Лендінг чи корпоративний сайт: що вибрати

22 сер 2022
84 просмотра
5/ 5 (1)
Лендінг чи корпоративний сайт: що вибрати

Щоб бізнес залишався прибутковим та конкурентоспроможним, необхідно займатися його просуванням. Один із інструментів онлайн-маркетингу – це створення своєї сторінки в інтернеті. І тут виникає логічне питання: що вибрати – лендінг чи корпоративний сайт. У статті розберемо та підкажемо, у якому разі потрібно звернути увагу на той чи інший формат.

Що таке Landing Page

LP - це односторінковий сайт, який створюється з метою підштовхнути людину вчинити певну цільову дію: залишити пошту, замовити щось, записатися на консультацію.

Розробка Landing Page виключає створення шапки та меню навігації - як правило, LP задовольняє лише одну потребу відвідувача, зосереджуючи його увагу на ній.

Під час створення розробники керуються 3 принципами:

  1. Блоковість - структурно все розділено на блоки з контентом, кожен екран має свою мету. Наприклад, в одному показуються лише відгуки, а в іншому опис вигод.
  2. Форми, що продають - автори часто використовують спеціальні техніки написання текстів, наприклад, AIDA, або 4U для заголовків. При цьому характерна простота, щоб користувач не заплутався.
  3. Наявність заклику до дії - на кожному LP обов'язково присутня кнопка із закликом здійснити потрібну дію, іноді відразу кілька. Як правило, вони знаходяться ближче до середини або кінця структури.

Переваги лендінгу:

  • велика конверсія - при грамотній подачі офферу цільової аудиторії, CR буде вищою, ніж на багатосторінкових порталах;
  • швидкий запуск і легке впровадження змін - оскільки LP включає всього 1 сторінку, поміняти дані на ній можна за 5-10 хвилин;
  • швидке завантаження - якщо під час розробки сайтів їх не перенаситити JavaScript-елементами, то сторінка буде вантажитися швидко навіть при досить повільному інтернеті;
  • конкретність — увага ліда повністю зосереджена одному продукті, що допомагає провести ефективну презентацію.

До недоліків лендингів відносять можливість продажу тільки чогось одного, тому якщо ви хочете показати людям весь асортимент, краще використати інший формат.

Що таке Landing Page

Що таке корпоративний веб-ресурс

Якщо коротко, це «обличчя» компанії в інтернеті, її візитівка. Часто створення корпоративного сайту включає підготовку десятків розділів та підрозділів. Підтримка такого порталу також потребує більше сил.

Переваги корпоративного сайту:

  • просування у пошукових системах — фахівцями із SEO-оптимізації готуються умови, щоб люди самі приходили з пошуку;
  • продаж великої кількості виробів - коли потрібно показати відразу багато продуктів, багатосторінковий ресурс підійде краще за LP;
  • пошук кадрів — іноді можна знайти фахівців без сервісів пошуку роботи, якщо заготовлений окремий розділ під вакансії;
  • вироблення іміджу - формується позитивна репутація серед звичайних людей та партнерів;
  • формування експертності - зазвичай для такого готується окремий блог, де публікуються статті з перевіреними фактами.

У першу чергу цей варіант використовується як засіб донесення до клієнтів і партнерів інформації про бізнес, його цінності, пропоновані послуги/товари, і вже потім інструмент продажу.

Що таке корпоративний сайт

Відмінності лендінгу та корпоративного сайту

Корпоративний сайт та лендинг створені для вирішення різних бізнес-завдань. Варто звернути увагу на три ключові моменти.

Яка мета – якщо потрібно продати конкретний товар або зібрати контакти ЦА, то краще використовувати лендинг, а якщо ви хочете підтримувати свій імідж, то для цього підійде сайт.

Звідки йтиме трафік — треба розуміти, що без чіткого портрета цільової аудиторії та прямого «вливання» трафіку landing page марний, а багатосторінковий веб-ресурс можна просувати різними методами: SEO, SMM, контекстом, партизанським маркетингом.

Стратегія розвитку компанії — вибір типу сторінки має виходити із загальної стратегії просування, адже якщо надалі планується публікація контенту (наприклад, статей у блог), то лендинг для цього не підійде. Так само, як і корпоративний сайт виявиться не найкращим варіантом, якщо компанії необхідно стимулювати користувача на конкретну цільову дію.

Наша веб-студія в Києві Megasite спеціалізується на різних видах розробки. Якщо ви до кінця ще не визначилися з типом веб-ресурсу, наші менеджери дадуть детальну консультацію та дадуть відповіді на всі ваші запитання.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error