Навіщо втрачати місяці і вкладати значний бюджет на розробку мобільного додатку, якщо той самий результат можна отримати швидше і дешевше? Прогресивний веб-додаток (PWA) — формат, який змінює правила гри в цифровому бізнесі. Він не потребує встановлення, завантажується миттєво, не займає місця. Результат — користувачі смартфонів охочіше заходять на сайт, довше залишаються на його сторінках, а конверсії впевнено зростають.
PWA — це веб-сайт, який при відкритті на смартфоні поводиться як звичайний додаток:
Переваги PWA для бізнесу очевидні. Прогресивний веб-додаток працює на багатьох пристроях, легко відкривається в популярних браузерах. Знижується кількість відмов з боку клієнтів, які не готові встановлювати новий додаток. Сторінки індексуються пошуковими системами як звичайний сайт, що полегшує його просування. Завдяки офлайн-режиму базовими функціями можна користуватися без виходу в мережу.
Основні відмінності PWA vs mobile site полягають у зручності, функціональності та технічних можливостях:
Що стосується вартості, то ціни розробки PWA дорожчі за мобільний сайт, зате воно замінює собою відразу і сайт, і мобільний додаток. Звичайний сайт дешевший, але його функціональність значно обмежена.
Робота над PWA відрізняється від розробки звичайного сайту, оскільки включає додаткові етапи, які вимагають більше часу і зусиль.
Маніфест PWA і сервіс Worker — серце будь-якого PWA, оскільки перетворюють веб-сайт на повнофункціональний додаток:
Їх впровадження допомагає PWA бути швидшим, зручнішим і доступнішим для користувача, а за можливостями мало поступається нативним додаткам.
Кеш PWA та офлайн-режим дозволяють сайту зберігати основні ресурси (HTML, стилі, скрипти, картинки) в браузері пристрою. Це дає можливість при повторних запусках швидко завантажуватися і забезпечити роботу офлайн PWA, якщо немає інтернету.
Push-повідомлення PWA нагадають користувачеві про нові пропозиції, акції або товар, залишений в кошику. Також треба подбати про те, щоб він без проблем міг встановити ярлик на робочий стіл, натиснувши на кнопку «Додати на головний екран». Пам'ятайте, що сайт повинен бути доступний по HTTPS — без захищеного з'єднання установка неможлива.
Вкладення в PWA для e-commerce зазвичай окупаються вже в перший рік, і ось чому:
Навіть при скромних оцінках прибуток від PWA помітний вже в перший рік після запуску. Щоб дізнатися подробиці, зв'яжіться з фахівцями IT-компанії Megasite, яка займається створенням сайтів в Україні більше 10 років і успішно реалізувала сотні проектів для бізнесу різного масштабу.