Багато хто, коли відкриває додаток Гугл на смартфоні, помічає стрічку рекомендацій у вигляді великих блоків із картинками. Вони привертають увагу, оскільки містять контент, який дійсно цікавий, адже стрічка формується на основі запитів конкретного користувача. Тому ймовірність, що людина клацне на статтю і перейде за посиланням, велика. І якщо контент сподобається, вона повернеться сюди ще не раз. Ця технологія називається Google Discover. Вона допомагає залучити трафік на сайт, і робить це абсолютно безкоштовно.
У цій статті ми детально розповіли, що це за функція, і дали рекомендації, як потрапити в ці рекомендації.
Google Discover - це частина пошукової системи Гугл, яка підбирає контент, враховуючи інтереси власника смартфона. Це можуть бути:
Стрічка рекомендацій Гугл доступна лише на смартфонах і планшетах. Новини розташовуються відразу під пошуковим рядком Гугл.
Щоб підібрати персональні рекомендації, задіюється штучний інтелект Google News і алгоритми машинного навчання. Вони аналізують такі фактори:
Google News вивчає новини з різних джерел, визначаючи найважливіші матеріали. Він оцінює їхню якість, достовірність, і якщо вони відповідають його запитам та інтересам користувачів, показує у стрічці рекомендацій Google.
Щоб максимально персоналізувати новини, ШІ використовує інформацію про поведінку користувачів. У цьому йому допомагає Мережа знань Google (Google Knowledge Graph) - величезна база, де зберігається інформація про сутності (предмети, людей, місця і події) та їхні взаємозв'язки. На основі цих даних система прогнозує, який контент буде цікавий користувачеві в даний момент.
Також ШІ активно аналізує відгуки. Так, після перегляду стрічки може попросити оцінити актуальність і користь інформації. Постійно вивчаючи відповіді користувачів, Гугл удосконалює свої алгоритми, і це дає змогу знаходити максимально корисний контент.
Переваги Гугл Діскавері очевидні:
Google Discover приводить клієнтів на сайт не менш ефективно, ніж соцмережі або органічний трафік. Причому бізнесу не треба платити за рекламу. Головне - щоб контент відповідав запитам системи.
Однозначної відповіді на запитання, як привернути увагу Google Discover, немає. Точно відомо, що контент має відповідати суворим вимогам системи - бути якісним, достовірним і потрібним. Також важливо приділити особливу увагу СЕО просуванню сайту - провести ефективну оптимізацію, щоб збільшити ймовірність відображення контенту в Google Discover.
Контент має ідеально відображатися на мобільних пристроях, сторінки завантажуватися швидко, а навігація - бути зручною. Це важливий момент, оскільки стрічка рекомендацій Гугл доступна лише на смартфонах і планшетах. Слід сказати, що така адаптація є важливим фактором для успішного ранжування контенту в будь-яких пошукових системах і виведення його в ТОП.
Гугл віддає перевагу матеріалам, які відповідають останнім трендам. І це нормально, оскільки чим актуальніший контент, тим вищі шанси, що з ним ознайомляться. Також не забувайте про «вічні» теми, які залишаються популярними завжди, незалежно від часу публікації. У такого контенту є всі шанси потрапити на верхні позиції в пошуковій видачі і надовго там закріпитися.
Заголовок статті має бути чітким і зрозумілим, повністю відображати вміст публікації. Він перебуватиме під блоком і впливатиме на рішення ознайомитися з контентом. Не повинно бути:
Сформуйте інформативний текст, який точно передає суть. Такі заголовки викликають довіру, стимулюють перейти за посиланням.
Метатеги допомагають пошуковим системам зрозуміти, про що цей матеріал, і показати його потрібній аудиторії. Тому, щоб підвищити шанси на відображення контенту в стрічці Discover, треба ретельно продумати title і description. Вони не тільки впливають на видимість контенту пошуковими системами, а й покращують клікабельність, якщо точно відображають суть статті та привертають увагу користувачів.
Від фотографій, якими проілюстрована публікація, часто залежить, чи прочитає користувач статтю. Великі, яскраві та чіткі кадри привертають увагу і підвищують шанси, що матеріал буде вивчений і схвалений.
Не забувайте і про відео, яке завжди цікаве користувачеві. Ролики мають відповідати таким вимогам:
Цікаві ролики, Web Stories не тільки зроблять матеріал цікавішим, а й підвищать ймовірність опинитися в стрічці Google Discover. При цьому важливо, щоб відео було високої якості, не уповільнювало завантаження сайту.
Регулярна публікація нових і цікавих матеріалів поліпшить видимість сайту у пошукових систем, що позитивно позначиться на потраплянні в Google Discover. Крім того, користувачі, яким сподобався ваш контент, будуть і далі заходити на платформу, щоб ознайомитися з новинами.
Часта публікація сприяє збільшенню трафіку і зміцненню довіри до вашого ресурсу. Не забувайте, що якісний і своєчасний контент, що відповідає інтересам вашої аудиторії, не тільки привертає увагу, а й підвищує шанси на потрапляння в стрічку Discover.
Експертність, авторитетність і довіра - концепція, якій Google приділяє особливу увагу під час оцінювання контенту. Тому, щоб поліпшити шанси на потрапляння в стрічку Discover, публікація повинна відповідати таким принципам:
Якщо ви будете чітко дотримуватися концепції E-A-T - зумієте переконати Гугл у своїй надійності. Це значно поліпшить шанси потрапити до стрічки Google Discover.
Що відоміша компанія, то вищі шанси потрапити в базу Google Knowledge Graph. Це означає, що ШІ буде легше знайти відомості про ваш сайт, що підвищує ймовірність потрапити у стрічку. Причому що більший авторитет, то кращі шанси отримати рекомендацію від Гугл.
Щоб поліпшити видимість контенту за допомогою оптимізації сайту під Google Discover, зверніться в IT-компанію MEGASITE. Ми займаємося розробкою сайтів понад 10 років, і чудово знаємо, що потрібно для того, щоб ресурс був помічений пошуковими системами.
Досвідчені фахівці MEGASITE:
Ми зробимо так, що ваш сайт буде вигідно виділятися на тлі конкурентів, забезпечивши постійний приплив нових відвідувачів і клієнтів.