, дає розгорнуті відповіді на запитання користувачів. Також він може писати тексти, статті, рекламні слогани, редагувати контент. Компанії знаходять у цьому безліч переваг, і насамперед - економію коштів. Але чи все так райдужно насправді? Використання AI в галузі генерації текстового контенту, безсумнівно, має плюси, але є і мінуси. Про все це ми і поговоримо в статті.
Будь-який генератор тексту працює на основі технологій ШІ, а саме - машинного навчання і нейронних систем. Це досить складний процес, який чимось нагадує роботу людського мозку. Виглядає це так:
Таким чином, сучасні генератори текстового контенту можуть адаптуватися під різні завдання - написання статей, рекламних слоганів або ведення діалогів. Це робить їх універсальними інструментами для різних сфер діяльності, від маркетингу до обслуговування клієнтів.
Попри всі досягнення АІ-генераторів, з ними виникає низка проблем, які впливають на якість, точність, достовірність контенту від AI. Тому працювати з інструментом треба обережно та обов'язково враховувати всі нюанси.
Більшість популярних генераторів тексту, таких як ChatGPT, Copy.ai, Writesonic, Typeface і Jasper, працюють на основі англомовних джерел. Відповідно, найкраще генерують тексти англійською.
А ось з іншими мовами все не так гладко. Краще за інших українською та російською створюють контент ChatGPT і Cloud. При цьому перший надійніший і точніший, хоч текст і потребує доопрацювання фахівцями.
Що стосується інших сервісів, вони все ж більше орієнтовані на англомовний контент. Речення іншими мовами часто містять помилки, граматичні неточності, що призводить до створення тексту, який здається неприродним і не привертає уваги.
Штучний інтелект для створення контенту може створювати переконливі тексти, які містять неправдиві відомості. Причин цьому кілька:
Компанії, які дбають про свій імідж, мають ретельно перевіряти згенерований контент на достовірність. Інакше ризикують поширити невірні дані, що може призвести до втрати довіри з боку клієнтів і партнерів, погіршення репутації та навіть до юридичних наслідків.
Американська компанія Terakeet вивчила здатність ШІ створити якісну контент-стратегію, і дійшла таких результатів:
Таким чином, не варто повністю покладатися на створення контент-плану чат-ботами, оскільки представлені ними варіанти потребують доопрацювання.
Щоб контент помітили пошуковики, важливо правильно вписувати ключові слова. І ось тут генератори справляються погано. Вони далеко не завжди можуть природно вписати фразу в текст і вона матиме вигляд чужорідної. Крім того, чат-боти не вміють рівномірно розподіляти ключі, створюючи переспам в одній частині і серйозний дефіцит в іншій. Це погіршує читабельність, а також негативно позначається на SEO, знижуючи шанси на успішне просування контенту від AI в пошукових системах.
Серед інших проблем, з якими стикаються користувачі, що використовують ШІ для контенту, варто виділити:
Використовувати контент, згенерований ШІ, у «чистому вигляді» не варто. Помилки, які видають генератори, підкреслюють важливість людського втручання в процес створення і редагування текстів. Тільки так ви зможете надати користувачам цікаву, актуальну та корисну інформацію.
Якщо вам потрібен сайт з дійсно якісним наповненням контентом, зверніться до IT-компанії MEGASITE! Ми розробляємо й ефективно просуваємо онлайн-продукти в найрізноманітніших нішах, від інтернет-магазинів до веб-додатків. Наші фахівці:
Замовте сайт з контентом, який дійсно приваблює відвідувачів, у компанії MEGASITE, і переконайтеся в ефективності нашого підходу!