Корпоративний сайт - це онлайн-представництво компанії. За допомогою цього інструменту бізнес презентує себе і свої послуги, розповідає про діяльність і надає всю необхідну інформацію клієнтам, партнерам і співробітникам. Про те, що таке корпоративний сайт, про його відмінності та переваги - розповімо в цій статті.
Які функції виконує корпоративний сайт
Якщо розглядати корпоративний ресурс з технічного погляду, то це багатосторінковий сайт, на якому представлена вся необхідна інформація про компанію.
Корпоративний портал має, в середньому, від 15 сторінок і містить вичерпну інформацію про бізнес - тут і презентація компанії, і її товари/послуги, відгуки, контакти, каталог, знайомство зі співробітниками, корпоративний блог тощо. Однак ця інформація може змінюватися залежно від виду корпоративного порталу, але про це ми поговоримо в наступному розділі.
Розробка корпоративного сайту дає можливість бізнесу повноцінно комунікувати зі своєю клієнтською базою і бути чудовою точкою взаємодії з партнерами.
Основні цілі, для яких створюють корпоративний майданчик:
- презентація компанії та її історії - розгорнутий опис діяльності, шлях становлення, цінності, місія тощо;
- розміщення інформації про товари і послуги - ознайомлювальні або докладні дані про продукцію або послуги з можливістю одразу зробити замовлення або зв'язатися з менеджером;
- розміщення документації для клієнтів і партнерів - публікація дозвільних документів, зокрема ліцензії, сертифікати якості тощо;
- формування та підтримання корпоративного іміджу - на сайті має бути присутнім фірмовий стиль, трансляція образу і цінностей, презентація експертності. Усі ці складові працюють на побудову іміджу та бренду, роблячи компанію такою, що запам'ятовується, і транслюючи потрібні смисли. Тому під час розроблення дизайну корпоративного В2В сайту приділяється особлива увага;
- залучення партнерів і клієнтів - якщо ж першочергова мета корпоративного сайту полягає у вибудовуванні комунікації з клієнтами і партнерами, то тут мають бути різні механіки взаємодії. Наприклад, чат, форма зворотного зв'язку, повна контактна інформація;
- залучення нових співробітників - сайт компанії можна використовувати і для пошуку потрібних кадрів, публікуючи вакансії та розповідаючи про життя команди.
Корпоративний портал має містити всю вичерпну інформацію, яка може цікавити не тільки клієнтів, а й можливих партнерів і співробітників.
Види корпоративних сайтів
Коли ми говоримо про сучасний корпоративний сайт, то маємо на увазі не тільки портали, створені виключно для великих компаній. Розрізняють три види ресурсів, у кожного з яких є свої характерні риси і переваги для того чи іншого виду бізнесу:
- корпоративний сайт-візитка - це невеликий портал (у середньому, на 5-10 сторінок) із простою структурою. На ньому розміщується основна інформація про діяльність компанії, її послуги, способи зв'язку, відгуки тощо. Такого формату цілком вистачає для презентації невеликого бізнесу;
- корпоративний сайт-каталог - такі ресурси, крім інформації про компанію, містять ще й каталог, що презентує їхню товарну лінійку. Як правило, тут немає цін і кошика для покупок, оскільки товари показані виключно для ознайомлення. Однак є сайти-каталоги, в яких замовлення можна робити відразу. Якщо компанія реалізує свою продукцію через дистриб'ютора, то в каталозі можуть бути повні описи товарів, інструкції, офіційні фото/відео, дані про представників, які мають ліцензії на реалізацію товарів;
- корпоративний інфопортал - крім сторінок, властивих сайту-візитці, тут велику увагу приділяють блогу компанії. Часто такий інфопортал виступає як елемент контент-маркетингу. Завдяки корисним інформаційним матеріалам бізнес вибудовує свій імідж, працює над впізнаваністю і лояльністю цільової аудиторії.
Незалежно від виду, створення корпоративного сайту передбачає ретельне опрацювання кожної сторінки і розділу. IT-компанія MEGASITE розробляє для своїх клієнтів корпоративні сайти, які відповідають усім вимогам, приносять прибуток і працюють над репутацією бізнесу.
Основні розділи сайту
Успішний корпоративний сайт, який дає бізнесу результат, може містити таку інформацію та розділи:
- про компанію;
- продукти та послуги, які пропонує компанія;
- умови співпраці;
- вакансії;
- дозвільна документація;
- відгуки клієнтів/партнерів;
- корпоративний блог;
- останні новини;
- контакти компанії;
- отримання зворотного зв'язку (чат-боти, форми зворотного зв'язку, діалогові вікна);
- знайомство з командою і керівництвом.
Вимоги до корпоративних сайтів
До розроблення сайту компанії слід підходити як до інвестиції, яка надалі принесе клієнтів, збільшення прибутку та нові партнерства. Тому на етапі створення корпоративного веб-порталу важливо приділити увагу зручному та сучасному дизайну, а також архітектурі.
Основні вимоги, які висуваються до веб-сайтів компаній:
- Адаптивність ресурсу - сторінки мають коректно відображатися на всіх пристроях: і на ПК, і на смартфонах, і на планшетах із різною роздільною здатністю екрана.
- Швидке завантаження - сторінки повинні завантажуватися протягом декількох секунд, інакше користувач просто піде.
- Простота використання - логіка ресурсу має бути зрозумілою для сприйняття, а дизайн інтуїтивним.
- Багатомовність - для зручності користувачів створюються кілька мовних версій ресурсу. Як правила українською та англійською.
Веб-студія в Києві MEGASITE пропонує послуги з розробки сайтів для компаній, а також комплексне просування ресурсу як на українському, так і на міжнародному ринку. Багаторічний досвід нашої команди дає змогу гарантувати результат для клієнтів у вигляді масштабування бізнесу, збільшення прибутку і підвищення впізнаваності бренду.