Бажаєте встановити на сайт форму зворотного зв'язку, але не знаєте програмування? Існує багато сервісів та готових рішень, які дозволяють її додати після розробки сайту лише за кілька хвилин. Як це зробити, розповідаємо у цій статті.
Контактна форма - важливий інструмент будь-якого сайту, який допомагає налагодити прямий зв'язок із відвідувачами, зробивши спілкування максимально простим. Її розміщують угорі або внизу сторінки, у розділі «Контакти» або виводять в окремому спливаючому вікні. Користувачеві достатньо кількох кліків, щоб надіслати повідомлення, залишити заявку або поставити запитання про ваші ціни або послуги, не витрачаючи час на пошук e-mail або номера телефону.
Використання віджету дає чимало плюсів:
Таким чином, контактна форма – це не просто деталь інтерфейсу, а повноцінний інструмент продажу та комунікації. Завдяки їй бізнес отримує нові замовлення, краще розуміє потреби користувачів та розширює клієнтську базу.
Віджет на свій ресурс ви можете встановити по-різному:
Який варіант вибрати, залежить від платформи, цілей та досвіду. Якщо потрібно просте вікно для швидкого збирання повідомлень, краще використовувати онлайн-конструктор або плагін. Якщо важливою є повна кастомізація дизайну, логіки та способу зберігання даних, без програміста не обійтися.
Зручний варіант – конструктори, які пропонують багато готових рішень. У списку популярних сервісів:
Конструктори — чудовий варіант для невеликих проектів, лендингів та компаній, які хочуть налагодити зворотний зв'язок із клієнтами з мінімальними витратами часу та ресурсів.
Якщо порівнювати з конструктором, плагіни — складніший варіант, оскільки потрібно працювати з адмінкою сайту. Зате вони дозволяють точніше налаштовувати контактну форму та зручніше підключаються до пошти, CRM та інших сервісів.
У списку кращих можна виділити такі плагіни:
Який плагін вибрати залежить від ваших завдань. Якщо потрібен мінімалістичний варіант з базовою функціональністю, достатньо Contact Form 7. Якщо хочете впровадити складніший віджет з розширеними можливостями, краще використовувати WPForms.
Щоб віджет дійсно працював та приносив заявки, важливо зробити його максимально зручним. Продумані підказки, зрозумілі підписи до полів підвищують якість заявок, що надходять, і покращують користувальницький досвід.
Спрощені форми зворотного зв'язку сприймаються легше, ніж довгі анкети, тому вища ймовірність, що відвідувач сайту заповнить усі поля та надішле заявку.
Особливу увагу зверніть на такі моменти:
Спрощення заповнення допоможе користувачеві швидко і без помилок надіслати повідомлення, а вам отримати точні та корисні дані для роботи із заявкою.
Мобільна версія форми зворотного зв'язку – важливий елемент для ефективної взаємодії з відвідувачами сайту, оскільки багато користувачів заходять саме зі смартфонів. Що треба передбачити:
Щоб адаптивна форма зворотного зв'язку виглядала добре на будь-яких пристроях, використовуйте медіазапити - спеціальні правила CSS, які дозволяють змінювати вигляд вікна в залежності від розміру екрана. Наприклад, на моніторах форма може бути в кілька стовпчиків, тоді як на смартфонах — в одну. Такий підхід робить віджет зручним та читабельним на будь-яких пристроях.
Щоб дізнатися більше про те, як додати форму зворотнього зв'язку під час створення сайтів у Києві чи інших містах України, зв'яжіться з IT-компанією Megasite, зателефонувавши за номером +38 (050) 3986 275 або залишивши свої контакти через кнопку «Залишити заявку» на сайті.