Landing Page — що це таке, його специфіка та структура

17 лют 2022
462 просмотра
5/ 5 (1)
Landing Page — що це таке, його специфіка та структура

Лендінг пейдж - це сторінка, на якій ми закликаємо користувача зробити дію, необхідну нашій компанії: підписатися для отримання e-mail розсилки, залишити свою електронну пошту або телефон, придбати продукт, завантажити презентацію тощо. Такі веб-сайти спрямовані на вузьку аудиторію. Вони найбільш ефективні в рекламній кампанії, коли необхідно наголосити на чомусь одному.

Якщо компанія хоче отримати активних лідів (потенційних клієнтів), один із способів їх залучення – це розробка посадкової сторінки та запуск на неї трафіку. Ефективність лендингу (LP) вимірюється у конверсії — у кількості відвідувачів, які вчинили потрібну дію, серед загальної маси тих, хто перейшов на ресурс.

У цьому матеріалі ми розповімо, що таке Landing Page і чому це краще, ніж сайт, які існують види лендингів, за якою логікою їх створюють і як не допустити типових помилок під час розробки.

Основні види Landing Page

По довжині виділяють такі типи LP:Структура Landing Page

  • короткий – невеликий (до 5 екранів). Як правило, він створюється для збирання контактних даних та збільшення кількості лідів;
  • довгий - більш поширений формат від 5 блоків, з детальною інформацією про послугу, переваги запропонованого рішення.

По переходах:

  • односторінковий - всі дані представлені в одному місці;
  • багатосторінковий — рідкісний тип, у якому спочатку закликають зробити щось, а потім перенаправляють на інший веб-ресурс.

За метою призначення найчастіше Landing Page використовують для наступних дій:

  • продаж конкретного продукту чи послуги;
  • збирання e-mail адрес для розсилки;
  • анонс про швидкий вихід чогось;
  • запис на вебінар;
  • переведення трафіку.

Загалом, лендинг корисний, якщо ви знаєте, що хочете продати. Наприклад, розробку сайтів від веб-студії у Києві для ФОП та малого бізнесу.

Структура Landing Page

Класична структура передбачає 2 частини: перший екран та й інші блоки.

Дизайн лендінг пейдж - це кілька модулів, що йдуть один за одним, на яких розташовуються дані. Їх може бути від 5-7 до 10+, залежно від того, скільки даних компанія хоче розмістити.

Що таке Landing PageЗавдання першої частини - зацікавити користувача, змусити його прочитати заголовок, викликати емоції, дати зрозуміти, що хочуть. Решта може застосовуватися на підтвердження вигод фактами, закриття заперечень, доказів своєї експертності, відгуків задоволених клієнтів.

Як правило, при побудові каркасу використовують формули, що «продають» — вони не дають 100% гарантії результату, але дозволяють створити базовий сценарій проходження лідів.

Найчастіше використовують дві основні формули:

AIDA — пов'язана з тим, щоб привернути увагу, зацікавити, викликати бажання + заклик до дії.
PMPHS — зав'язана на позначенні та загостренні проблеми, показі надії, пропозиції рішення.
Що знадобиться для гарної роботи
Щоб Landing Page працював, йому обов'язково потрібні трафік та кнопка. Без потоку людей він марний — вашу пропозицію не побачать люди, заради яких ви створюєте оффер. Кнопка підводить користувача до здійснення необхідного вчинку, який він навряд чи зробить.

Чим лендінг відрізняється від сайту
Якщо коротко - лендинг містить лише одну сторінку і заточений під певну мету. Веб-ресурсу може бути кілька цілей і безліч сторінок.

Зазвичай під Landing Page розуміють довгу сторінку з блоками, які містять фотографії, інфографіка, відгуки, переваги та інші елементи. На ньому немає розбиття інформації на внутрішні розділи веб-ресурсу.

Типові помилки під час розробки


При створенні LP недосвідчені маркетологи часто припускаються типових помилок. Ми зібрали список, щоб ви змогли їх уникнути:

  • Більше не означає краще. Якщо ви змогли вмістити всю інформацію на 5-6 екранах – це добре. Не варто штучно розтягувати LP.
  • Так званий «смачний текст» не допоможе. Немає будь-якої «чарівної формули», яка відразу підвищить конверсію на 200% і збільшить заявки у ваш відділ продажів.
  • Пропозиція має бути чіткою та зрозумілою. Розпливчасті оффери про "недорогі ціни", "швидкі терміни" - це незрозумілий оффер без точних цифр. Наводьте факти.
  • Продавати одразу кілька товарів не варто. Людина заплутається і швидко «охолоне».
  • Хаотична структура. Модулі повинні розташовуватися у певній послідовності, щоб бути ефективними.

Розробка Landing Page - окрема частина інтернет-маркетингу, в якій є свої чіткі правила та інструменти. Уважно їх вивчивши, ви зможете підготувати якісний LP, який приведе потенційних клієнтів у відділ продажу.

А якщо ви не впевнені у власних силах, звертайтесь до нас. Ми допоможемо створити сайт, лендинг та продати конкретний товар чи послугу.

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error