Найкращий сайт для продажів у сфері b2b

17 чер 2024
173 переглядів
5/ 5  (1)
Найкращий сайт для продажів у сфері b2b

Кращий сайт для продажів у сфері b2b

Сайт для сфери B2B відрізняється від створення B2C сайту і вважається набагато складнішим проєктом. У цій статті команда MEGASITE розповість про механіки взаємодії B2B сайту з клієнтами, і які завдання цей ресурс повинен виконувати, щоб з нього йшли постійні продажі.

B2B сайт і які завдання він вирішує

Веб-сайт B2B ("business to business") розробляється для полегшення комунікації двох компаній. Якщо продажі на сайтах у сегменті B2C вибудовуються переважно через емоції, то B2B-ресурси презентують переваги співпраці винятково з упором на вигоду для обох сторін.

Що дає бізнесу наявність B2B-сайту:

  • лідогенерація та отримання заявок - найважливіша функція ресурсу;
  • підвищення впізнаваності, довіри та лояльності клієнтів (зміцнення іміджу) - формування потрібного образу в очах клієнтів;
  • доступність інформації про послуги та продукти 24/7 - сюди входить донесення експертності, цінностей послуг, отримання технічних характеристик;
  • розширення аудиторії та вихід на іноземні ринки;
  • зниження витрат на обслуговування поточних клієнтів.

Хороший сайт має "закривати" одразу кілька функцій, адже він і продає, і інформує, і створює необхідний компанії імідж. Якою мірою має бути реалізована кожна функція - залежить від конкретного веб-сайту.

Для виробників відносно нескладних продуктів (наприклад, оздоблювальні матеріали, двері) у сфері B2B першочергове завдання полягатиме в продажу. Якщо ж ми говоримо про компанії, що пропонують складні продукти, то на перше місце виходить інформаційна та іміджева функції, оскільки мета тут - продати свою експертність і розповісти про товар.

Особливості розробки та функціонал

Сайт для сфери B2B має відповідати двом основним вимогам:

  • зручність використання;
  • специфічний функціонал, який необхідний саме для сектора "business to business".

Зручність

Незалежно від того, хто кінцевий користувач ресурсу - B2B чи B2C, сайт має бути максимально зручним для роботи. Клієнти-підприємці, які приходять на B2B-сайт, здійснюють покупки і вивчають інформацію і на сайтах-B2C, тому у них є певний досвід і призначені для користувача очікування.

 

Сучасні B2C-портали мають чудовий функціонал, інтуїтивну навігацію і безліч механік, що максимально полегшують використання. Тому коли ми говоримо про B2B, то його зручність теж не має бути на другому місці. IT-компанія MEGASITE створює корпоративні ресурси з урахуванням загальних рекомендацій з UX для електронної комерції:

  • зручний онлайн-досвід взаємодії з компанією;
  • прозорість - зрозуміла логіка ціноутворення, умови та терміни доставки, умови співпраці тощо;
  • точність і актуальність даних - своєчасне оновлення інформації про наявність товарів, ціни, терміни отримання, залишки на складі.

Технічні рішення

Під час розробки B2B-сайту слід враховувати всі нюанси. Часто для таких проєктів необхідні специфічні рішення, наприклад:

  • особистий кабінет для дилерів - допомагає істотно полегшити роботу з дилерською мережею. Можна надати можливість переглядати повну інформацію про всі замовлення, завантажувати індивідуальний прайс-лист, додавати субдилерів, ознайомлюватися з акціями та спецпропозиціями безпосередньо в особистому кабінеті тощо;
  • альтернативні рішення замість традиційного каталогу - такий варіант підійде для компаній-виробників, у яких надто великий асортимент товарів і вони складно піддаються класифікації. У такому разі можна запропонувати інструмент, що підбирає товари за певними критеріями;
  • інформація про залишки на складі - цей інструмент допомагає визначитися з обсягом замовлення. Можна зробити інтеграцію з обліковою системою складів, на яких розміщені товари, тоді дані будуть оновлюватися в реальному часі;
  • запит документації в кілька кліків - клієнти та партнери в будь-який момент можуть скористатися цією функцією в особистому кабінеті, а співробітники компанії будуть економити свій час;
  • оформлення попередніх замовлень на товари, які тільки очікуються до постачання і ще перебувають на виробництві.

 

Як бачите, функціонал на B2B-сайті може бути досить великим, але це не означає, що всім компаніям необхідна така складна структура. Щоб зрозуміти, які саме функції має виконувати ресурс, нам потрібно з'ясувати таке:

  • які мають бути основні розділи;
  • системи, які слід інтегрувати;
  • типи користувачів;
  • сценарії використання;
  • вимогам до безпеки даних.

MEGASITE має великий досвід розробки для B2B, тому ми завжди підказуємо клієнтам, які рішення підійдуть саме для їхніх проєктів.

Етапи створення B2B сайту

Якщо розглядати етапи розробки B2B-проектів, то вони кардинально не відрізняються від інших типів сайтів. Кожен B2B-сайт проходить через такі стадії:

  1. Попередні дослідження - включають вивчення всіх бізнес-процесів компанії, наявних на ринку рішень, потреби і точки зростання. Така глибока аналітика дає можливість подивитися на проєкт загалом і зрозуміти, куди рухатися.
  2. Технічне завдання - складання докладного ТЗ, де прописуються технічні, функціональні та тематичні характеристики.
  3. Проєктування і веб-дизайн - створення прототипу сторінок і затвердження дизайну.
  4. Frontend і backend - розробка інтерфейсу і "внутрянки" сайту.
  5. Тестування і запуск ресурсу.
  6. SEO-просування - робота зі збільшення "видимості" сайту в Google та інших пошукових системах.
  7. Просування - розкрутка сайту завдяки контекстній рекламі й таргету (за потребою).

Наша команда займається розробкою проєктів для B2B і B2C, а також мобільних додатків і складних кастомних проєктів.

Ми пропонуємо такі послуги:

Якщо ви в пошуку відповідальних підрядників для свого проєкту, запрошуємо вас на безкоштовну консультацію. Залиште свої контакти через форму зворотного зв'язку на нашому сайту або зателефонуйте нам за номером +38 (095) 1000 119

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок