Одним з основних чинників, коли ми обираємо мобільні додатки, є його зручний і простий дизайн. Ринок настільки великий і конкурентний, що користувач без зайвих роздумів встановить застосунок конкурента тільки тому, що у вашому навігація виявилася досить заплутаною. Саме дизайн застосунку приваблює й утримує користувачів, тому він має бути добре продуманий і відмінно відображатися на пристроях.
Дизайн мобільних додатків - яким він має бути
Що таке дизайн мобільного застосунку? Якщо просто, то це візуальне оформлення і проектування програми для мобільних пристроїв.
Розробники можуть вкласти у веб-додаток безліч корисних функцій, які з легкістю закриють потребу користувача. Але якщо вони приділяють мало уваги етапу дизайну, то всі зусилля будуть марні - додатком ніхто не захоче користуватися. Тому щоб продукт мав успіх, необхідно ретельно опрацювати UI та UX-дизайн.
UI-дизайн - це user interface, користувацький інтерфейс. Простіше кажучи, це оформлення застосунку (його кольори, шрифти, плашки тощо). UI-дизайнер відповідає за зовнішній вигляд продукту. UX-дизайн - це user experience або досвід користувача. Це те, який досвід і враження отримує людина від роботи з інтерфейсом, UX показує, чи зможе користувач дійти до наміченої мети.
Так що ж має на увазі під собою UI/UX дизайн мобільних додатків:
- максимально просте використання - не перевантажуйте користувача надто великим обсягом інформації, адже додаткові іконки, кнопки та зображення ускладнюють екран. Тут добре працює техніка функціонального мінімалізму: відмова від великої кількості тексту та зайвих елементів інтерфейсу. Коли на екрані тільки найнеобхідніше, стає легше взаємодіяти з продуктом;
- проста навігація в застосунку - якщо користувачі витрачатимуть багато зусиль на те, щоб розібратися, як користуватися вашим продуктом, вони, найімовірніше, перестануть його використовувати зовсім. Тому слід впроваджувати елементи навігації, до яких вони вже звикли. Наприклад, стандартна панель вкладок для iOS або навігаційний ящик для Android. Інтуїтивно користувачі вже знають, як використовувати ці функції, і не відчувають труднощів;
- фокусування на першому досвіді - за статистикою, 24% користувачів більше не повертаються в додаток після першого використання. Щоб цього не сталося, дизайн застосунку має бути максимально зручним і простим під час знайомства. Для цього варто віддалити етап реєстрації або прибрати його повністю. Якщо насамперед веб-додаток запитує обов'язкову реєстрацію, це погіршує користувацький досвід. Під час знайомства з продуктом добре працює навчання користувача, щоб показати всі переваги;
- швидкість і чуйність застосунку - хоча за швидкість роботи продукту дизайн не відповідає безпосередньо, але він може істотно поліпшити досвід користувача в моменти "очікування". Для цього дизайнери використовують такі рішення, як демонстрація прогресу завантаження у відсотках або інший індикатор виконання. Це дасть зрозуміти, що web-додаток не завис, а отже, все гаразд і просто потрібно трохи почекати;
- оптимізація контенту - у переважній більшості застосунків основний контент це текст. Він має бути легким і зручним для читання: підбір правильного розміру шрифту, використання зрозумілого і вже знайомого шрифту (наприклад, для пристроїв Apple IOS це шрифт San Francisco), обмеження довжини текстових рядків. Що стосується візуального контенту, то необхідно встановити правильне співвідношення сторін і оптимізувати його для портретної орієнтації.
Це основні моменти під час розроблення дизайну застосунку. До цього списку також можна додати персоналізований досвід від використання продукту й адаптацію дизайну для ринку, що розвивається, наприклад, використання при поганому інтернет-з'єднанні або обмежених можливостях пристрою.
Хочете замовити послугу відтворення дизайну мобільного застосунку? Веб-студія в Києві MEGASITE запрошує на безкоштовну консультацію, на якій ми детально обговоримо ваш проєкт і запропонуємо оптимальне рішення.
Етапи створення дизайну мобільного застосунку
Розробка дизайну застосунку - це фундаментальний етап під час створення продукту. Крім першого запуску, редизайн може знадобитися в ситуації оновлення web-додатку або ж під час випуску для іншої операційної системи.
Основні етапи розробки дизайну застосунку:
- Дослідження ринку і портрет користувача. Необхідно якомога більше дізнатися про ринок, на який ви будете виходити, і з'ясувати детальний портрет цільової аудиторії. Цей крок передбачає відповідь на запитання: "Яку потребу ЦА закриє застосунок?". Знаючи, що насправді потрібно аудиторії, набагато простіше створити WEB-додаток із продуманим дизайном.
- Складання ТЗ і розробка структури. На цьому етапі спочатку складається технічне завдання, в якому відображаються всі вимоги до продукту. Під час роботи над архітектурою і навігацією мобільного застосунку опрацьовуються основні екрани, їхня послідовність і взаємодія один між одним. Робота над архітектурою робить дизайн більш інтуїтивним.
- Створення прототипу. Спочатку створюється макет із мінімальною деталізацією, на якому визначено основні моменти інтерфейсу. Після затвердження з клієнтом розробляється деталізований прототип, що демонструє детальний план кожного екрана.
- Тестування прототипу. Прототип застосунку зібрано і в нього додано клікабельні кнопки та інші способи взаємодії. На цьому етапі створення дизайну мобільного застосунку вивчають поведінку користувачів під час використання продукту і відстежують, наскільки інтерфейс відповідає поставленому ТЗ.
- Розробка мобільного застосунку. Після тестування програми та доопрацювання дизайну проєкт передають команді розробників, які займаються реалізацією технічної частини.
- Підготовка до публікації в Google Play і App Store. На цьому етапі розробляються додаткові іконки та інші елементи дизайну, які потрібні для привернення уваги користувачів.
Необхідно розробити дизайн мобільного застосунку? IT-компанія MEGASITE з радістю візьме на себе це завдання. У нас є всі необхідні компетенції та великий досвід у створенні мобільних додатків. Це дозволяє виводити на ринок затребувані продукти, які користуються популярністю у користувачів. Хочете детально обговорити ваше завдання? Залиште заявку на нашому сайті або зателефонуйте за номером +38 (095) 1000 119.