Як потрапити в рекомендації Google: розбираємо що таке Google Discover

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
08 жов 2024
104 просмотра
5/ 5  (1)
Як потрапити в рекомендації Google: розбираємо що таке Google Discover

Багато хто, коли відкриває додаток Гугл на смартфоні, помічає стрічку рекомендацій у вигляді великих блоків із картинками. Вони привертають увагу, оскільки містять контент, який дійсно цікавий, адже стрічка формується на основі запитів конкретного користувача. Тому ймовірність, що людина клацне на статтю і перейде за посиланням, велика. І якщо контент сподобається, вона повернеться сюди ще не раз. Ця технологія називається Google Discover. Вона допомагає залучити трафік на сайт, і робить це абсолютно безкоштовно.

У цій статті ми детально розповіли, що це за функція, і дали рекомендації, як потрапити в ці рекомендації.

Що таке Гугл Діскавері?

Google Discover - це частина пошукової системи Гугл, яка підбирає контент, враховуючи інтереси власника смартфона. Це можуть бути:

  • новини з авторитетних сайтів;
  • актуальні пости;
  • матеріали з сайтів, які користувач переглядав раніше;
  • освітні статті;
  • відеоматеріали з YouTube;
  • фотографії;
  • інша інформація, яка враховує місце проживання та інтереси власника смартфона.

Стрічка рекомендацій Гугл доступна лише на смартфонах і планшетах. Новини розташовуються відразу під пошуковим рядком Гугл.

Як працює Google Discover

Щоб підібрати персональні рекомендації, задіюється штучний інтелект Google News і алгоритми машинного навчання. Вони аналізують такі фактори:

  • історія пошуку в смартфоні та браузері;
  • поведінка користувача на сайтах і в соцмережах;
  • чим саме цікавиться власник пристрою;
  • місце проживання тощо.

Google News вивчає новини з різних джерел, визначаючи найважливіші матеріали. Він оцінює їхню якість, достовірність, і якщо вони відповідають його запитам та інтересам користувачів, показує у стрічці рекомендацій Google.

Щоб максимально персоналізувати новини, ШІ використовує інформацію про поведінку користувачів. У цьому йому допомагає Мережа знань Google (Google Knowledge Graph) - величезна база, де зберігається інформація про сутності (предмети, людей, місця і події) та їхні взаємозв'язки. На основі цих даних система прогнозує, який контент буде цікавий користувачеві в даний момент.

Також ШІ активно аналізує відгуки. Так, після перегляду стрічки може попросити оцінити актуальність і користь інформації. Постійно вивчаючи відповіді користувачів, Гугл удосконалює свої алгоритми, і це дає змогу знаходити максимально корисний контент.

Можливості та особливості Гугл Діскавері

Переваги Гугл Діскавері очевидні:

  • стрічка показує новини, товари, послуги, засновані на запитах і поведінці користувачів у мережі;
  • користувачі можуть взаємодіяти з інформацією, вказувати, чи підходить вона їм;
  • система підлаштовується під запити, що особливо важливо для вузькоспеціалізованих ніш;
  • власник контенту отримує гарантію, що його рекламу побачать зацікавлені користувачі, тому контент має відповідати їхнім очікуванням і запитам;
  • сайт отримує безкоштовне залучення трафіку з Гугл Діскавері. Причому це не випадкові відвідувачі, а люди, яким дійсно цікава ця реклама;
  • публікація в стрічці рекомендацій Google позитивно впливає на імідж бренду. Ваш сайт будуть впізнавати, шукати, рекомендувати.

Google Discover приводить клієнтів на сайт не менш ефективно, ніж соцмережі або органічний трафік. Причому бізнесу не треба платити за рекламу. Головне - щоб контент відповідав запитам системи.

Як потрапити в Гугл Діскавері?

Однозначної відповіді на запитання, як привернути увагу Google Discover, немає. Точно відомо, що контент має відповідати суворим вимогам системи - бути якісним, достовірним і потрібним. Також важливо приділити особливу увагу СЕО просуванню сайту - провести ефективну оптимізацію, щоб збільшити ймовірність відображення контенту в Google Discover.

Що таке Гугл Діскавері і як туди потрапити?

Оптимізуйте публікації під смартфони та планшети

Контент має ідеально відображатися на мобільних пристроях, сторінки завантажуватися швидко, а навігація - бути зручною. Це важливий момент, оскільки стрічка рекомендацій Гугл доступна лише на смартфонах і планшетах. Слід сказати, що така адаптація є важливим фактором для успішного ранжування контенту в будь-яких пошукових системах і виведення його в ТОП.

