Сфера E-commerce постійно розвивається, і для успішної роботи інтернет-магазину важливо не тільки пропонувати затребувані товари. Необхідно забезпечувати зручний, технологічний сервіс, максимально орієнтований на покупця. Оптимізація інтернет-магазину допоможе не тільки залучити, а й утримати відвідувачів на сайті. Як саме - детально розповідаємо в цій статті.
Перш ніж шукати способи збільшення продажів, важливо зрозуміти, які чинники заважають користувачам оформити замовлення. Це може бути:
Якщо виявили хоч одну з цих проблем - усуньте. Це зробить ваш інтернет-магазин привабливішим в очах клієнтів і підвищить продажі.
Далі ми поговоримо про те, які кроки варто зробити для того, щоб поліпшити інтернет-магазин у 2025 році.
За статистикою, понад 50% клієнтів оформлюють замовлення саме з мобільних пристроїв. Тому, щоб ваш сайт був успішним, важливо адаптувати його під невеликі екрани. Оптимізація інтернет-магазину для смартфонів і планшетів передбачає використання:
Юзабіліті інтернет-магазину, а саме так називають зручність користування сайтом, відіграє важливу роль у його успіху. Тому швидкість завантаження сторінок на мобільних пристроях має бути високою, інформація чіткою, а зображення - оптимізованими без втрати якості. Також для оптимізації варто скоротити кількість полів у формах і налаштувати швидкі способи оплати.
Дизайн інтернет-магазину у 2025 році передбачає оптимізацію структури, яка полегшує пошук товару і його купівлю. Для цього важливо створити логічне меню зі зрозумілими назвами:
Також необхідно додати фільтри і пошуковий рядок. І пам'ятайте, що чим простіша навігація, тим вищі шанси, що відвідувач перетвориться на покупця.
Щоб інтернет-магазин був зручний для покупців і давав високу конверсію, важливо використовувати:
Картки мають містити ціну, характеристики, відгуки та доступні способи оплати. Чим докладніше і зручніше представлена продукція, тим вища ймовірність покупки.
Впровадження ШІ в інтернет-магазин допомагає:
Усе це покращує якість обслуговування, а разом з ним - імідж вашого магазину.
У 2025 році AR - один з основних інструментів бізнесу e-commerce, оскільки дає змогу:
Така можливість покращує юзабіліті інтернет-магазину, допомагає прийняти більш обґрунтоване рішення і знижує кількість повернень. Впровадження AR дає змогу сайту виділитися на тлі конкурентів і залучити більше покупців.
Чим простіше оплатити товар, тим вищі шанси, що у вас його куплять. Для оптимізації цього процесу запропонуйте різні форми оплати:
Також важливо подбати про безпеку платежів, щоб покупці не боялися крадіжки особистих даних.
Compressed Commerce - стратегія, спрямована на спрощення і прискорення процесу покупки в інтернет-магазині. Метод передбачає максимально скоротити кількість кроків від вибору товару до оформлення замовлення. Іншими словами, його мета - так зацікавити людину, щоб вона швидко купила продукт, не відчуваючи складнощів під час оформлення.
Довірте створення інтернет-магазину IT-компанії Megasite в Києві. Ми пропонуємо ефективні комплексні послуги, які враховують ваші бізнес-цілі, поведінку користувачів і сучасні технології для інтернет-магазину. Серед них:
Зверніться в Megasite, - і ми створимо для вас інтернет-магазин, який не тільки приверне відвідувачів, а й допоможе збільшити продажі!