Штучний інтелект для контенту

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
31 жов 2024
67 просмотров
5/ 5  (1)
Штучний інтелект для контенту

ChatGPT, Copy.ai, Writesonic та інші чат-боти, здатні генерувати текст, стають дедалі популярнішими. Штучний інтелект для створення контенту швидко, за пару секунд, дає розгорнуті відповіді на запитання користувачів. Також він може писати тексти, статті, рекламні слогани, редагувати контент. Компанії знаходять у цьому безліч переваг, і насамперед - економію коштів. Але чи все так райдужно насправді? Використання AI в галузі генерації текстового контенту, безсумнівно, має плюси, але є і мінуси. Про все це ми і поговоримо в статті.

Як працюють генератори текстового контенту

Будь-який генератор тексту працює на основі технологій ШІ, а саме - машинного навчання і нейронних систем. Це досить складний процес, який чимось нагадує роботу людського мозку. Виглядає це так:

  • у систему завантажується величезна база даних, яка включає тексти, статті, книги, новини. Ця інформація допомагає програмі вивчити різні стилі письма, структуру речень, граматику;
  • AI-платформа спочатку вчиться розуміти слова, фрази, потім - логічно продовжувати речення, які ввів користувач. Це дозволяє їй створювати осмислені відповіді;
  • нейронні мережі аналізують смислові зв'язки між словами і фразами. Тим самим вони допомагають програмі «розуміти» не тільки прості тексти, а й складні, абстрактні ідеї;
  • коли користувач вводить запитання, чат-бот аналізує його, розбирає на дрібні складові - визначає ключові слова, сенс і контекст, щоб створити потрібну відповідь;
  • проаналізувавши запитання, модель генерує текст, ґрунтуючись на закономірностях, які виявила в процесі навчання. Вона вибирає найбільш підходящі слова і будує зв'язні речення, щоб відповідь була осмисленою.

Таким чином, сучасні генератори текстового контенту можуть адаптуватися під різні завдання - написання статей, рекламних слоганів або ведення діалогів. Це робить їх універсальними інструментами для різних сфер діяльності, від маркетингу до обслуговування клієнтів.

Що важливо знати про генерацію контенту

Попри всі досягнення АІ-генераторів, з ними виникає низка проблем, які впливають на якість, точність, достовірність контенту від AI. Тому працювати з інструментом треба обережно та обов'язково враховувати всі нюанси.

Якою мовою краще пише чат-бот?

Більшість популярних генераторів тексту, таких як ChatGPT, Copy.ai, Writesonic, Typeface і Jasper, працюють на основі англомовних джерел. Відповідно, найкраще генерують тексти англійською.

А ось з іншими мовами все не так гладко. Краще за інших українською та російською створюють контент ChatGPT і Cloud. При цьому перший надійніший і точніший, хоч текст і потребує доопрацювання фахівцями.

Що стосується інших сервісів, вони все ж більше орієнтовані на англомовний контент. Речення іншими мовами часто містять помилки, граматичні неточності, що призводить до створення тексту, який здається неприродним і не привертає уваги.

ШІ для написання контенту

Неповні або некоректні відповіді

Штучний інтелект для створення контенту може створювати переконливі тексти, які містять неправдиві відомості. Причин цьому кілька:

  • помилки в базі даних. Система навчається на основі інформації, взятої з різних джерел, включно зі звичайними веб-сайтами. ШІ для контенту в цьому випадку нездатний відрізнити факти від дезінформації, через що в тексті, що генерується, виникають помилки;
  • передбачувальна природа тексту. AI в галузі генерації текстового контенту створює речення, підбираючи слова і фрази, які найкраще підходять для його продовження. При цьому може ігнорувати перевірку фактів, навіть якщо база даних коректна;
  • відсутність доступу до актуальної інформації. Багато генераторів текстів працюють на основі відомостей минулих місяців і навіть років. Тому часто не враховують останніх змін і видають застарілу інформацію;
  • неправильна інтерпретація питання або помилки в опрацюванні фактів часто призводить до хибних результатів.

Компанії, які дбають про свій імідж, мають ретельно перевіряти згенерований контент на достовірність. Інакше ризикують поширити невірні дані, що може призвести до втрати довіри з боку клієнтів і партнерів, погіршення репутації та навіть до юридичних наслідків.

Створення контент-плану - проблеми з деталізацією

Американська компанія Terakeet вивчила здатність ШІ створити якісну контент-стратегію, і дійшла таких результатів:

  • ChatGPT, Copy.ai, Writesonic, Typeface, Jasper здатні згенерувати контент-план. Але йому часто не вистачає деталізації для створення якісних матеріалів з урахуванням вимог SEO;
  • генератори текстів не здатні аналізувати поточні позиції в пошуковій видачі, що негативно впливає на якість контент-стратегії;

Таким чином, не варто повністю покладатися на створення контент-плану чат-ботами, оскільки представлені ними варіанти потребують доопрацювання.

Інші проблеми

Щоб контент помітили пошуковики, важливо правильно вписувати ключові слова. І ось тут генератори справляються погано. Вони далеко не завжди можуть природно вписати фразу в текст і вона матиме вигляд чужорідної. Крім того, чат-боти не вміють рівномірно розподіляти ключі, створюючи переспам в одній частині і серйозний дефіцит в іншій. Це погіршує читабельність, а також негативно позначається на SEO, знижуючи шанси на успішне просування контенту від AI в пошукових системах.

Серед інших проблем, з якими стикаються користувачі, що використовують ШІ для контенту, варто виділити:

  • проблеми з унікальністю. АІ далеко не завжди створює текст з нуля. Часто буває так, що він просто скидає користувачеві інформацію з якогось сайту;
  • посилання на неіснуючі ресурси;
  • проблема зі структурою - генератор подає текст списком або взагалі без нього. Також може давати тривалий одноманітний опис одного факту, не переходячи до наступного пункту. Через це текст виглядає шаблонним і однотипним;
  • неправильна редактура. Якщо в матеріалі немає реальних помилок, генератор може «придумати» їх і вказувати на це, створюючи хибне враження про необхідність правок. Ба більше, іноді чат-боти виправляють текст неправильно, що призводить до спотворення сенсу або погіршення якості контенту.

Використовувати контент, згенерований ШІ, у «чистому вигляді» не варто. Помилки, які видають генератори, підкреслюють важливість людського втручання в процес створення і редагування текстів. Тільки так ви зможете надати користувачам цікаву, актуальну та корисну інформацію.

Де замовити якісні тексти для сайтів

Якщо вам потрібен сайт з дійсно якісним наповненням контентом, зверніться до IT-компанії MEGASITE! Ми розробляємо й ефективно просуваємо онлайн-продукти в найрізноманітніших нішах, від інтернет-магазинів до веб-додатків. Наші фахівці:

  • враховують особливості вашого бізнесу і цільову аудиторію;
  • використовують у розробці найсучасніші інструменти та технології;
  • створюють унікальний і корисний контент - статті, блоги, опис товарів тощо.

Замовте сайт з контентом, який дійсно приваблює відвідувачів, у компанії MEGASITE, і переконайтеся в ефективності нашого підходу!

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Страница
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок