Інтеграція ШІ в електронну комерцію: актуальність, переваги, перспективи

31 жов 2024
111 просмотров
5/ 5  (1)
Інтеграція ШІ в електронну комерцію: актуальність, переваги, перспективи

Штучний інтелект допомагає компаніям, які займаються eCommerce, ефективно працювати на ринку, підвищуючи їхню продуктивність і прибуток. ШІ в eCommerce продуктах допомагає оптимізувати всі процеси, включно із взаємодією з клієнтами, створенням персональних пропозицій і автоматизацією управління запасами.

У цій статті поговоримо про те, як інструменти ШІ допоможуть максимально розкрити потенціал вашого бізнесу і забезпечити довгостроковий успіх.

Актуальність інтеграції ШІ в eCommerce індустрії

В основі штучного інтелекту (ШІ) - здатність програми виконувати завдання, для вирішення яких зазвичай потрібен людський розум. Для цього в неї завантажуються дані, які система сортує, виявляє закономірності, взаємозв'язки і тенденції. Потім їх аналізує і видає результати, на основі яких користувач приймає рішення.

Якщо говорити про ШІ в eCommerce продуктах, то штучний інтелект представлений у вигляді різних програм та інструментів, які допомагають компаніям у таких завданнях:

  • оптимізація бізнес-процесів;
  • аналіз дії користувачів і на основі цього створення персоналізованих пропозицій з урахуванням їхніх інтересів;
  • обробка великих обсягів даних, передбачення трендів і поведінки покупців;
  • поліпшення обслуговування клієнтів завдяки впровадженню чат-ботів, голосових помічників та інших інструментів, які здатні відповідати на запитання користувачів у режимі реального часу;
  • аналіз ринку, конкуренції та попиту, щоб ухвалювати правильні рішення й отримувати максимальний прибуток;
  • виявлення підозрілих транзакцій і поведінки, запобігаючи шахрайству та підвищуючи безпеку платформи електронної комерції.

Це перелік основних, але далеко не всіх можливостей використання ШІ в eCommerce індустрії. Технології ШІ активно розвиваються, і з кожним днем з'являється дедалі більше цікавих і потрібних продуктів і послуг у сфері електронної комерції.

Переваги використання ШІ в eCommerce індустрії

Щоб краще зрозуміти переваги ШІ в електронній комерції, розглянемо більш детально популярні інструменти, які можна задіяти в бізнесі.

ШІ для поліпшення конверсії

OptiMonk AI - платформа ШІ в електронній комерції, створена для маркетологів, які хочуть підвищити конверсію сайту, не наймаючи команди фахівців. Її головний інструмент - Smart Personalize. Він миттєво визначає інтереси клієнта на основі його запитів у Google, і адаптує під них цільові сторінки, які той відкриває. Це підвищує шанси зацікавити користувача товаром, а отже, і зробити покупку.

Серед інших цікавих функцій програми можна виділити:

  • автоматичне A/B-тестування, що дає змогу запустити безліч тестів у будь-якій частині сайту;
  • розумний оптимізатор сторінок, який допомагає створити цікаві заголовки, описи, списки переваг, що привернуть увагу ЦА.

Серед інших програм, які пропонують схожі рішення ШІ для eCommerce, можна виділити Dynamic Yield, Monetate, Evergage, VWO.

Штучний інтелект в електронній комерції

ШІ для створення відеороликів

Synthesia - рішення на базі ШІ дає змогу інтернет-магазинам без зусиль створювати професійні відеоролики. Також на її основі можна зробити реалістичні аватари, які можуть говорити різними мовами. Платформа дає змогу додавати інтерактивні елементи, що може підвищити залученість глядачів.

Серед інших програм ШІ в eCommerce, які підійдуть для створення відео та анімації для електронної комерції, можна виділити Lumen5, Pictory, DeepBrain, Rephrase.ai, Vidnoz.

ШІ для створення чат-ботів

Landbot - потужний інструмент ШІ в електронній комерції, який створює помічників, які розмовляють, для веб-сторінок, WhatsApp і Facebook Messenger. Він надає готові до використання шаблони, на основі яких можна створити привабливих чат-ботів.

Які ще рішення ШІ для eCommerce пропонує Landbot:

  • створення чат-ботів для збору інформації про потенційних клієнтів через інтерактивні бесіди;
  • встановлення АІ-консультантів, які миттєво відповідатимуть користувачам на популярні запитання;
  • налаштування чат-ботів так, щоб вони рекомендували товар з урахуванням уподобань клієнта і його попередніх дій на сайті;
  • використання ШІ-консультантів для нагадування користувачеві про товар, який лежить у кошику, знижки для завершення покупки;
  • використання аналітичних інструментів Landbot, які відстежують продуктивність АІ-чатботів, що допомагає компаніям зрозуміти поведінку клієнтів і поліпшити свої стратегії.

Серед інших корисних АІ-продуктів для роботи з чат-ботами можна виділити ManyChat, Chatfuel, Tidio, Drift.

АІ та аналітика

Як працюють аналітичні програми ШІ для eCommerce продуктів, розглянемо на прикладі DataHawk. Платформа надає інструменти, які допомагають ефективно управляти онлайн-продажами на Amazon, Walmart, Shopify і BigCommerce. З її допомогою ви можете:

  • відстежувати позиції своїх продуктів на торгових платформах, щоб зрозуміти, чи випереджають вони конкурентів;
  • вивчати продажі, ціни та стратегії конкурентів, щоб краще орієнтуватися на ринку й адаптувати свої стратегії;
  • аналізувати свої продажі, щоб зрозуміти, які товари приносять прибуток, а які потребують додаткових зусиль;
  • створювати звіти для візуалізації своїх даних і моніторингу ключових показників ефективності.

Серед інших схожих платформ ШІ для підвищення продуктивності eCommerce можуть бути корисні RetentionX, Tableau, Looker, Power BI, Google Analytics, IBM Watson Analytics.

ШІ та текстовий контент

Існує безліч сервісів, які допомагають створювати цікаві тексти (ChatGPT, Writesonic, Claude та інші). З їхньою допомогою можна значно поліпшити текст - підвищити читабельність, перевірити граматику, оптимізувати статті для SEO.

Також їх можна використовувати для створення:

  • блогів;
  • маркетингових повідомлень електронною поштою;
  • оголошень у соціальних мережах;
  • відео-сценаріїв;
  • рекламних текстів;
  • автоматизованих повідомлень служби підтримки клієнтів.

Важливо розуміти, що ці інструменти є лише помічником, який допоможе поліпшити текст. Вони можуть запропонувати структуру, ідеї або підказки, але повністю покладатися на них для створення текстів не варто. ШІ не завжди може правильно враховувати контекст, аудиторію і тон, що особливо важливо при створенні якісних матеріалів.

Перспективи ШІ в електронній комерції

Очевидно, що використання ШІ в eCommerce рішеннях продовжуватиме зростати. Пояснюється це не тільки великими можливостями для бізнесу, а й тим, що на ринку постійно з'являються нові інструменти на основі ШІ. Багато з них за ціною доступні, а то й зовсім надаються безкоштовно.

За даними американської дослідницької компанії Gartner, у розвинених країнах до 2025 року 80% організацій з обслуговування та підтримки клієнтів застосовуватимуть ШІ в тій чи іншій формі. Особливою популярністю й надалі користуватимуться такі функції як:

  • чат-боти з підтримкою ШІ;
  • програми з підбору персональних пропозицій для користувачів;
  • віртуальні помічники з відстеження конкурентів і динаміки цін;
  • аналітичні інструменти на основі ШІ;
  • програма з управління запасами та логістики;
  • інструменти зі створення візуального і текстового контенту.

З огляду на ефективність eCommerce продуктів з ШІ, є всі підстави припускати, що штучний інтелект впровадять у свою роботу всі компанії, які хочуть бути конкурентоспроможними на ринку.

Як впровадити ШІ в бізнес електронної комерції

Інтеграція ШІ в eCommerce складається з таких етапів:

  1. Планування - визначаються бізнес-цілі, які має вирішити штучний інтелект: підбір персональних пропозицій, поліпшення роботи служби підтримки, вивчення конкурентів, управління запасами.
  2. Оцінка вихідних даних - відомості про клієнтів, продукти, транзакції тощо. Переконайтеся, що вони чіткі, зрозумілі, не порушують правила конфіденційності.
  3. Вибір інструментів і технологій ШІ для впровадження в роботу бізнесу.
  4. Активна співпраця з розробником (наприклад, IT-компанією MEGASITE), який буде впроваджувати ШІ у ваш бізнес.

Важливо пам'ятати, що впровадження ШІ в бізнес - це безперервний процес, який потребує постійного моніторингу, вдосконалення та адаптації. Треба бути в курсі останніх досягнень у галузі ШІ та eCommerce. Тільки так ви зможете гарантувати актуальність та ефективність ШІ в рішеннях, пов'язаних з електронною комерцією, вчасно реагувати на зміни ринку, підвищувати продуктивність.

Щоб дізнатися деталі, зверніться до фахівців MEGASITE. Ми допоможемо створити інтернет-магазин, який буде повністю оптимізованим для продуктивної роботи вашого бізнесу завдяки використанню передових технологій, включно зі штучним інтелектом.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок