Щоб бізнес залишався прибутковим та конкурентоспроможним, необхідно займатися його просуванням. Один із інструментів онлайн-маркетингу – це створення своєї сторінки в інтернеті. І тут виникає логічне питання: що вибрати – лендінг чи корпоративний сайт. У статті розберемо та підкажемо, у якому разі потрібно звернути увагу на той чи інший формат.
LP - це односторінковий сайт, який створюється з метою підштовхнути людину вчинити певну цільову дію: залишити пошту, замовити щось, записатися на консультацію.
Розробка Landing Page виключає створення шапки та меню навігації - як правило, LP задовольняє лише одну потребу відвідувача, зосереджуючи його увагу на ній.
Під час створення розробники керуються 3 принципами:
Переваги лендінгу:
До недоліків лендингів відносять можливість продажу тільки чогось одного, тому якщо ви хочете показати людям весь асортимент, краще використати інший формат.
Якщо коротко, це «обличчя» компанії в інтернеті, її візитівка. Часто створення корпоративного сайту включає підготовку десятків розділів та підрозділів. Підтримка такого порталу також потребує більше сил.
Переваги корпоративного сайту:
У першу чергу цей варіант використовується як засіб донесення до клієнтів і партнерів інформації про бізнес, його цінності, пропоновані послуги/товари, і вже потім інструмент продажу.
Корпоративний сайт та лендинг створені для вирішення різних бізнес-завдань. Варто звернути увагу на три ключові моменти.
Яка мета – якщо потрібно продати конкретний товар або зібрати контакти ЦА, то краще використовувати лендинг, а якщо ви хочете підтримувати свій імідж, то для цього підійде сайт.
Звідки йтиме трафік — треба розуміти, що без чіткого портрета цільової аудиторії та прямого «вливання» трафіку landing page марний, а багатосторінковий веб-ресурс можна просувати різними методами: SEO, SMM, контекстом, партизанським маркетингом.
Стратегія розвитку компанії — вибір типу сторінки має виходити із загальної стратегії просування, адже якщо надалі планується публікація контенту (наприклад, статей у блог), то лендинг для цього не підійде. Так само, як і корпоративний сайт виявиться не найкращим варіантом, якщо компанії необхідно стимулювати користувача на конкретну цільову дію.
Наша веб-студія в Києві Megasite спеціалізується на різних видах розробки. Якщо ви до кінця ще не визначилися з типом веб-ресурсу, наші менеджери дадуть детальну консультацію та дадуть відповіді на всі ваші запитання. Заповни форму і отримай відповідь на свої запитання.