Публікуйте актуальний контент

Гугл віддає перевагу матеріалам, які відповідають останнім трендам. І це нормально, оскільки чим актуальніший контент, тим вищі шанси, що з ним ознайомляться. Також не забувайте про «вічні» теми, які залишаються популярними завжди, незалежно від часу публікації. У такого контенту є всі шанси потрапити на верхні позиції в пошуковій видачі і надовго там закріпитися.

Продумайте заголовок

Заголовок статті має бути чітким і зрозумілим, повністю відображати вміст публікації. Він перебуватиме під блоком і впливатиме на рішення ознайомитися з контентом. Не повинно бути:

  • розпливчастих формулювань;
  • фраз, спрямованих на привернення уваги за будь-яку ціну.

Сформуйте інформативний текст, який точно передає суть. Такі заголовки викликають довіру, стимулюють перейти за посиланням.

Правильно формулюйте метатеги

Метатеги допомагають пошуковим системам зрозуміти, про що цей матеріал, і показати його потрібній аудиторії. Тому, щоб підвищити шанси на відображення контенту в стрічці Discover, треба ретельно продумати title і description. Вони не тільки впливають на видимість контенту пошуковими системами, а й покращують клікабельність, якщо точно відображають суть статті та привертають увагу користувачів.

Ретельно відбирайте фото та відеоконтент

Від фотографій, якими проілюстрована публікація, часто залежить, чи прочитає користувач статтю. Великі, яскраві та чіткі кадри привертають увагу і підвищують шанси, що матеріал буде вивчений і схвалений.

Не забувайте і про відео, яке завжди цікаве користувачеві. Ролики мають відповідати таким вимогам:

  • бути актуальними;
  • якісно знятими і змонтованими;
  • супроводжуватися описами, метатегами тощо.

Цікаві ролики, Web Stories не тільки зроблять матеріал цікавішим, а й підвищать ймовірність опинитися в стрічці Google Discover. При цьому важливо, щоб відео було високої якості, не уповільнювало завантаження сайту.

Постійно оновлюйте контент

Регулярна публікація нових і цікавих матеріалів поліпшить видимість сайту у пошукових систем, що позитивно позначиться на потраплянні в Google Discover. Крім того, користувачі, яким сподобався ваш контент, будуть і далі заходити на платформу, щоб ознайомитися з новинами.

Часта публікація сприяє збільшенню трафіку і зміцненню довіри до вашого ресурсу. Не забувайте, що якісний і своєчасний контент, що відповідає інтересам вашої аудиторії, не тільки привертає увагу, а й підвищує шанси на потрапляння в стрічку Discover.

Працюйте над E-A-T

Експертність, авторитетність і довіра - концепція, якій Google приділяє особливу увагу під час оцінювання контенту. Тому, щоб поліпшити шанси на потрапляння в стрічку Discover, публікація повинна відповідати таким принципам:

  • експертність - текстовий або відеоконтент повинен демонструвати, що ви відмінно розбираєтеся в темі. Тому він зобов'язаний містити детальну і точну інформацію, яка підтримується фактами, дослідженнями або особистим досвідом;
  • авторитетність - під час створення контенту посилайтеся на відомих людей, журнали, інші джерела. Це підвищить довіру не тільки до публікації, а й до всього сайту/блогу/ютюб-каналу;
  • надійність - працюйте над тим, щоб ваш ресурс вважався гідним довіри. Потрібно не тільки подавати достовірну інформацію, а й чітко вказувати контакти та інші дані, які говорять про надійність сайту.

Якщо ви будете чітко дотримуватися концепції E-A-T - зумієте переконати Гугл у своїй надійності. Це значно поліпшить шанси потрапити до стрічки Google Discover.

Працюйте над впізнаваністю бренду

Що відоміша компанія, то вищі шанси потрапити в базу Google Knowledge Graph. Це означає, що ШІ буде легше знайти відомості про ваш сайт, що підвищує ймовірність потрапити у стрічку. Причому що більший авторитет, то кращі шанси отримати рекомендацію від Гугл.

Оптимізація сайту під Гугл Діскавері від MEGASITE

Щоб поліпшити видимість контенту за допомогою оптимізації сайту під Google Discover, зверніться в IT-компанію MEGASITE. Ми займаємося розробкою сайтів понад 10 років, і чудово знаємо, що потрібно для того, щоб ресурс був помічений пошуковими системами.

Досвідчені фахівці MEGASITE:

  • створять якісний, релевантний контент, який приверне увагу вашої аудиторії і збільшить ймовірність появи в стрічці Discover;
  • правильно налаштують метадані;
  • адаптують сайт під мобільні пристрої;
  • знають, як відстежувати трафік з Дискавері через Search Console, і на основі отриманих даних поліпшити оптимізацію.

Ми зробимо так, що ваш сайт буде вигідно виділятися на тлі конкурентів, забезпечивши постійний приплив нових відвідувачів і клієнтів.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок