Сучасні реалії диктують про необхідність створення сайтів в Україні для будь-якої компанії. За великої конкуренції на ринку автомобільних послуг для залучення потенційних клієнтів необхідно приділяти увагу кожній деталі. Ефективно працює комплексне просування автосервісу. Крім каналів трафіку важливо використовувати інструменти роботи з хорошою репутацією. Головна мета - утримати і зацікавити відвідувача в наданні своїх послуг.
Сьогодні створення сайту автосервісу не данина моді, а ефективний метод розвитку бізнесу. Кількість замовлень послуг через інтернет постійно збільшується. Для розробки сайту і подальшого його просування важливо знайти грамотного виконавця. Веб студії в Києві готові прийняти замовлення на створення проекту будь-якої складності. Команда фахівців розробить правильну стратегію, підбере хороші способи розкрутки автосервісу і допоможе обійти конкурентів.
Головна особливість у сфері автомобільних послуг полягає в географічній прив'язці до міста і конкретного району. Автовласники зазвичай шукають майстерню біля будинку або роботи, що складно зробити без карти і навігатора на сайті.
Несподівані поломки змушують водія шукати автосервіс у дорозі, тому необхідна мобільна адаптація WEB ресурсу.
Складний і оригінальний дизайн автомобілісту не потрібен. Його цікавить чітка інформація, ціна на послуги, що надаються, можливість записатися.
У вартість просування автосервісу під ключ входять всі види робіт, які виконують учасники команди.
1. Аудит і аналіз конкурентів. Оцінка якості WEB ресурсу, виявлення помилок і недоліків, які гальмують роботу. Дослідження аналогічних сайтів дає змогу вибрати правильну стратегію і обійти конкурентів.
2. Формування семантичного ядра і структури. Пошукова система вдосконалює алгоритми і видає найбільш релевантні WEB сторінки. Вивести сайт в ТОП неможливо без широкого семантичного ядра. В автомобільній тематиці добре працюють середні та низькочастотні запити. Аудиторія шукає конкретні послуги, тому при підборі ключових слів слід уточнити:
На початковому етапі просування сайту автосервісу в інтернеті досить вибрати базові запити і поступово розширювати список.
3. Внутрішня оптимізація. На цьому етапі прописуються заголовки. На особливу увагу заслуговує текстове наповнення розділів з описом послуг, що надаються автосервісом. Контент має бути корисним, унікальним, наповнений ключовими запитами.
4. Зовнішня оптимізація. Регулярний трафік на WEB-ресурс і зростання позицій у пошуковику забезпечить нарощування посилальної маси. Для цієї мети використовуються розкручені сайти з хорошою відвідуваністю.
Бюджет на просування сайту автосервісу формується індивідуально для кожного проекту.