Корпоративний сайт: від ідеї до релізу

28 гру 2023
388 просмотров
5/ 5  (1)
Корпоративний сайт: від ідеї до релізу

Корпоративний сайт - це онлайн-представництво компанії. За допомогою цього інструменту бізнес презентує себе і свої послуги, розповідає про діяльність і надає всю необхідну інформацію клієнтам, партнерам і співробітникам. Про те, що таке корпоративний сайт, про його відмінності та переваги - розповімо в цій статті.

Які функції виконує корпоративний сайт

Якщо розглядати корпоративний ресурс з технічного погляду, то це багатосторінковий сайт, на якому представлена вся необхідна інформація про компанію.

Корпоративний портал має, в середньому, від 15 сторінок і містить вичерпну інформацію про бізнес - тут і презентація компанії, і її товари/послуги, відгуки, контакти, каталог, знайомство зі співробітниками, корпоративний блог тощо. Однак ця інформація може змінюватися залежно від виду корпоративного порталу, але про це ми поговоримо в наступному розділі.

Розробка корпоративного сайту дає можливість бізнесу повноцінно комунікувати зі своєю клієнтською базою і бути чудовою точкою взаємодії з партнерами.

Основні цілі, для яких створюють корпоративний майданчик:

 

  • презентація компанії та її історії - розгорнутий опис діяльності, шлях становлення, цінності, місія тощо;
  • розміщення інформації про товари і послуги - ознайомлювальні або докладні дані про продукцію або послуги з можливістю одразу зробити замовлення або зв'язатися з менеджером;
  • розміщення документації для клієнтів і партнерів - публікація дозвільних документів, зокрема ліцензії, сертифікати якості тощо;
  • формування та підтримання корпоративного іміджу - на сайті має бути присутнім фірмовий стиль, трансляція образу і цінностей, презентація експертності. Усі ці складові працюють на побудову іміджу та бренду, роблячи компанію такою, що запам'ятовується, і транслюючи потрібні смисли. Тому під час розроблення дизайну корпоративного В2В сайту приділяється особлива увага;
  • залучення партнерів і клієнтів - якщо ж першочергова мета корпоративного сайту полягає у вибудовуванні комунікації з клієнтами і партнерами, то тут мають бути різні механіки взаємодії. Наприклад, чат, форма зворотного зв'язку, повна контактна інформація;
  • залучення нових співробітників - сайт компанії можна використовувати і для пошуку потрібних кадрів, публікуючи вакансії та розповідаючи про життя команди.

Корпоративний портал має містити всю вичерпну інформацію, яка може цікавити не тільки клієнтів, а й можливих партнерів і співробітників.

Корпоративний сайт: шлях від ідеї до релізу

Види корпоративних сайтів

Коли ми говоримо про сучасний корпоративний сайт, то маємо на увазі не тільки портали, створені виключно для великих компаній. Розрізняють три види ресурсів, у кожного з яких є свої характерні риси і переваги для того чи іншого виду бізнесу:

 

  • корпоративний сайт-візитка - це невеликий портал (у середньому, на 5-10 сторінок) із простою структурою. На ньому розміщується основна інформація про діяльність компанії, її послуги, способи зв'язку, відгуки тощо. Такого формату цілком вистачає для презентації невеликого бізнесу;
  • корпоративний сайт-каталог - такі ресурси, крім інформації про компанію, містять ще й каталог, що презентує їхню товарну лінійку. Як правило, тут немає цін і кошика для покупок, оскільки товари показані виключно для ознайомлення. Однак є сайти-каталоги, в яких замовлення можна робити відразу. Якщо компанія реалізує свою продукцію через дистриб'ютора, то в каталозі можуть бути повні описи товарів, інструкції, офіційні фото/відео, дані про представників, які мають ліцензії на реалізацію товарів;
  • корпоративний інфопортал - крім сторінок, властивих сайту-візитці, тут велику увагу приділяють блогу компанії. Часто такий інфопортал виступає як елемент контент-маркетингу. Завдяки корисним інформаційним матеріалам бізнес вибудовує свій імідж, працює над впізнаваністю і лояльністю цільової аудиторії.

Незалежно від виду, створення корпоративного сайту передбачає ретельне опрацювання кожної сторінки і розділу. IT-компанія MEGASITE розробляє для своїх клієнтів корпоративні сайти, які відповідають усім вимогам, приносять прибуток і працюють над репутацією бізнесу.

Основні розділи сайту

Успішний корпоративний сайт, який дає бізнесу результат, може містити таку інформацію та розділи:

 

  • про компанію;
  • продукти та послуги, які пропонує компанія;
  • умови співпраці;
  • вакансії;
  • дозвільна документація;
  • відгуки клієнтів/партнерів;
  • корпоративний блог;
  • останні новини;
  • контакти компанії;
  • отримання зворотного зв'язку (чат-боти, форми зворотного зв'язку, діалогові вікна);
  • знайомство з командою і керівництвом.

Вимоги до корпоративних сайтів

До розроблення сайту компанії слід підходити як до інвестиції, яка надалі принесе клієнтів, збільшення прибутку та нові партнерства. Тому на етапі створення корпоративного веб-порталу важливо приділити увагу зручному та сучасному дизайну, а також архітектурі.

Основні вимоги, які висуваються до веб-сайтів компаній:

  1. Адаптивність ресурсу - сторінки мають коректно відображатися на всіх пристроях: і на ПК, і на смартфонах, і на планшетах із різною роздільною здатністю екрана.
  2. Швидке завантаження - сторінки повинні завантажуватися протягом декількох секунд, інакше користувач просто піде.
  3. Простота використання - логіка ресурсу має бути зрозумілою для сприйняття, а дизайн інтуїтивним.
  4. Багатомовність - для зручності користувачів створюються кілька мовних версій ресурсу. Як правила українською та англійською.

Веб-студія в Києві MEGASITE пропонує послуги з розробки сайтів для компаній, а також комплексне просування ресурсу як на українському, так і на міжнародному ринку. Багаторічний досвід нашої команди дає змогу гарантувати результат для клієнтів у вигляді масштабування бізнесу, збільшення прибутку і підвищення впізнаваності бренду.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Страница
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок