Штучний інтелект допомагає компаніям, які займаються eCommerce, ефективно працювати на ринку, підвищуючи їхню продуктивність і прибуток. ШІ в eCommerce продуктах допомагає оптимізувати всі процеси, включно із взаємодією з клієнтами, створенням персональних пропозицій і автоматизацією управління запасами.
У цій статті поговоримо про те, як інструменти ШІ допоможуть максимально розкрити потенціал вашого бізнесу і забезпечити довгостроковий успіх.
В основі штучного інтелекту (ШІ) - здатність програми виконувати завдання, для вирішення яких зазвичай потрібен людський розум. Для цього в неї завантажуються дані, які система сортує, виявляє закономірності, взаємозв'язки і тенденції. Потім їх аналізує і видає результати, на основі яких користувач приймає рішення.
Якщо говорити про ШІ в eCommerce продуктах, то штучний інтелект представлений у вигляді різних програм та інструментів, які допомагають компаніям у таких завданнях:
Це перелік основних, але далеко не всіх можливостей використання ШІ в eCommerce індустрії. Технології ШІ активно розвиваються, і з кожним днем з'являється дедалі більше цікавих і потрібних продуктів і послуг у сфері електронної комерції.
Щоб краще зрозуміти переваги ШІ в електронній комерції, розглянемо більш детально популярні інструменти, які можна задіяти в бізнесі.
OptiMonk AI - платформа ШІ в електронній комерції, створена для маркетологів, які хочуть підвищити конверсію сайту, не наймаючи команди фахівців. Її головний інструмент - Smart Personalize. Він миттєво визначає інтереси клієнта на основі його запитів у Google, і адаптує під них цільові сторінки, які той відкриває. Це підвищує шанси зацікавити користувача товаром, а отже, і зробити покупку.
Серед інших цікавих функцій програми можна виділити:
Серед інших програм, які пропонують схожі рішення ШІ для eCommerce, можна виділити Dynamic Yield, Monetate, Evergage, VWO.
Synthesia - рішення на базі ШІ дає змогу інтернет-магазинам без зусиль створювати професійні відеоролики. Також на її основі можна зробити реалістичні аватари, які можуть говорити різними мовами. Платформа дає змогу додавати інтерактивні елементи, що може підвищити залученість глядачів.
Серед інших програм ШІ в eCommerce, які підійдуть для створення відео та анімації для електронної комерції, можна виділити Lumen5, Pictory, DeepBrain, Rephrase.ai, Vidnoz.
Landbot - потужний інструмент ШІ в електронній комерції, який створює помічників, які розмовляють, для веб-сторінок, WhatsApp і Facebook Messenger. Він надає готові до використання шаблони, на основі яких можна створити привабливих чат-ботів.
Які ще рішення ШІ для eCommerce пропонує Landbot:
Серед інших корисних АІ-продуктів для роботи з чат-ботами можна виділити ManyChat, Chatfuel, Tidio, Drift.
Як працюють аналітичні програми ШІ для eCommerce продуктів, розглянемо на прикладі DataHawk. Платформа надає інструменти, які допомагають ефективно управляти онлайн-продажами на Amazon, Walmart, Shopify і BigCommerce. З її допомогою ви можете:
Серед інших схожих платформ ШІ для підвищення продуктивності eCommerce можуть бути корисні RetentionX, Tableau, Looker, Power BI, Google Analytics, IBM Watson Analytics.
Існує безліч сервісів, які допомагають створювати цікаві тексти (ChatGPT, Writesonic, Claude та інші). З їхньою допомогою можна значно поліпшити текст - підвищити читабельність, перевірити граматику, оптимізувати статті для SEO.
Також їх можна використовувати для створення:
Важливо розуміти, що ці інструменти є лише помічником, який допоможе поліпшити текст. Вони можуть запропонувати структуру, ідеї або підказки, але повністю покладатися на них для створення текстів не варто. ШІ не завжди може правильно враховувати контекст, аудиторію і тон, що особливо важливо при створенні якісних матеріалів.
Очевидно, що використання ШІ в eCommerce рішеннях продовжуватиме зростати. Пояснюється це не тільки великими можливостями для бізнесу, а й тим, що на ринку постійно з'являються нові інструменти на основі ШІ. Багато з них за ціною доступні, а то й зовсім надаються безкоштовно.
За даними американської дослідницької компанії Gartner, у розвинених країнах до 2025 року 80% організацій з обслуговування та підтримки клієнтів застосовуватимуть ШІ в тій чи іншій формі. Особливою популярністю й надалі користуватимуться такі функції як:
З огляду на ефективність eCommerce продуктів з ШІ, є всі підстави припускати, що штучний інтелект впровадять у свою роботу всі компанії, які хочуть бути конкурентоспроможними на ринку.
Інтеграція ШІ в eCommerce складається з таких етапів:
Важливо пам'ятати, що впровадження ШІ в бізнес - це безперервний процес, який потребує постійного моніторингу, вдосконалення та адаптації. Треба бути в курсі останніх досягнень у галузі ШІ та eCommerce. Тільки так ви зможете гарантувати актуальність та ефективність ШІ в рішеннях, пов'язаних з електронною комерцією, вчасно реагувати на зміни ринку, підвищувати продуктивність.
Щоб дізнатися деталі, зверніться до фахівців MEGASITE. Ми допоможемо створити інтернет-магазин, який буде повністю оптимізованим для продуктивної роботи вашого бізнесу завдяки використанню передових технологій, включно зі штучним інтелектом.