Локальне SEO: як просувати бізнес на регіональному рівні

Павло Бойченко
Павло Бойченко
SEO-спеціаліст
25 тра 2025
47 просмотров
5/ 5  (1)
Локальне SEO: як просувати бізнес на регіональному рівні

Працюєте на локальний ринок і хочете, щоб бізнес розвивався без значних вкладень у рекламу? Зверніть увагу на локальне SEO. Для компаній, які працюють у певному регіоні, це один із найефективніших інструментів для просування в мережі. Він допомагає залучити саме тих клієнтів, які живуть недалеко від вашого офісу або виробництва, а також підвищити довіру до бренду і збільшити кількість замовників.

Локальне SEO - що це таке і в чому особливості цього просування

Local Search Engine Optimization - це комплекс методів і стратегій, які спрямовані на підвищення позицій сайту з урахуванням місцезнаходження (геолокації) користувача. На відміну від класичного SEO, де акцент ставиться на загальні запити, локальне SEO фокусується на залученні клієнтів із конкретного регіону.

Локальне просування сайту здійснюється за рахунок таких методів:

  • зазначення місця, де працює компанія;
  • оптимізація профілів у картах (наприклад, Google Business Profile);
  • робота з відгуками клієнтів і згадками в місцевих довідниках;
  • узгодження NAP-даних (назва компанії, адреса, телефон) на всіх платформах, що підсилює довіру пошукових систем до інформації та підвищує шанси на потрапляння в локальну видачу Google.

У межах одного міста конкуренція зазвичай нижча, ніж на рівні всієї країни, тому результати від локального SEO проявляються значно швидше. Ви легше вийдете в топ видачі та отримаєте нових клієнтів.

Цікаво, що просування сайту по містах може успішно допомогти в боротьбі з конкурентами. Під час виконання локального SEO Google формує спеціальний блок із картою та трьома найпопулярнішими компаніями - так званий Local Pack. Якщо ви потрапите в цю трійку, бізнес побачать клієнти прямо під рядком запиту. А ось до менш щасливих конкурентів, які залишилися поза увагою, замовники можуть і не дійти.

Якому бізнесу без локального SEO не обійтися

Регіональне SEO необхідне компаніям, чий успіх безпосередньо залежить від залучення клієнтів у певному районі. Це особливо актуально для таких бізнесів:

  • роздрібні магазини;
  • кафе, бари, ресторани;
  • салони краси, барбершопи, СПА;
  • медичні центри та стоматології;
  • фітнес-центри та студії йоги;
  • автосервіси, СТО, шиномонтаж;
  • послуги на виїзд - клінінг, ремонт, доставка їжі тощо.

Якщо компанія має точки офлайн, без локального SEO ви втратите значну частину потенційного трафіку. Адже саме так вас можуть знайти люди, які просто зараз готові скористатися вашими послугами.

Локальне SEO - що це таке і як з ним працювати?

З чого почати локальне SEO

Перше, що необхідно зробити - звернутися до перевіреної IT-компанії, яка займається створенням сайтів і надає послуги локального просування. SEO-фахівці розроблять стратегію просування вашої компанії та після узгодження приступлять до реалізації.

Google Business Profile (раніше Google My Business)

Так називають безкоштовний інструмент Google - своєрідний довідник, дані якого відображаються прямо в результатах пошуку і Google Картах. У профілі треба вказати адресу, години роботи, фотографії, послуги та інші важливі дані. Також слід поділитися інформацією про товари і відповідати на відгуки клієнтів.

Ці дані допомагають Google визначити, в якому регіоні ви працюєте, і підвищити шанси відображення вашого профілю при локальних запитах. Якщо все налаштовано коректно, Google покаже інформацію користувачеві у відповідь на релевантний геозапит.

Регіональні запити

Локальні пошукові запити із зазначенням місця розташування (місто, район) допомагають користувачам знаходити компанії в їхньому регіоні. Це важливо враховувати під час складання семантичного ядра, і використовувати в текстах ключові фрази із зазначенням регіону.

Внутрішня оптимізація

Передбачає не тільки налаштування контенту з урахуванням географічного положення, а й приділяє особливу увагу метаданим (title і description) і контенту. Вони повинні містити згадки про регіон, щоб сайт потрапив у топ видачі та привернув увагу місцевих користувачів.

Локальні посадкові сторінки

Якщо ви ведете бізнес у кількох містах, для кожного з них створіть свою сторінку. Для регіональної оптимізації сайту обов'язково треба вказати:

  • назву регіону в заголовках, тексті та метаданих;
  • контактну інформацію, мапу та фото офісу або об'єкта в цьому місті.

Контент має враховувати специфіку регіону та інтереси місцевих жителів.

LocalBusiness

Ця мікророзмітка в SEO допомагає пошуковим системам зрозуміти, в якому регіоні працює сайт. Для цього в код додають спеціальні теги й атрибути з інформацією, яка містить:

  • назву компанії;
  • адресу;
  • телефон;
  • години роботи;
  • філії;
  • рейтинг та відгуки;
  • ціни;
  • інші дані.

Ця інформація підвищує шанси бізнесу на відображення в локальній пошуковій видачі.

Просування за допомогою соцмереж

Соціальні мережі допомагають підвищити впізнаваність бренду в регіоні. Регулярні пости з геометками, відгуки, участь у локальних подіях, таргетована реклама допомагають привернути увагу місцевих жителів.

Локальне SEO від IT-студії Megasite

Виведіть свій бізнес на новий рівень! Зверніться до IT-компанії Megasite, яка займається розробкою та просуванням сайтів в Україні понад 10 років. Наші фахівці:

  • оптимізують ресурс під геозапити;
  • оформлять і налаштують Google Business Profile;
  • сформують локальні посадкові сторінки;
  • підвищать видимість сайту в картах і довідниках.

Ми зробимо так, що вашу компанію замовники будуть легко знаходити в пошуку. Зв'яжіться з Megasite і дізнайтеся, як місцеве SEO-просування може підвищити видимість сайту у пошукових систем і залучити більше клієнтів до вашого бізнесу!

Давайте обговоримо
Ваш проект
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Коментар
error
Послуга
error
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
error
Страница
Або залиште заявку
Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
error
Ваше ім'я
error
Ваш телефон
error
Ваш E-mail
error
Онлайн прорахунок