Лендінг пейдж - це сторінка, на якій ми закликаємо користувача зробити дію, необхідну нашій компанії: підписатися для отримання e-mail розсилки, залишити свою електронну пошту або телефон, придбати продукт, завантажити презентацію тощо. Такі веб-сайти спрямовані на вузьку аудиторію. Вони найбільш ефективні в рекламній кампанії, коли необхідно наголосити на чомусь одному.
Якщо компанія хоче отримати активних лідів (потенційних клієнтів), один із способів їх залучення – це розробка посадкової сторінки та запуск на неї трафіку. Ефективність лендингу (LP) вимірюється у конверсії — у кількості відвідувачів, які вчинили потрібну дію, серед загальної маси тих, хто перейшов на ресурс.
У цьому матеріалі ми розповімо, що таке Landing Page і чому це краще, ніж сайт, які існують види лендингів, за якою логікою їх створюють і як не допустити типових помилок під час розробки.
По довжині виділяють такі типи LP:
По переходах:
За метою призначення найчастіше Landing Page використовують для наступних дій:
Загалом, лендинг корисний, якщо ви знаєте, що хочете продати. Наприклад, розробку сайтів від веб-студії у Києві для ФОП та малого бізнесу.
Класична структура передбачає 2 частини: перший екран та й інші блоки.
Дизайн лендінг пейдж - це кілька модулів, що йдуть один за одним, на яких розташовуються дані. Їх може бути від 5-7 до 10+, залежно від того, скільки даних компанія хоче розмістити.
Завдання першої частини - зацікавити користувача, змусити його прочитати заголовок, викликати емоції, дати зрозуміти, що хочуть. Решта може застосовуватися на підтвердження вигод фактами, закриття заперечень, доказів своєї експертності, відгуків задоволених клієнтів.
Як правило, при побудові каркасу використовують формули, що «продають» — вони не дають 100% гарантії результату, але дозволяють створити базовий сценарій проходження лідів.
Найчастіше використовують дві основні формули:
Щоб Landing Page працював, йому обов'язково потрібні трафік та кнопка. Без потоку людей він марний — вашу пропозицію не побачать люди, заради яких ви створюєте оффер. Кнопка підводить користувача до здійснення необхідного вчинку, який він навряд чи зробить.
Якщо коротко - лендинг містить лише одну сторінку і заточений під певну мету. Веб-ресурсу може бути кілька цілей і безліч сторінок.
Зазвичай під Landing Page розуміють довгу сторінку з блоками, які містять фотографії, інфографіка, відгуки, переваги та інші елементи. На ньому немає розбиття інформації на внутрішні розділи веб-ресурсу.
При створенні LP недосвідчені маркетологи часто припускаються типових помилок. Ми зібрали список, щоб ви змогли їх уникнути:
Розробка Landing Page - окрема частина інтернет-маркетингу, в якій є свої чіткі правила та інструменти. Уважно їх вивчивши, ви зможете підготувати якісний LP, який приведе потенційних клієнтів у відділ продажу.
А якщо ви не впевнені у власних силах, звертайтесь до нас. Ми допоможемо створити сайт, лендинг та продати конкретний товар чи послугу.