Швидкість і якість обслуговування - важлива вимога, яку висувають клієнти будь-якому бізнесу. Найменша заминка може спровокувати відмову від послуг і перехід до конкурентів, тому традиційні методи роботи із замовниками вже давно втратили свою ефективність, поступившись місцем сучасним рішенням. І важливу роль тут відіграє автоматизація обслуговування клієнтів. Вона дає змогу компаніям оптимізувати бізнес-процеси, підвищувати рівень сервісу та індивідуально підходити до кожного замовника.
У цьому разі йдеться про впровадження в бізнес технологій, які не просто допомагають поліпшити обслуговування клієнтів. Вони максимально спрощують роботу співробітників із замовниками, формують позитивний досвід взаємодії з брендом.
Автоматизація охоплює багато завдань, серед яких:
Завдяки технологіям автоматизації обслуговування клієнтів компанії можуть економити час, гроші та інші ресурси. Вони дають змогу надати високий рівень сервісу, який відповідає очікуванням споживачів.
У списку основних переваг оптимізації роботи з клієнтами варто виділити:
Автоматизація обслуговування клієнтів допомагає знизити витрати компанії на наймання співробітників. Рутинні завдання, які раніше виконувалися вручну, тепер обробляються автоматично, а якісна і швидка взаємодія з клієнтами знижує потребу в частих зверненнях до фахівців.
Основними інструментами автоматизації є:
Впровадження цих інструментів допомагає оптимізувати робочі процеси та забезпечуючи високий сервіс.
Миттєво відповідають на повторювані запитання, розвантажуючи операторів і забезпечуючи цілодобову підтримку. Просунуті моделі працюють на основі ШІ, який розуміє тему розмови і надає грамотні відповіді. Таким чином, чат-боти автоматизують процеси, пов'язані із загальними запитами клієнтів:
Чат-боти особливо корисні в годину пік, коли навантаження на співробітників збільшується. Вони допомагають знизити час очікування і підвищують ефективність обслуговування, забезпечуючи клієнтам швидкий доступ до потрібної інформації.
Сучасні помічники працюють на основі ШІ. Вони виконують ті самі завдання, що й чат-боти, але з використанням голосу, що краще:
Голосові асистенти аналізують запитання, дають правильну відповідь. Наприклад, вони перевіряють статус замовлення, надають інформацію про продукти та послуги, допомагають провести транзакцію.
CRM-системи - це ПЗ, яке впроваджується в роботу різних відділів (продажів, маркетингу, обслуговування клієнтів, складу, логістики), що допомагає компаніям:
У результаті CRM-системи не тільки підвищують ефективність роботи співробітників, а й добре впливають на імідж бренду.
Штучний інтелект здатний дуже швидко обробляти дані і видавати результати, на основі яких можна:
Щоб отримати ефективні рішення, у базу необхідно завантажувати тільки точні дані. Це дає змогу системі не тільки коректно обробляти запити, а й будувати прогнози з високим ступенем точності, допомагаючи бізнесу ухвалювати стратегічно правильні рішення.
Платформи самообслуговування значно спрощують процес бронювання та планування зустрічей, послуг або заходів. Вони дають змогу клієнтам самостійно обирати зручний час для візиту до вашої компанії (наприклад, салону краси), не чекаючи відповіді від оператора. Такі системи автоматизують роботу з розкладом, знижуючи до мінімуму ймовірність помилок під час запису, зменшуючи навантаження на адміністраторів та інших співробітників, які відповідають за запис клієнтів.
Серед переваг систем самообслуговування варто виділити:
Системи онлайн-запису актуальні для салонів краси, медичних клінік, освітніх курсів та інших сфер, де важлива оперативна організація часу.
Щоб більше дізнатися про оптимізацію обслуговування клієнтів, зверніться до IT-компанії MEGASITE. Ми пропонуємо ефективні рішення для автоматизації маркетингу, які допоможуть вашому бізнесу поліпшити взаємодію із замовниками та підвищити продуктивність. Зв'яжіться з нами для консультації!