Інтерактивні елементи на сайті: як залучати аудиторію і поліпшити враження

07 тра 2024
454 просмотра
5/ 5  (1)
Інтерактивні елементи на сайті: як залучати аудиторію і поліпшити враження

Конкуренція стає дедалі сильнішою, а сайтів - більшим, тому бізнесу необхідні все нові механіки для утримання уваги користувачів на своїх ресурсах. З цією потребою добре справляються інтерактивні елементи, які розміщуються на сайтах і покращують поведінкові показники відвідувачів. Що це таке і які саме елементи можна застосувати для вашого сайту, читайте в новій статті MEGASITE.

Переваги інтерактивних елементів

Що являють собою інтерактивні елементи? Це спеціальні елементи на сторінці, з якими користувач може легко взаємодіяти. Наприклад, прокручувати карусель ілюстрацій, натискати на кнопки, заповнювати різні форми, проходити тестування тощо.

 

За своєю суттю, інтерактивні елементи - це візуальні інструменти, що допомагають бізнесу підвищити зацікавленість користувача і легше "захоплювати" його у воронку продажів.

 

Основні переваги інтерактивних інструментів:

  • привернення уваги - цікаві візуальні рішення моментально привертають увагу користувача, адже з великою кількістю сайтів "око замилюється" і настає банерна сліпота, коли людина просто не помічає частину інформації через перенасичення;
  • збільшення залученості - якщо людина зайшла на ваш сайт, це ще не перемога. Головне, це утримати її на ресурсі та привести до цільової дії (купівлі, попереднього замовлення). Підвищення залученості завдяки інтерактивним елементам допомагає затримати користувача на сторінці та підвищити його інтерес;
  • поліпшення користувацького досвіду - візуальні інтерактивні елементи дають змогу зробити перебування на сайті більш запам'ятовуваним і захопливим, що, зі свого боку, також позитивно впливає на збільшення залученості;
  • підвищення конверсій - через більш просте і швидке залучення у воронку продажів, відповідно, спостерігається зростання самих продажів або інших цільових дій, які необхідні бізнесу.

 

Однак слід враховувати, що інтерактивні елементи мають бути професійно реалізовані та справді мати логіку. В іншому разі це негативно вплине на поведінку користувачів і розкрутку сайтів загалом.

 

IT-компанія MEGASITE має великий досвід розробки сайтів для різних ніш бізнесу, від простих до кастомних проєктів. Наша команда знає, як розмістити інтерактивні елементи на сторінках так, щоб вони дійсно покращили користувацький досвід.

 

Головні вимоги до візуальних елементів:

  • вони не гальмують завантаження сторінок;
  • не заважають людині користуватися сайтом;
  • мають реальну доцільність і логіку розміщення.

 

Ключові інтерактивні елементи можуть прописуватися під час складання технічного завдання (ТЗ) на розробку або ж впроваджуватися вже після створення сайту. З технічного боку виглядає це так - дизайнер придумує зовнішній вигляд елемента, а Back-End розробка реалізовує це.

Типи інтерактивних елементів

Серед найбільш затребуваних елементів можна виділити різні опитування, тести, онлайн-калькулятори, чат-боти, інфографіки. Для кожного проєкту ми підбираємо механіки залежно від ефективності в ніші, тенденцій ринку і конкретних завдань, які ставить замовник.

Калькулятори

За допомогою онлайн-калькуляторів відвідувачі можуть розрахувати відсоток за кредитом, вартість фарбування будинку, спланувати сімейний бюджет, зробити розрахунок калорій і багато іншого. Часто калькулятори перед видачею результату просять залишити свій номер телефону або електронну пошту, щоб занести її до своєї бази.

 

Однак якщо ви будете просити у відвідувача його дані, спираючись на те, що надішлете результати розрахунків на його пошту, то можете зіткнутися з тим, що людина просто піде з вашого сайту.

 

Онлайн-калькулятори можуть зіграти важливу роль при SEO-просуванні, адже в деяких нішах це один із високочастотних запитів.

Опитування

За допомогою опитування можна визначити попит на потрібний продукт або побажання щодо поліпшення наявної продуктової лінійки, дізнатися про вподобання клієнтів та їхні купівельні звички, виділити мотивацію для різних сегментів відвідувачів, зібрати дані для аналітики. Відповіді допоможуть вам краще зрозуміти свою аудиторію і запропонувати їй те, що вона хоче.

Анімації

Цей візуальний інструмент привертає до себе увагу і допомагає створити правильне перше враження. Наявність анімації робить сайт більш живим і глибоко занурює користувача у взаємодію. За допомогою анімованих об'єктів ми можемо керувати увагою людини і направляти її в ухваленні рішення.

Онлайн-тестування продукту

Ця механіка відмінно працює в інтернет-магазинах, де покупцеві важливо протестувати продукт і зрозуміти, чи підходить він йому. Найчастіше такі тестування можна зустріти в онлайн-магазинах косметики, наприклад, щоб покупці розуміли, чи підходить їм відтінок помади або рум'ян. Також онлайн-тестування може бути впроваджено на сайти магазинів одягу та взуття, студії дизайну тощо.

Інтерактивна інфографіка

Такий інструмент, як інфографіка, давно і ґрунтовно зміцнився в дизайні сайтів. Однак інтерактивна графіка з'явилася не так давно, і вже встигла добре показати себе для залучення аудиторії. Завдяки інтерактивній інфографіці користувач може сам керувати анімацією і занурюватися в неї в зручному для себе темпі.

Попапи

Спливаюче вікно (воно ж Pop-up) - це спливаюче вікно поверх сторінки сайту, яке з'являється без запиту користувача або при натисканні на певну кнопку. Як правило, попапи можуть дратувати, адже вони спливають з нізвідки і відривають людину від вивчення інформації. Однак це можна виправити, якщо додати в це вікно елемент інтерактивності.

Наприклад, рулетку з бонусами. Користувач натискає на кнопку і на рулетці випадає знижка, безкоштовна доставка або ж якийсь інший приємний бонус. Як правило, для участі в такому інтерактиві, необхідно ввести адресу електронної пошти.

Команда MEGASITE має великий досвід розробки і пропонує послуги зі створення та просування веб-проєктів різних напрямків:

Якщо ви хочете замовити сучасний і красивий сайт з інтерактивними елементами, запрошуємо вас на безкоштовну консультацію щодо вашого проєкту. Для цього залиште контакти через форму на нашому сайті або зателефонуйте нам за номером +38 (095) 1000 118

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок