Корпоративний сайт або Landing Page, що вибрати у 2024 році

08 тра 2024
168 просмотров
5/ 5  (1)
Корпоративний сайт або Landing Page, що вибрати у 2024 році

Коли компанія або власник бізнесу хочуть замовити сайт, то, як правило, у них є абстрактне поняття про проєкт - має бути основна сторінка, торгова пропозиція, контакти тощо. Мало хто від самого початку знає, який тип сайту необхідний - корпоративний, Landing Page або якийсь інший. У цій статті MEGASITE розповідає про те, від чого залежить вибір типу ресурсу і в яких випадках все ж варто віддати перевагу саме корпоративному сайту.

Від чого залежить вибір типу сайту

Вибираючи формат ресурсу, ми завжди відштовхуємося від цілей бізнесу і від функціоналу, який він має містити. Адже якщо орієнтуватися тільки на те, що виходить дешевше або швидше за термінами розробки, то є ймовірність отримати сайт, який не принесе клієнту жодної користі. Тому на першій зустрічі із замовниками ми завжди детально розглядаємо цілі та сценарії використання сайту. І тільки після цього ми можемо скласти правильне технічне завдання (ТЗ);

Корпоративний сайт чи лендінг? Для початку слід дати відповіді на такі запитання:

  • навіщо потрібен сайт - можливо, ви хочете презентувати нову послугу або товар? Або сайт необхідний для підтримки іміджу компанії? А може є мета зробити ресурс з повноцінним каталогом виробів? Для кожної з цих цілей працюватимуть різні формати;
  • як ви хочете просувати ресурс - якщо розкрутка сайту відбуватиметься через контекстну рекламу в Google, то немає сенсу робити складний багатосторінковий ресурс. Якщо ж у планах повноцінне SEO-просування, то варто розглянути варіант розробки корпоративного сайту;
  • яка кількість товарів або послуг - від того, наскільки багато у вас представлених товарів, також залежить вибір типу веб-сайту;
  • бюджет - якщо кошти на даний момент обмежені, і при цьому немає великої кількості товарів і бажання просуватися через SEO, краще створити односторінковий сайт, ніж намагатися вмістити в маленький бюджет великий проєкт;

Відмінності Landing Page від багатосторінкового корпоративного сайту полягають у навігації та структурі. Лендінг - це одна сторінка, на якій багато блоків з короткою інформацією. Бізнес-сайт - повноцінний ресурс із різними сторінками, який детально знайомить із компанією, її історією, продуктовою лінійкою, новинами тощо. Зазвичай Landing присвячують одній послузі, товару або певній цільовій дії. Водночас корпоративний сайт виконує одразу кілька функцій.

Якщо ви хочете замовити сайт, але у вас є сумніви з приводу його типу, менеджери IT-компанії MEGASITE допоможуть вам з цим завданням. Ми проведемо аналітику ринку, вивчимо особливості вашого бізнесу і запропонуємо той формат веб-сайту, який максимально закриє всі ваші потреби;

У яких випадках варто вибрати Landing Page

Під лендінгом мають на увазі односторінковий веб-сайт, який продає певний товар або послугу. Загалом, його можна використовувати як інструмент для отримання необхідної дії з боку клієнта. Наприклад, продаж квитків на концерт, бронювання місць на культурний захід, попереднє замовлення нового товару тощо;

Весь контент, включно з текстом, анімаціями, ілюстраціями та відео, розміщується на одній сторінці. Навігація веде не на інші сторінки, а на окремі блоки. Лендінг має дуже обмежений функціонал, адже його основне завдання - спонукати користувача натиснути на кнопку "Купити", "Забронювати" або "Залишити свої контакти";

У яких ситуаціях обирають лендінг:

  • необхідно протестувати нову гіпотезу, нішу, товар;
  • потрібно просунути один або кілька схожих товарів чи послуг;
  • головна мета - стимулювання конверсії, а не переконання купити складний продукт;
  • розкручувати сторінку планується через платну рекламу, а не за допомогою SEO.

Розробка Landing Page - це більш просте та бюджетне рішення, однак це не означає, що менш ефективне для компанії. При дотриманні всіх умов лендінг демонструватиме високу конверсію вашої воронки продажів і збільшуватиме ефективність основного сайту;

Корпоративний сайт

Якщо лендінг - це односторінковий сайт, то корпоративний - багатосторінковий. Як правило, він містить 10-20 сторінок, на яких детально розкривається вся інформація про компанію. Під кожен розділ створюється окрема сторінка з відповідними даними. Усі ці сторінки можна легко знайти в навігаційному меню;

Найпоширеніші розділи:

  • про компанію;
  • каталог товарів або опис послуг;
  • знайомство з командою;
  • контакти;
  • корпоративний блог;
  • портфоліо, кейси, виконані проєкти;
  • пропозиції для партнерів;
  • актуальні вакансії.

За бажанням клієнта, у корпоративному сайті можна зробити особисті кабінети для співробітників. Таким чином ресурс може бути не тільки "презентацією" компанії в інтернеті, а й інструментом для внутрішнього використання;

Розробка корпоративного сайту замовляється, якщо стоять такі цілі:

  • побудова бренду, що запам'ятовується, і підтримання іміджу;
  • інформування відвідувачів про діяльність компанії;
  • залучення клієнтів, партнерів і співробітників.

Для розкрутки бізнес-сайту можуть використовуватися всі інструменти, які доступні маркетологам - SEO-просування, крауд-маркетинг, контекстна реклама, таргет тощо. Формат сайту дає змогу впровадити всі ці методи без обмежень, на відміну від лендінгу;

Якщо ж у компанії занадто великий перелік товарів і є мета зробити сайт основним каналом продажів, то ми рекомендуємо розглянути саме розробку інтернет-магазину;

Відмінностей в етапах створення лендінгу та корпоративного вебсайту немає, в обох випадках є і розробка дизайну, і дослідження ринку, і front-end та back-end розробка. Але якщо говорити про лендінг, то на кожен етап витрачається менше годин через невеликий обсяг проєкту;

Якщо ви хочете замовити розробку сайту під ключ і шукайте надійну веб-студію, запрошуємо на безкоштовну консультацію в MEGASITE. Для цього зателефонуйте нам за номером +38 (095) 1000 118 або залиште заявку через форму на 

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок